2023-02-25, 14:02
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Till vilket syfte?
För att det är dansk mark?
Citera
2023-02-25, 14:05
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Djursholm ligger avlägset och är väldigt sällan utsatt för mångkulturen.

Malmö är litet och kompakt och även de finare ställen drabbas av mångkulturen. Sluta låtsas som något annat.

Så man är alltså en idiot om man inte låter hela världen invandra till deras land? Du låter som Mona Sahlin när du säger att det är så häftigt med invandring.

Jag tror ärligt talat att du bara driver.
Haha nu har du berättat för mig, Malmöbo, om hur det är att bo i Malmö i 10 inlägg. Du vet t.o.m. hur "kompakt" Malmö är. Det är dagens skratt och jag tror de flesta blattar är smartare än du.
Citera
2023-02-25, 14:06
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Skåne är svensk mark. Du bör skaffa en kartbok. Sverige har f.ö. ägt hela Danmark Norge Finland riktigt många gånger, läs gärna historia.
Citera
2023-02-25, 14:07
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Varje gång jag varit vid ribban är där väldigt mycket invandrare så detta låter som en fantasi.
Klart som fan det finns invandrare runt om ribban och funnits i +20 år.

Sen är ju detta inget unikt för Malmö är precis samma sak i varenda mellanstor eller storstad i Sverige.
"Varje gång jag är" kanske inte slår "jag bodde vid ribban i 8 år" vad säger du. Det fanns inte en enda invandrare och snittpriset på villor är 8mkr eller så.
Citera
2023-02-25, 14:08
Medlem
Citat:
Malmö är litet och kompakt och även de finare ställen drabbas av mångkulturen. Sluta låtsas som något annat.

Är exakt likadant i Sthlm, Göteborg och Malmö.
Att tro att det skulle vara så att finare ställen i andra städer inte skulle drabbas är smått idiotiskt.
Som att den kriminella invandraren inte skulle åka ut till finare områden i Stockholm för att tjäna pengar pga att det skulle vara lite längre väg dit 😂😂😂

Fö så är Göteborg det värsta jag varit med om, kändes extremt otryggt i hela innerstads zonen.
Citera
2023-02-25, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Skåne är svensk mark. Du bör skaffa en kartbok. Sverige har f.ö. ägt hela Danmark Norge Finland riktigt många gånger, läs gärna historia.

Du har fel. Sverige har varit en del av Danmark under Kalmarunionen. Sverige har stulit Norge, Bohuslän, Jämtland, Härjedalen, Gotland, Skåne, Halland och Blekinge från Danmark.

Kanske inte så konstigt at danskarna hatar oss.
Citera
2023-02-25, 14:11
Medlem
Citat:
"Varje gång jag är" kanske inte slår "jag bodde vid ribban i 8 år" vad säger du. Det fanns inte en enda invandrare och snittpriset på villor är 8mkr eller så.

Jo som bor där kan jag acceptera, men i rörelse kring området och villorna är det såklart självklart det finns.
Fast alla som någonsin bott i Malmö vet att det är väldigt mycket invandrare på ribban, allt annat är tyvärr totalt felaktigt.

Kanske missförstod vad ni diskuterade men känns väl inte intressant hur många invandrare som bor i ett område om där ändå finns en massa från andra områden som åker dit??

Den som har råd med +10 miljoners villan borde ju vara skötsam oavsett vilket ursprung.
Senast redigerad av kallejansson 2023-02-25 kl. 14:14.
Citera
2023-02-25, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Till vilket syfte?

Undvika krig! Vill du kanske Skåne ska bli det nya Ukraina?
Citera
2023-02-25, 14:18
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Det är ju Svensk mark nu? Varför ska vi ge den tillba till danskarna efter alla dessa svenskar som satt livet till för att den ska bli just svensk mark.

Så jag frågar igen. Till vilket syfte ska vi ge danskarna vår mark?
Citera
2023-02-25, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Tycker du är fel på 3:an är jävligt gött att få in dansk lön och bo i Sverige
De kan man, man bor i Lund och arbetar i danska Malmö.
Citera
2023-02-25, 14:21
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:
Miljöpartiets nerläggning av kärnkraften kostar svensken mer än all invandring, du är uppenbarligen en enfråge-person. Jag är 55+ och jag och min familj har aldrig i mitt liv blivit påverkad av någon invandrare. Du lever i en illusion eller bor i Tensta. Prova att bo på en bättre ort.

Jag bor i Skåne, annars hade intresset för tråden inte funnits. Det som för 25 år sedan var lugnt är nu bråk och stök. Mest av ättlingar till de som sökt en fristad. Efter 2015 helt omöjligt att gå ut när det är mörkt.
Sthlms maffian har dumpat de mesta av problemen här nere. Skönt att se att de också fått problem nu - de kanske vaknar.

Och javisst, energipolitiken är Sveriges näst viktigaste fråga med Torbjörn Fälldin och Bondeförbundet som de största marodörerna före Mp som god tvåa.
Citera
2023-02-25, 14:21
Medlem
Släng ut alla svartskallar från Malmö, så att staden åter blir svensk istället.

Att ge bort Malmö är som att bjuda in en flock apnegrer, och sedan slänga ut dottern när hon våldtagits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in