Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Klockrent! MEN så kunde inte Eddie hålla mun utan måste diskutera ännu en gång med Viktor på förstu-trappen. De kramas (ungefär som slutet på en fjantig romantisk gammal film) och blir överens. Viktor duperade honom ÄNNU en gång (I vilken ordning? Har tappat räkningen nu ...) så till slut bestämmer sig Eddie för att vad han än gör om han förlorar i Tinget så ska han sätta Viktor som storbonde. RIDÅ.
Javisst, kolla på trappscenen i slutet igen där finns massor att se. Jag lade upp en krambild av det
översåta paret. Viktor försökte hålla Eddie ifrån sig men Eddie drog upp Viktor för å få den kram han bad om att få men inte fick, utan blev istället den som gav Viktor en kram och Viktor sög i sig så mycket han förmådde.
Vände snabbt där från att de precis innan skrikit åt varandra att hålla käften. Eddie åker nog ut men att han skall sätta Viktor som SB är nog inte givet utan kramen på farstukvisten var nog Eddies tack och adjökram för den tid
"vi" haft.
Fast du kan ha rätt....men nä ska Eddie verkligen sänka sig så lågt?

Han skall väl möta kunder sen på sin kusins hamburgerrestaurang

Nä babbeluringen tog väl i hand med Artin och inte Viktor där i ekan.....
Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
nej - det håller jag inte med om ang. Eddie. Tror snarare att han är väldigt intensiv när han väl går in för något. Men otäck som människa - nej! Dra inte för stora växlar av vad som visas i TV-rutan. Det vinklas väldigt mycket ska du veta. DET är snarare mer obehagligt än sanningen.
Eddie är en blatte och sådana är aggressiva till kynnet och sånt är om inte otäckt så i alla fall obehagligt störande.
Citat:
Ja Tora verkar lättpåverkad men jag tror faktiskt att hon har tänkt till och kör sin egen agenda - fast vi inte ser den klart just för nu. Vi tror att hon litar blint på Viktor - jag tror inte alls att hon gör det men hon har för få spelare/deltagare just för nu att laborera med dessvärre!
Vi får väl se hur det går i Tinget och vad som händer sedan
Tora fick sig en mer än rejäl tankeställare när Viktor spelade ut henne som sin bricka(!) där på farstukvisten. Så pass så även Christoffer imponerades så han köpte rubbet på rot. Det var nog ändå ett misstag av Tora å släppa iväg Sebbe till Torpet.
Trodde hon skulle greja det men Viktor hade redan på torpet lirkat till sig Tora. Hon var stark i sig själv bara så länge hon hade Sebbe som backup. Fast nu kanske hon kallnat och det ges aldrig en andra chans till ett gott förstahandsintryck. Kanske Tora nu i sin tur lyckas lirka sig ur Viktors garn hon själv virkat ihop
Citat:
Ursprungligen postat av
Kellywoman
Tja är ju en teori, dock tror jag inte du är ens nära sanningen.
Tora skulle aldrig vilja sätta på Viktor. Tyvärr så blev Tora ännu en som Viktor duperat. Han spelar iallafall spelet
Ja Viktor spelar fullt ut och det är just därför han inte kan med vare sig Artin eller Sebbe. Artin för att han spelar genom att inte spela och Sebbe för att han också spelar fullt ut och så dolt han bara mäktar.
Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Ingen glömmer heller en fegis så Victor blir ihågkommen forever som den fege narcissisten. Skönheten ser han mest själv och den enda gången jag sett honom le på riktigt var när han satt och speglade sig. När man måste pränta in i folk som tittar på TV om hur tilldragande och vacker man är så har människan ett problem. Jag rodnade nästan på hans vägnar då han berättade i början att
ALLA ville ligga med honom. Även Eddie??

Sa han verkligen det, i just de ordalagen? Jag måste ha missat det. Däremot hörde jag honom säga att han såg bra ut och sen att hans strategi var att få de kvinnliga deltagarna på sin sida. Vilket han var övertygad om att det absolut inga problem skulle bli vad det anbelangade.