2023-02-24, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du är inte svensk, du kan inte ens skriva "svensken" på korrekt svenska.

Förstår att det inte finns svensk autocorrect på era mobiler.
Citera
2023-02-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icke-folkvalda-WEF
Kan inte gå sämre, knappt några svenska barn föds och etniska svenskar är på utdöende.

Nu vill Nato trollen att våra värdefulla svenska ungdomar skall dö i ett meningslöst WW3 krig mot Ryssland som USA ligger bakom.

Nej tack, behåll det själv, kommer inte delta och många tänker som jag, låt de anti-vita feministerna åka till den kommande frontlinjen i Baltikum, betalar gärna biljetten 👍

Det vill ingen Svensk heller och förmodligen kommer det inte bli så. Däremot ser man tydligt hur diverse aktörer aktivt försöker undermindera- och försvaga Sveriges försvar. Nåt varje svensk givetvis borde stå upp emot. Sen kan svensken diskutera Sveriges angelägenheter, svenskar emellan.
Citera
2023-02-24, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det vill ingen Svensk heller och förmodligen kommer det inte bli så. Däremot ser man tydligt hur diverse aktörer aktivt försöker undermindera- och försvaga Sveriges försvar. Nåt varje svensk givetvis borde stå upp emot. Sen kan svensken diskutera Sveriges angelägenheter, svenskar emellan.

Sverige har redan fallit, landet är redan invaderat.
När ska du fatta?
Citera
2023-02-24, 23:33
Medlem
slutaletas avatar
Feminism är bara populärt i högkonjunktur och fred. Samhället och kvinnor behöver få en reality check vilket vi nu ser. När det skiter sig vill man inte ha kvinnor runt sig.
Citera
2023-02-24, 23:34
Medlem
Citat:
När ska du fatta?

Nej, de står och trycker på vid ungefär samma ställe som förra året, då de påbörjade sin invasion.
Citera
2023-02-24, 23:35
Avslutad
Citat:
När ska du fatta?
Ja hela landet är fullt av såna där förhatliga svenskar.
Citera
2023-02-24, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja hela landet är fullt av såna där förhatliga svenskar.

Du ser, du älskar invandrarna och hatar svenskar.
Du är fienden.
Citera
2023-02-24, 23:39
Avslutad
Citat:
Du ser, du älskar invandrarna och hatar svenskar.
Du är fienden.
Nädå, jag gillar svenskar. Rejäla och försvarsvilliga människor. Vi har riktigt trevligt här där jag bor, den gamla tysken är snäll han också. Allihopa är klart värdiga att försvaras.
Citera
2023-02-24, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutaleta
Feminism är bara populärt i högkonjunktur och fred. Samhället och kvinnor behöver få en reality check vilket vi nu ser. När det skiter sig vill man inte ha kvinnor runt sig.

Precis som demokrati, varm mat på spisen eller att fälla ett träd detta året för att kunna avnjuta torr ved nästa år. Att ens morsa ska ha samma rättigheter, skyldigheter och möjligheter som en själv hamnar säkerligen på efterkälken om bomberna faller men det betyder inte att det inte är värt att kämpa för.
Citera
2023-02-24, 23:43
Medlem
Citat:
Nädå, jag gillar svenskar. Rejäla och försvarsvilliga människor. Vi har riktigt trevligt här där jag bor, den gamla tysken är snäll han också. Allihopa är klart värdiga att försvaras.

Men själv kommer du inte försvara landet med vapen, det ska män göra?
Samtidigt som du klagar på män för att de är våldsamma och krigar.
Citera
2023-02-24, 23:44
Avslutad
Citat:
Men själv kommer du inte försvara landet med vapen, det ska män göra?
Samtidigt som du klagar på män för att de är våldsamma och krigar.
Vi får väl se om jag får en placering i ett torn nånstans där jag ska skjuta prick på fienden.
Citera
2023-02-24, 23:45
Medlem
Citat:
Vi får väl se om jag får en placering i ett torn nånstans där jag ska skjuta prick på fienden.

Har du gjort vapentjänst ens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in