2023-02-24, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Det är endast landsmän som kan vara förrädare och de som är det är förstås fiender. Du är en av dessa.

Beror väl på ens definition av dessa? För flera tidigare talare betraktas du inte som svensk längre. Förstår hur de tänker. För mig är du svensk och förrädare, inte för att du inte väljer att slåss för Sverige utan för att du väljer att akrovt kämpa emot Sverige i relation till en annan statsmakt. Intern kritik är en sak, detta en annan
Citera
2023-02-24, 22:54
Avslutad
Citat:
Jag strider bara för det jag tror på tillräckligt starkt.
Demokrati och yttrandefrihet t.ex. men det raseras i Sverige.
Du kommer ju inte att strida för demokrati och yttrandefrihet där du bor nu heller så det ger jag inte mycket för. Du har redan sagt att du kommer att fly varthelstifrån du befinner dig om det blir krig.
Citera
2023-02-24, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Beror väl på ens definition av dessa? För flera tidigare talare betraktas du inte som svensk längre. Förstår hur de tänker. För mig är du svensk och förrädare, inte för att du inte väljer att slåss för Sverige utan för att du väljer att akrovt kämpa emot Sverige i relation till en annan statsmakt. Intern kritik är en sak, detta en annan

Enligt dig?
Varför skulle jag bry mig i vad du anser om det?
Du är värt noll.
Eller mindre än noll, du är min och Sveriges fiende.
Citera
2023-02-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Det är ju en retorisk fråga då Försvarsmakten själva konstaterar att både norr och söder kommer vara invaderade på två dagar.

Vad som skulle gjorts redan för länge sedan, är en annan fråga. Min personliga åsikt är att det tyvärr är för sent. Feminismen har tillintetgjord landet.

Det får väl bli NATO att hoppas på för er som tycker Svedala är så bra så.

Jag trodde att Ukraina skull hålla typ en vecka också. Verkligheten blev an annan.

Du försöker dock göra ditt bästa för att svensken ska prestera sitt sämsta och ge upp i förväg. Det tycker jag är konstigt
Man ifrågasätter automatiskt dina motiv.
Citera
2023-02-24, 23:02
Medlem
Citat:
Enligt dig?
Varför skulle jag bry mig i vad du anser om det?
Du är värt noll.
Eller mindre än noll, du är min och Sveriges fiende.

Vänder på frågan; varför är du så mån om att det ska gå så dåligt som möjligt för Svensken?
Citera
2023-02-24, 23:03
Medlem
Citat:
Jag trodde att Ukraina skull hålla typ en vecka också. Verkligheten blev an annan.

Du försöker dock göra ditt bästa för att svensken ska prestera sitt sämsta och ge upp i förväg. Det tycker jag är konstigt
Man ifrågasätter automatiskt dina motiv.

Ukraina är raka motsatsen mot Sverige på samtliga områden.
Citera
2023-02-24, 23:04
Medlem
Citat:
Vänder på frågan; varför är du så mån om att det ska gå så dåligt som möjligt för Svensken?

Du är inte svensk, du kan inte ens skriva "svensken" på korrekt svenska.
Citera
2023-02-24, 23:11
Avslutad
Citat:
Ukraina är raka motsatsen mot Sverige på samtliga områden.
Ja de är tydligen inte lika eftertraktade utomlands som svenskar eller hur var det du råkade säga i morse?
Citera
2023-02-24, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja de är tydligen inte lika eftertraktade utomlands som svenskar eller hur var det du råkade säga i morse?

Ja det är färre av dem som har möjligheter att försörja sig själva i andra länder men många andra faktorer också, de har en betydligt mer homogen befolkning med gemensamma värderingar.
Citera
2023-02-24, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Det är ju en retorisk fråga då Försvarsmakten själva konstaterar att både norr och söder kommer vara invaderade på två dagar.

Vad som skulle gjorts redan för länge sedan, är en annan fråga. Min personliga åsikt är att det tyvärr är för sent. Feminismen har tillintetgjord landet.

Det får väl bli NATO att hoppas på för er som tycker Svedala är så bra så.
Dumt att de gav sig på Ukraina då istället för på tre dagar först ta Finland och Sverige. Så hade de ju sluppit hela NATO-tjafset som de ville undvika.

Walk in the park.
Senast redigerad av Ipsi 2023-02-24 kl. 23:27.
Citera
2023-02-24, 23:16
Avslutad
Citat:
Ja det är färre av dem som har möjligheter att försörja sig själva i andra länder men många andra faktorer också, de har en betydligt mer homogen befolkning med gemensamma värderingar.
Men några svenskar är de allt inte så de får förbli hemma i leråkern.
Citera
2023-02-24, 23:20
Medlem
Citat:

Kan inte gå sämre, knappt några svenska barn föds och etniska svenskar är på utdöende.

Nu vill Nato trollen att våra värdefulla svenska ungdomar skall dö i ett meningslöst WW3 krig mot Ryssland som USA ligger bakom.

Nej tack, behåll det själv, kommer inte delta och många tänker som jag, låt de anti-vita feministerna åka till den kommande frontlinjen i Baltikum, betalar gärna biljetten 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in