Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Man måste få undra vad det beror på när vuxna eskalerar en mindre militär upprensningsaktion till ett fullskaligt aldrig tidigare skådat världskrig av de intensitet vi skådar i dag. Beror det på knarkmissbruk eller på sinnessjukdom hos aktörerna? Jag befarar som sagt det värsta vad gäller EU:s ledargarnityr. Om EU och NATO som det ser ut förlorar detta krig - för vilka syften har vi då offrat vår elförbrukning och frusit oss igenom vintern?
Ryssland eskalerade sin involvering och spridning av korruption i Ukraine till att stödja rebeller i östra ukraina, samt att invadera och ockupera Krim
Sedan eskalerade de situationen enormt genom att genomföra en fullskalig invasion av Ukraina 8 år senare
Att du verkar skylla detta på knark, EU och Nato pekar på att du har någon sorts störning eller att du trollar och vill provocera
Hoppas på det sistnämnda, för din egen skull