2023-02-24, 22:27
Medlem
Sgt.Blands avatar
Vilken skön syn alltså. Leo2 och CV90 sida vid sida. Förhoppningsvis snart på den ukrainska stäppen också.

https://twitter.com/PlJonson/status/1629117599513550848
Citera
2023-02-24, 22:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skiljedomaren
Att Bankman-Fried har mutat både republikaner och demokrater vet vi, det har framkommit under senaste dagarna.
Vad har det med Ukrainska stödet att göra?

Har du någon trovärdig källa på att stödet till Ukraina har slussats via FTX tillbaka till demokratiska politiker i USA? Dina tidningskällor nämner nämligen inte det.

Nästan bara demokrater.

Ja, Redacted.
Citera
2023-02-24, 22:30
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Årsdagen av Rysslands (Putins) fasansfulla och blodiga, oprovocerade angreppskrig mot ett grannland Ukraina... Och några få personer födda och uppvuxna i vårt fina Sverige stöder detta...?!

Jag har grubblat på vilka de kan vara... Fyll gärna i:

Totala hardcore nazister: Dessa ser det som en sorts "kulturkamp" mot det dekadenta väst. Otur då att det dekadenta väst är 5 gånger rikare och har all produktion av viktiga komponenter (just för att vi är så "dekadenta", läs kreativa/produktiva).

Stark ledare är bra: Putin rider med bara bröst, Putin vinner ensam i fotboll mot Bayern Munchen. Putin stark. Putin Bra. Personer som tycker så här finns, och ska inte underskattas.

Totala galningen:
Vi ser allt från folk som tror jorden skapades för 200 år sedan, som tillber ufon, mm, håller på Ryssland i detta anfallskrig. Jag vet inte hur relevanta de är, men de finns.

-Gamla marxister som är nostalgiska över Sovjet oh hatar USA/Kapitalism
-Personer med invandrarbakgrund. De kan vara födda i Sverige men ha föräldrar i Serbien eller något arabland. Även kurdiska föräldrar.
Citera
2023-02-24, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Vilken skön syn alltså. Leo2 och CV90 sida vid sida. Förhoppningsvis snart på den ukrainska stäppen också.

Förhoppningsvis i skogen, för det är tydligen där cv90 verkligen kommer till sin rätt mot ryskt pansar.
Citera
2023-02-24, 22:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 45-75Marlin
Ha ha du tror tydligen att du genom att fortsätta snacka skit komma bort från det faktum att du lovat att alla som vaccinerat sig kommer att dö inom 2 månader?

Din militärsläkt lär skämmas grovt för dig!

Att stå på Putins sida i ett angreppskrig är väl den värsta skammen för någon ätt!

Själv som avkomma till en ädling, finner jag dig som smuts!

Jag har naturligtvis inte påstått att alla vaccinerade kommer att dö inom två månader.

White trash som du verkar gilla att ljuga.
Citera
2023-02-24, 22:34
Medlem
Tydligen hämtar IMF information om hur Rysslands ekonomi går från Ryska källor. LOLOLOL. Inte konstigt det går "bra" för dem.
Citera
2023-02-24, 22:37
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland

Det enda jag hoppas på, är kyla ifrån den Ukrainska ledningen, och besättningarna i vagnarna. Ha tålamodet.Är rädd för att det kan spridas en form av arrogans och övertro på dessa system. Dvs att använda sakerna på rätt sätt, på rätt ställe och under de rätta förutsättningarna.

För inget kommer gratis, och detta är ju ingen form utav "stålmannen-grejer" som levereras.
Citera
2023-02-24, 22:40
Medlem
Citat:
Årsdagen av Rysslands (Putins) fasansfulla och blodiga, oprovocerade angreppskrig mot ett grannland Ukraina... Och några få personer födda och uppvuxna i vårt fina Sverige stöder detta...?!

Totala hardcore nazister: Dessa ser det som en sorts "kulturkamp" mot det dekadenta väst. Otur då att det dekadenta väst är 5 gånger rikare och har all produktion av viktiga komponenter (just för att vi är så "dekadenta", läs kreativa/produktiva).

Stark ledare är bra: Putin rider med bara bröst, Putin vinner ensam i fotboll mot Bayern Munchen. Putin stark. Putin Bra. Personer som tycker så här finns, och ska inte underskattas.

Totala galningen:
Vi ser allt från folk som tror jorden skapades för 200 år sedan, som tillber ufon, mm, håller på Ryssland i detta anfallskrig. Jag vet inte hur relevanta de är, men de finns.

Förvirrade typer. Såna som tror att Putin gömt 1000-tals t90-m i saltgruvor och snart rullar ut dem (ur hemliga grottöppningar bakom fiendens linjer).

De som inte kan läsa så bra och länkar till texter som säger tvärtom vad de vill bevisa.

Några som själva anser sig vara mer bildade och smartare än alla andra men skriver oläsligt klafs med pinsamma fel i.
Citera
2023-02-24, 22:40
Medlem
LeeVans avatar
Kinesiska vapenleveranser

Kina kommer sannolikt att göra någon form av koppling mellan eventuella vapenleveranser till Ryssland och med Västs dito till till Taiwan.
Citera
2023-02-24, 22:41
Avstängd
Citat:

Totala galningen:

Märkligt att f.d. CIA-chefen inte håller med dig.
Citera
2023-02-24, 22:43
Medlem
HejaFinlands avatar
Bakhmut håller ställningarna! Han säger att de blivit attackerade av Moskva i 500 år.
https://twitter.com/wartranslated/status/1629116952936345607
Citera
2023-02-24, 22:45
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YBB641
Förhoppningsvis i skogen, för det är tydligen där cv90 verkligen kommer till sin rätt mot ryskt pansar.

Jag har hört att de kommer fram bra i lera också, så i den leriga säsongen så kan de vara bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in