2022-12-25, 18:13
Medlem
Davids engelska är förövrigt nästan imponerande usel, mycket underhållande dock
Citera
2022-12-31, 02:02
Medlem
Hardrockboys avatar
David verkar vara en skön snubbe lika som övriga gänget.
Citera
2022-12-31, 02:28
Medlem
Är inte det minsta bilintresserad men gillar deras kanal ändå. Brukade kolla något klipp av dom då och då men sen när jag såg att dom hade en serie när dom flippar bilar med ett mål på r8an så sträckkollade jag hela serien. Kommer även se deras nya pantburks-resa men väntar med det tills dom har kommit en bit så man har några avsnitt att ta igen
Citera
2022-12-31, 04:12
Citat:
Ursprungligen postat av Hardrockboy
David verkar vara en skön snubbe lika som övriga gänget.
David är riktigt bra. Han är så charmigt omedveten och yrar runt som en höna men man skrattar med honom och inte åt honom. Han verkar vara en bra grabb. Mer David i kanalen, han tillför kontrast.
Citera
2023-01-02, 19:20
Medlem
Kul att de nu ska knyta ihop säcken på några av alla deras projekt. Idag en video om Mustangen som snart verkar vara klar. Sen sa de i videon att Rs6an och R8an står på tur. Men saknar fortfarande en video på Davids Jeep.
Citera
2023-01-27, 15:14
Medlem
avcs avatar
Gillar dem verkligen också! Saknar videon när de skulle värma mat på motorn och varvstoppade drive in på donken

Det som suger är återkopplingen. Flera bilar och episoder som slutat mitt i, t ex den stylade s40:n. Verkar inte heller läsa kommentarer trots efterfrågan av feedback.
Citera
2023-01-27, 21:34
Medlem
Tylfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avc
Gillar dem verkligen också! Saknar videon när de skulle värma mat på motorn och varvstoppade drive in på donken

Det som suger är återkopplingen. Flera bilar och episoder som slutat mitt i, t ex den stylade s40:n. Verkar inte heller läsa kommentarer trots efterfrågan av feedback.
Dom gjorde en video med s40in där dom körde sönder den med en hjullastare, verkar dock vara borttagen nu.
Citera
2023-02-24, 20:55
Medlem
Hardrockboys avatar
Bästa kanalen just nu. Sköna grabbar.
Citera
2023-03-07, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardrockboy
Bästa kanalen just nu. Sköna grabbar.

Jo absolut verkade de som ett härligt gäng killar som gillar att mecka med motorer och diverse.
En fundering jag klurat på under senaste tiden är dock den här David-figuren..
Vem är han egentligen? Gömmer de sig några skelett i garderoben ute i ältas industriområde?? hmm
Citera
2023-04-03, 11:03
Medlem
Limma skinkbits avatar
Gillar dem men tycker att vissa videor lätt hade kunnat klippas ner lite. Det blir lite tjatigt ibland. Ett återkommande misstag de gör är att fortsätta snacka flera minuter efter att ha sagt "Det var allt för den här videon".
Och med flera projekt igång samtidigt så är det lite svårt att hänga med ibland. "Var Porschen färdig? har jag missat det? Vad hände med 240:n? Var det där samma R8 som sist?" Men det kanske bara är jag....

Men imponerad av drivet och mek-kunskaperna är jag oavsett.
Citera
2023-04-06, 22:29
Medlem
Såg deras nya video om alla deras bilar, det är rätt många nu. Skönt att de inser att de har tagit sig lite vatten över huvudet det senaste året och att kommer dra ned på antalet stora projekt. Tror det kommer lyfta kanalen ytterligare då de hinnner med att slutföra projekten snabbare och då blir det roligare att följa och se på.
Citera
2023-09-07, 21:54
Medlem
Egentligen borde den här tråden ligga i Tv-program & serier/tittarkommentaret. För det finns inget skvaller eller häpnadsväckande om de här 2 grabbarna mer än att de har gjort en jävla resa på en ganska kort tid..

Men jäklar vad de har levlat upp i sin kvalitet och content på sistone. Deras senaste video med den nya Rs6 var guld. En av de bästa kanalerna på Youtube!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in