Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Det är väl rätt sällan jag får jättefel eller behöver backa? Vad tänker du på? Det känns mer som en slags smutskastningsstrategi. När jag frågar vad felen är får jag aldrig svar.

Ibland slutar jag svara såna, man ser deras strategi är bara att käbbla. Svara även på vad du tycker är en rimligt hit rate i hur ofta man har rätt, vad gäller spekulationer om detta krig?
Nordkorea ser det nog som att de är i tacksamhetsskuld till Ryssland för att Sovjet hjälpte dem mot USA. Dessutom behöver de träna och vara med i krig, om de ska ha en bra krigsmakt. 100 000 tycker jag låter helt absurt högt, såvida inte kriget sväller upp mer.
Det är bara att titta i din egen historik? Menar du att jag borde hålla räkning på klavertrampen? Det finns ju en viss form av heder i att backa från uttalande och erkänna att man har fel.
Men sätt gärna mig på din lista.. igen! För du minns väl att jag var med på den tidigare? Dock svarade du ju alltid ändå, samt tilltalade…
Jag har svårt att se annat än att NK, pga samma låga respekt för sina medborgares liv som ryssland, kan tänka sig att offra 10.000 soldater och att Kim vill visa hur han lyder framförallt Kina.
Träna i krig som anledning? Man kan inte träna genom att dö, det gör man bara en gång.
Så, släng fram lite källor som visar på att NK faktiskt är i färd att skicka soldater till Ukraina.
Lösryckta påståenden från propaganda-källor duger inte.
Annars är det väl bäst att du slutar svamla och hålla dig till ämnet.