2023-02-24, 14:21
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hoppas att de frias, mannen som avled hade tydligen attackerat folk redan på Sveavägen och sen återupprepades detta i tunnelbanan.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/allvarligt-skadad-efter-ingrepp-av-ordningsvakter/

I helt andra trådar gapas det högt om att våldet ska stoppas men när ordningsvakter ingriper när en våldsman härjar så är det helt plötsligt vakterna som är boven i dramat? Hoppas att de frias.
Du bör se filmerna från händelsen. Du ska hålla käften också innan du har nödvändig information. Har inte din mamma lärt dig det?!
Citera
2023-02-24, 14:23
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledningscentralen
den sekretessprövas just nu
Vad rätts medicin har kommit fram till blir det absolut viktigaste. Alla ser att dom handlar fel men spräcker dom struphuvud och möjligen ger frakturer på nacken är det här inte något övervåld, det är mord. Vill poängtera att jag inte hatar vakter och detta är en isolerad händelse. Jag hoppas verkligen dom döms om dom dödade honom.
Citera
2023-02-24, 14:23
Medlem
EnDumSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Verkligen fruktansvärt. Detta kunde hänt vilken full man som helst nästan. Dessa vakter var tickande bomber. Bättre utbildning! Högre krav!
Precis.
Citera
2023-02-24, 14:26
Medlem
Citat:
Du bör se filmerna från händelsen. Du ska hålla käften också innan du har nödvändig information. Har inte din mamma lärt dig det?!
Länka gärna till dessa filmer. Har inte din mamma lärt dig att länka?
Citera
2023-02-24, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hoppas att de frias, mannen som avled hade tydligen attackerat folk redan på Sveavägen och sen återupprepades detta i tunnelbanan.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/allvarligt-skadad-efter-ingrepp-av-ordningsvakter/

I helt andra trådar gapas det högt om att våldet ska stoppas men när ordningsvakter ingriper när en våldsman härjar så är det helt plötsligt vakterna som är boven i dramat? Hoppas att de frias.

Hoppas verkligen inte att dom frias, manliga vakten erkänner att han ströp han hårt och länge.
Då är han medveten om va han gör, då ska han fällas.
Kollega eller inte, men jag som kollega anser me den kommentaren att han ska fällas, och kvinnliga vakten för medhjälp
Citera
2023-02-24, 14:31
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Verkligen fruktansvärt. Detta kunde hänt vilken full man som helst nästan. Dessa vakter var tickande bomber. Bättre utbildning! Högre krav!

Vad ska den bättre utbildningen bestå i då, att man backar när man känner att man inte har tillräckligt med muskler månne?
Citera
2023-02-24, 14:34
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-Kudos
Länka gärna till dessa filmer. Har inte din mamma lärt dig att länka?
Har inte din pappa lärt dig att leta?!
Vad fan är jag skyldig dig din tölp!?
Citera
2023-02-24, 14:34
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vad ska den bättre utbildningen bestå i då, att man backar när man känner att man inte har tillräckligt med muskler månne?
Att inte strypa någon bakifrån under flera minuter.
Idiot!
Citera
2023-02-24, 14:41
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Att inte strypa någon bakifrån under flera minuter.
Idiot!

Visst, håller med men hur brukade du göra då när du skulle omhänderta någon som du inte kände att du riktigt rådde på? Antar att du också jobbat som vakt.
Citera
2023-02-24, 14:42
Avslutad
Det borde göras en rejäl studie på att invandrarvakter ALLTID går hårt åt vita människor. Rasismen vita människor får utstå får inte sopas under mattan längre. Det finns ett stort hat bland invandrare mot vita människor.
Citera
2023-02-24, 14:43
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Visst, håller med men hur brukade du göra då när du skulle omhänderta någon som du inte kände att du riktigt rådde på? Antar att du också jobbat som vakt.
Inte strypa någon bakifrån i flera minuter. Nej jag har aldrig varit vakt. Men känner många vakter sporadiskt. Finns många väldigt bra ordningsvakter.

Vill du ha ett ärligt svar?!

När GM inte är en fara för mig eller allmänhet säkras GM på säkraste vis. Helst då genom handfängsel.
Senast redigerad av Jagduvidom 2023-02-24 kl. 14:47.
Citera
2023-02-24, 14:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Inte strypa någon bakifrån i flera minuter.

Vill du ha ett ärligt svar?!

När GM inte är en fara för mig eller allmänhet säkras GM på säkraste vis. Helst då genom handfängsel.

Håller helt och hållet med men de rådde ju liksom inte på honom och det är just då som fulgreppen kommer fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in