2023-02-24, 11:30
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Hon lär ha skaffat sig många fiender inte bara i yrket, utan i de familjer hon hänsynslöst har skövlat på sin väg. Det är en sak att bli lämnad för att ens livspartner har hittat en ny kärlek i livet, en helt annan att ha fått hela sitt liv raserat som en del av hennes karriärstege. Hon kommer med jämna mellanrum återkomma i media och klaga på hur svårt det är att vara kvinna i yrkeslivet, men inte många kommer känna några sympatier för henne.

Hon är ju en klåpare när det kommer till nätverkande med fitta. Regeln är att ”tala väl om mig, så talar jag väl om dig”. Idiotiskt att krossa sina sponsorer.
Citera
2023-02-24, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Hur då?
Hon tog emot 8.000 kr i löneförhöjning trots att hon visste att det var moraliskt fel. Fittan fick sig en prislapp helt enkelt. Ovanpå det så tog hon emot en tjänstepistol trots att hon har noll behov/rätt till den. Menar du att en polisanställd som inte vet vad korruption är något acceptabelt?
Citera
2023-02-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg
Hon är ju en klåpare när det kommer till nätverkande med fitta. Regeln är att ”tala väl om mig, så talar jag väl om dig”. Idiotiskt att krossa sina sponsorer.
Har också noterat detta. Har hon inga kvinnliga vänner alls? Är hon helt i händerna på att bli bedömd som kvalificerad och smart av män allena?
Citera
2023-02-24, 11:42
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Att hon ser bra ut kan ingen ta ifrån henne.

Gå till Specsavers är mitt råd.
Citera
2023-02-24, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Att hon ser bra ut kan ingen ta ifrån henne.

Hon såg säkert ganska okej ut när hon var 18.

Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Hon lär ha skaffat sig många fiender inte bara i yrket, utan i de familjer hon hänsynslöst har skövlat på sin väg. Det är en sak att bli lämnad för att ens livspartner har hittat en ny kärlek i livet, en helt annan att ha fått hela sitt liv raserat som en del av hennes karriärstege. Hon kommer med jämna mellanrum återkomma i media och klaga på hur svårt det är att vara kvinna i yrkeslivet, men inte många kommer känna några sympatier för henne.

Ja och förr eller senare kanske någon av alla dessa hoes flippar på henne. Hur lång hållbarhetstid har popcorn?
Citera
2023-02-24, 12:08
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret

Jag behöver inte gå till Specsavers men hon ser bättre ut än 90% av alla i hennes ålder. Dock inte tillräckligt kurvig för min smak men jag skulle inte backa på henne.
Citera
2023-02-24, 12:22
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streethouse
Granne med Mats Löfving i Norrköping. Märkligt nog efter det tog slut mellan dem. Synnerhet med tanke på Löfvings humör, våldstendenser och förmodlingen svartsjuka. Finns en rad schenarion man kan tänka sig hänt utifrån det.
Så det räckte inte att hon stalka honom en hel sommar? :O

""Linda berättar också att Mats har ett konstigt beteende och att hon tror att han ibland låser in sig i lägenheten. En sommar trodde hon det och satt utanför hans bostad och väntade för att se om han skulle dyka upp. När jag påtalar för Linda att hon gjort precis på ett sådant sätt som hon reagerar på hos Mats så håller hon med om att det kan låta konstigt"

Skulle även förklara hennes påstående om att han stalkade henne när han skrev att det verkar pågå adventsförberedelser hos henne, han kanske märkte det för att de var grannar hehe?

Har inte följt denna tråd utan endast tråden när Mats dog men har det framkommit några KONKRETA bevis på deras förhållande?
i Rapporten står bara att Mats alltid förnekat en intim relation. Enda bevisen verkar vara Lindas ord och rykten.

Man kan undra om allt har något att göra med att någon börjat begära ut handlingar om hennes kompetens och bakgrund, hon trodde det var Mats, kanske han var trött på hennes lögner och stalkande så hon såg till att ligga steget före?

Jag tror vi pratar om en riktigt farlig kvinna som inte skyr några medel, hoppas hon inte kommer undan och att nu när rapporten är släppt att den granskas, speciellt kring rykterna om deras intima relation.
Citera
2023-02-24, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Hon tog emot 8.000 kr i löneförhöjning trots att hon visste att det var moraliskt fel. Fittan fick sig en prislapp helt enkelt. Ovanpå det så tog hon emot en tjänstepistol trots att hon har noll behov/rätt till den. Menar du att en polisanställd som inte vet vad korruption är något acceptabelt?
OK- så det är att ''missköta sitt jobb- och person''?
(Jag noterar detta för min egna fortsatta moralutveckling...)
Citera
2023-02-24, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Utveckla din åsikt: vad i bilden visar hennes glädje?
Jag tror han menar att han blev kåt av hennes bild och därför inbillar sig att hon är glad i kuk
Citera
2023-02-24, 12:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret

Hon ser bra ut med alla glasögon i världen. Att hon sen kanske inte är sympatisk som person är en annan sak.
Citera
2023-02-24, 13:00
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Läste nu:
”Om du läst två huvudområden om 90 hp vardera enligt våra krav för kandidatexamen kan man ansöka om Kandidatexamen i respektive huvudområde.”

Hon verkar pluggat hårt helt enkelt.

Hon måste inte ha läst dem samtidigt, men om hon avslutat ett gemensamt ämne som ingår i båda examen så kan man ta dem samtidigt. Hon har sannolikt läst ca 80-90 poäng gemensamma ämnen samt två olika områden på 90 samt 180 poäng.
Citera
2023-02-24, 15:13
Medlem
Nisse Gandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch

Jag har aldrig hört om någon anställd som tackar nej till lönehöjning och andra förmåner med hänvisning till att det är omoraliskt.

Korruption är kriminellt och är ett samlingsbegrepp för att ge och ta emot muta, trolöshet mot huvudman och att utnyttja sin ställning för att uppnå otillbörlig fördel för egen eller annans vinning.

Blir nog svårt att bevisa att Linda har begått något brottsligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in