2023-02-22, 17:34
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard
Det är en jätterolig idé! Frågan är bara hur man ska gå tillväga ..?
Vi på flashback är ju anonyma, och frikyrkligt engagerade tycker nog inte det ligger i linje med den kristna tron, eller?
Men håller med om att det vore en jäkligt kul idé att varje år dela ut Tommy Dahlman-priset.
För som sagt, Johnny Bode-priset kräver att den nominerade är mer känd för den breda massan.

Vi får hoppas att någon som läser det här startar en hemsida och jury.
Ett motsvarande Johnny Bode-pris i frikyrkligsverige hade nog många tyckt va kul. Iaf jag
Ett Målle Lindberg-stipendie kanske?
Citera
2023-02-22, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ett Målle Lindberg-stipendie kanske?

Ja, han är ju lite mer känd! Men har han gjort bort sig lika mycket som Tommy?
Citera
2023-02-22, 21:59
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ja, han är ju lite mer känd! Men har han gjort bort sig lika mycket som Tommy?
Det har ingen. Men, ja, han var lika tokig.
Citera
2023-02-23, 12:29
Medlem
Tommy måste vara en beläst man, men jag undrar om han läser för att lära sig nåt eller om han läser för att hitta nya texter att plagiera?

Nu har han plagierat professor Britta Lundgren vid Umeå universitet. Henne har jag faktiskt träffat och hört en föreläsning av i början av 00-talet. Hur hittade Tommy Dahlman hennes publikationer?

Jag är nästan lite imponerad av hur ihärdig han varit.
Citera
2023-02-23, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iegenhogperson
Tommy måste vara en beläst man, men jag undrar om han läser för att lära sig nåt eller om han läser för att hitta nya texter att plagiera?

Nu har han plagierat professor Britta Lundgren vid Umeå universitet. Henne har jag faktiskt träffat och hört en föreläsning av i början av 00-talet. Hur hittade Tommy Dahlman hennes publikationer?

Jag är nästan lite imponerad av hur ihärdig han varit.
Ja det kan man fråga sig, men hon kanske kände någon som kände någon som citerade det så Tommy hörde eller såg det?
Hur som helst en text som är mycket tänkvärd, och som tyvärr avslöjar att rätt mycket av det vi kallar vänskap egentligen inte är det.
Citera
2023-02-23, 19:53
Medlem
MéMé ger upp, men det får hon inte uttrycka med egna ord för Terror-Tommy. Samtidigt rök Vattenslangens senaste inlägg, antagligen lämnar hon också.
Citat:
"Hej allihopa!
Detta var svårare än jag anat. Jag tackar för mig efter att jag insett hur invecklat allt är inom organisationen och hur svårt det blir att göra något som helst för mig.
Så jag avsäger mig nu offentligt den roll som lades på mina axlar, som för mig kändes så spännande och intressant.
Beklagar att jag inte lyckades med det som låg i min önskan och gav förhoppning som inte infriades.
Mvh Malin Andersson"
Citera
2023-02-23, 20:15
Medlem
Hmm nu är Malins inlägg borttaget
Citera
2023-02-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stripsilence
Hmm nu är Malins inlägg borttaget

Tommy gjorde ju likadant förra gången någon ville förklara varför de ger upp.
Radera. Det är att se ner på sina följare och behandla dem dåligt. De är värda en förklaring.
Tommy blev för jobbig, kunde inte samarbeta utan styrde i kulisserna, gissar jag.

Tommy har ju ett speciellt sätt att förstöra relationer och sedan så är det bara att vända blad, sopa under mattan, börja på ny kula, sminka över, radera och blockera tills verkligheten stämmer överens med Tommys verklighet.
Citera
2023-02-23, 21:21
Medlem
Jag är verkligen glad för Malins skull att hon lämnar. Bra gjort. Om du läser detta Malin, ta hand om dig och tro inte på allt som tomtar och troll vill tuta i dig. Lycka till i framtiden!
Citera
2023-02-23, 23:03
Medlem
Citat:
Jag är verkligen glad för Malins skull att hon lämnar. Bra gjort. Om du läser detta Malin, ta hand om dig och tro inte på allt som tomtar och troll vill tuta i dig. Lycka till i framtiden!

Instämmer. Varje person som lyckas lämna en sekt med förståndet i behåll är en seger.
Citera
2023-02-24, 09:54
Avslutad
Jag startade den här cancersvulsten till tråd 2015 och jag har fortfarande inte fått svar på om karln är gay. Han ser ju sjukt gay ut! Men det kanske är alkoholen.
Citera
2023-02-24, 10:14
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Jag startade den här cancersvulsten till tråd 2015 och jag har fortfarande inte fått svar på om karln är gay. Han ser ju sjukt gay ut! Men det kanske är alkoholen.

Med tanke på hur många gånger Tommy Dahlman kallat sig Ann Christine, Åsa, Yvonne osv. skulle jag snarare säga transsexuell.

Vilka tändningsmönster Tommy har i övrigt är svårt att säga. Han skriver ofta om att andra mäns penisar är små, och har ibland detaljerad kunskap om exakt storlek. Om det beror på att han själv handhavit andra mäns penisar i erigerat tillstånd låter jag vara osagt.

Vi vet att han har genomfört samlag med åtminstone sin dåvarande fru och senare med ett traffickingoffer från Rumänien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in