Citat:
Det var ment som en slags spk. Normalt sett trenger man ikke vpen for drive som konsulent.
Poenget mitt er at det tydeligvis er en populr tjenestekategori nr hel- og halvkriminelle lager seg
et ENK hos brreg. Jeg tenker uansett det kan vre slik at hndspriten meget vel kan vre del av
et hvitvaskingsopplegg. M jo vre fint kunne bokfre urettmessig erhvervede covid-penger som
inntekt fra spritsalg, f.eks.
Hvis det virkelig stemmer at MWL har prvd komme seg p rett kjl de siste ti rene, er denne
utviklingen et drlig tegn for ham. Skyting p offentlig og tett befolket sted er ikke en fjr i
hatten enten det var ndverge eller drapsforsk. Risikoen for ramme "sivile" er skyhy.
Poenget mitt er at det tydeligvis er en populr tjenestekategori nr hel- og halvkriminelle lager seg
et ENK hos brreg. Jeg tenker uansett det kan vre slik at hndspriten meget vel kan vre del av
et hvitvaskingsopplegg. M jo vre fint kunne bokfre urettmessig erhvervede covid-penger som
inntekt fra spritsalg, f.eks.
Hvis det virkelig stemmer at MWL har prvd komme seg p rett kjl de siste ti rene, er denne
utviklingen et drlig tegn for ham. Skyting p offentlig og tett befolket sted er ikke en fjr i
hatten enten det var ndverge eller drapsforsk. Risikoen for ramme "sivile" er skyhy.
Defintitivt.
Den aller frste betingelsen for f godkjent ndverge, m vel vre at fornrmede, mannen i 30-rene som ble skutt i benet, ogs var bevpnet under mtet p parkeringsplassen.
Fornrmede skal ha varslet ndtjenestene selv. Men fornrmede kan selvflgelig ha hatt med seg noen, som har fjernet eventuelle vpen fra stedet.
Vi fr se hva slags sannsynlig hendelsesforlp politiet kommer frem til.
Nr det gjelder antibac, s er vel ren sprit den aller beste antibac. Uten tilsetningsstoffer. Jeg vet ikke hva slags avgifter staten krever inn p det vi kalte dyrlegesprit fr i tiden. Som det fremdeles er mulig kjpe p apoteket. Sikkert samme type som sykehusene bruker til drepe bakterier.
Kanskje det er mulig selge ren sprit, tenkt tilsatt det som loven krever og solgt som antibac, til konsum. Sikkert billigere enn vanlig smuglersprit.?
Nei jeg vet ikke. Ble mye spekulasjoner p meg n. Men MWL har alts sikret seg en lukrativ antibac-avtale. Iflge retten.