Citat:
Ursprungligen postat av
LuiLui
Jag menar att män har gjort som Staaf gör i alla tider.
Män går över lik för att nå det de vill ha.
Likaså gör Staaf. Medlen är olika men resultatet blir samma.
För att nå dit man vill så används de medel som står till buds tex pengar, kontakter, information och sex, samma princip gäller i både körlek och krig.
I detta fallet använde sig säkert Staaf av sex. Och Löfving lät sig knullas. Han blev väl inte våldtagen, va?
Staaf såg något hon ville ha och hon tog det. Hon tuggade, svalde och spottade ut kärnorna.
Löfving såg något han ville ha och han valde att byta uniformen mot offerkoftan och ta sitt liv istället.
Väx upp!
Tack! Läste dina tidigare inlägg men nu förstår jag hur du menar. Jag håller med. Men jag håller inte med dem som håller på med skitsnack om att Staaf ska släpas ut på gatan & annat.
En klättermus är hon, otroligt hur en kvinna kan lyckas snärja 3 så högt uppsatta figurer på så relativt kort tid, men Löfving har fortfarande också gjort en massa fel. Precis som Thornberg som inte har sett nånting. Visst är det så, vi män måste sluta tänka med kuken samtidigt som jag tycker han är löjlig om han tar livet av sig för detta. Vem fan har det inte förjävligt? Han hade garanterat kunnat komma ur det här med lite tid.