2023-02-23, 14:52
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Jag finner ingenstans att han skall ha haft en fru eller har barn. Han hade inget att dölja med att knulla Linda Staaf. Jag tror allt är påhittat av fröken Staaf. Hon gjorde Mats Löfving icke trovärdig med att blanda in flera olika individer och sedan spela rädd och sedan neka allt och neka på ett sätt som får en att fråga sig om hon känner sig hotad. Allt är ett spel. Jag tror inte dom haft en relation. Jag vill gärna bli motbevisad.
Citera
2023-02-23, 14:53
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Hon kommer för alltid vara kvinnan som förknippas med hans död även om är indirekt orsak till hans död.

Detta kommer ju att sätta spår på hennes framtida karriär tror jag.

Visst är det så - slikt tisslande och tasslande kommer vara oerhört närvarande, för henne i resten av hennes yrkesliv och detta med rätta!
Citera
2023-02-23, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Jag finner ingenstans att han skall ha haft en fru eller har barn. Han hade inget att dölja med att knulla Linda Staaf. Jag tror allt är påhittat av fröken Staaf. Hon gjorde Mats Löfving icke trovärdig med att blanda in flera och sedan spela rädd och sedan neka på ett sätt som får en att fråga sig om hon känner sig hotad. Allt är ett spel. Jag tror inte dom haft en relation. Jag vill gärna bli motbevisad.

Vad sägs om självmord samma dag som polischefen håller presskonferens och börjar gå igenom utredningen?

Räcker inte det som indicier?
Citera
2023-02-23, 14:55
Medlem
Citat:
Enligt utredningen var tillsättningen korrekt.
Vad kan vi dra för slutsatser av det?

Att hon knullade utredaren också.
Lyssna på Springare så går han igenom detta och att Linda saknade meriter.
https://youtu.be/qemrNhHYWZg
Citera
2023-02-23, 14:56
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Hennes våta dröm hade varit att allt sköttes internt och Löfving hade blivit uppsagd. Sedan skulle hon ansöka om hans tjänst. 1.8 millar om årets för fan! Så nu kan hon inte det så då får hon ta media stormen och skriva en biografi så hon inte går lottlös på sitt spel.
Senast redigerad av Jagduvidom 2023-02-23 kl. 14:59.
Citera
2023-02-23, 14:57
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen

Det är inte olagligt att vara omoralisk!

Vila nu i frid Mats…

Den som rekryterade Polis-Linda bär ansvaret för skandalen som slutade med en polismans död.

Högskoleutbildningar i all ära, men när det gäller anställningar inom vård, skola, polis så borde
väl även personlig lämplighet för yrket vara på sin plats.

Som någon skrev skulle rekryteraren ha kollat upp Lindas "body count" innan hon anställdes. Hon hade en historik vad gäller snärja karlar i maktposition.
Citera
2023-02-23, 14:58
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Vad sägs om självmord samma dag som polischefen håller presskonferens och börjar gå igenom utredningen?

Räcker inte det som indicier?
Hans liv togs ifrån honom. Han var 61 år, han har levt. Han kanske kände att enda sättet att rädda sitt anseende var att lämna in den största protesten. Har han lämnat brev efter sig där han fortfarande nekar kan jag inte tro att han ljuger.
Har han istället erkänt så tror jag det också. Jag tror helt enkelt på det som han skrivit om det finns ett sådant brev.
Citera
2023-02-23, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Visst är det så - slikt tisslande och tasslande kommer vara oerhört närvarande, för henne i resten av hennes yrkesliv och detta med rätta!

Hon kommer att lyckas rentvå sig hos dom som betyder något!
Citera
2023-02-23, 15:00
Medlem
Gambanteins avatar
Varje självmord är otroligt tragiskt.

Däremot säger det en hel del om lämpligheten hos ledande polischefer.

Än mer om vår ÖBs lämplighet...

Svenskar är rädda för "Ivan" men de "ledare" vi har inom försvar och polisväsende verkar inte vara de mest stabila (skarpaste) knivarna i kökslådan
Senast redigerad av Gambantein 2023-02-23 kl. 15:05.
Citera
2023-02-23, 15:01
Medlem
Är det bekräftat att den korrupta horbocken tog sig själv av daga?
Citera
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hon kommer att lyckas rentvå sig hos dom som betyder något!

Beror på vad man menar med att "rentvå sig" och vad du menar med vilka som "betyder något"...?
Citera
Medlem
Citat:
Hans liv togs ifrån honom. Han var 61 år, han har levt. Han kanske kände att enda sättet att rädda sitt anseende var att lämna in den största protesten. Har han lämnat brev efter sig där han fortfarande nekar kan jag inte tro att han ljuger.
Har han istället erkänt så tror jag det också. Jag tror helt enkelt på det som han skrivit om det finns ett sådant brev.

Varför i hela hel#$*e skulle han ta livet av sig om han var oskyldig?

Det finns noll och ingen anledning till det.

Det är inget som tagits från honom , han skulle få jobb på en vecka inom den privata sektorn om han nu helt och hållet skulle få sparken från polismyndigheten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in