2023-02-22, 15:17
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypermannen
Knepigt, mitt ligger fortfarande nere
Du har så klart testat att uppdatera, starta om, göra boxen strömlös osv?
Då är det skumt. Hoppas de löser sig snart.
Citera
2023-02-22, 17:08
Medlem
Någon som använder sig utav Iptvkings och har strul? Deras support är ju fan helt värdelös. Att sälja saker går bra men att hjälpa till när skiten strular är tydligen lite svårare
Citera
2023-02-22, 20:30
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Jag har problem med EPG. När jag startar upp boxen (z8) så finns det ingen information någonstans. Går jag in på EPG:n laddar det upp men bara dom kanalerna som är i bild på kanallistan. Finns det något tips? Har rensat epgcache redan och har det på normal istället för utc 0 i tid
Någon som har koll?

Har haft problem med EPG med formuler Z alpha uhd i ca 1 års tid och inte kunnat hitta någon lösning. Antar att du kör med N1?
Citera
2023-02-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Har haft problem med EPG med formuler Z alpha uhd i ca 1 års tid och inte kunnat hitta någon lösning. Antar att du kör med N1?
Ja det stämmer
Hmm okej. Brukade funka bra förr
Citera
2023-02-22, 20:52
Medlem
Nu börjar det hacka här en del när tittarna kommer in. Gäller ”UHD” matchen mellan city och Leipzig. Kör N1.
Hackar det för er med?
Citera
2023-02-22, 22:32
Medlem
Citat:
Nu börjar det hacka här en del när tittarna kommer in. Gäller ”UHD” matchen mellan city och Leipzig. Kör N1.
Hackar det för er med?

Har inte hackat på UHD för mig
Citera
2023-02-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparren8
Har inte hackat på UHD för mig
Hackade ganska mycket 10 min innan matchen. När det var studio. Hittade en annan väldigt bra UHD med engelska kommentarer. Med riktig 4K
T.o.m.
men
Vilken enhet använder du? Och vilken
App
Citera
2023-02-23, 01:10
Medlem
Citat:
Jag har problem med EPG. När jag startar upp boxen (z8) så finns det ingen information någonstans. Går jag in på EPG:n laddar det upp men bara dom kanalerna som är i bild på kanallistan. Finns det något tips? Har rensat epgcache redan och har det på normal istället för utc 0 i tid
Någon som har koll?

Formuler vet om problemet.

Men som du skriver så uppdateras epg om du trycker på epg/guide knappen och bläddrar neråt så kanalerna uppdateras.

Du kan välja att köra med Xtream codes inlogg istället så funkar det som vanligt.
Citera
2023-02-23, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DesmondDecker
Det mesta ligger nere. (N1)
Förmodligen en stor krasch eller vad det nu kan vara
Vi får se om det kommer igång till kvällen då det är högintressanta sportsändningar igen som ger stor belastning på deras grejer

Att du inte kunde logga in dagen efter berodde på att en av portaladresserna strulade för vissa.

Hade du frågat din säljare så kunde han hjälpt dig så hade du inte varit utan tv.
Avbrottet i tisdags kväll var fixat snabbt.
Citera
2023-02-23, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Priset på vissa leverantörer är 65euro per år och andra som svenska är 1300kr per år.

Säger det något om prestandan och utbudet, eller är det konkurrensen som sätter priserna lägre hos vissa?

Dvs de dyra behöver inte vara bättre än de som är halva priset?

Be om ett test från vardera tjänst. Enklaste för dig att jämföra vad du anser vara viktigt i en tjänst du ska köpa.
En del vill att allt ska finnas i utbudet.
Vissa nöjer sig med sport.
Vissa nöjer sig med HD-upplösning medan andra kräver 4K.

Men en liten fingervisning är ju dock att man får vad man betalar för.
Citera
2023-02-23, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hade problem senare på kvällen igår men idag rullar det både tv, serier och VOD.

Men är det någon som förstår var skid-VM ska sändas?
Viaplay vinter står de på nätet (vad jag kan se) men där är det repriser av NHL hockey.
Ligger kanalerna fel eller är det mig det är fel på?
Du kollade aldrig i Viaplay Sport SE kategorin?
Där sänds allt som Viaplay sänder.
Citera
2023-02-23, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.adams
Någon som vet en bra app där det fungerar att chromecasta från Android mobil?

IPTV Extreme Pro har castfunktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in