2023-02-22, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
När Patrik gjorde det uttalandet var 2020 och mitt under Coronapandemin då alla föreläsningar uteblev.

Han levde alltså "ur hand i mun (och näsa)", trots att han bör ha haft ansenliga inkomster från hopperiet, författarvoden ("medförfattarna" Martin Röshammar, Rebecka Malm, Markus Lutteman, fick väl en bra bit av kakan, eftersom de står som författare på omslagen), etc.

Enligt en dom, som visades i början av tråden, hade han dessutom tagit ett lån, vilket han (efter förlikning och dom) tvingas att amortera betydande summor på varje månad. Det verkar som om kar'n inte har ett hum om, hur man planerar sin ekonomi.

I en intervju efter det att han hade lagt av med hopperiet, meddelade han att han skulle läsa in en gymnasieexamen. Vet någon hur det gick med den saken?
Senast redigerad av Brooz 2023-02-22 kl. 19:15.
Citera
2023-02-22, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Fast då borde Dumpen avslutat chatten direkt, och inte fortsätta att få till ett möte, om bilden inte var önskvärd. Dessutom skickar Dumpen nästan alltid nakenmaterial först till gäddan, för att få den att göra detsamma.
Så nej, Dumpen kan inte anmäla någon för sexuellt ofredande. Snarare Dumpen som riskerar en anmälan på sig, eftersom dom påstår att naketmaterialet som dom skickar, föreställer ett barn, och att dom använder andra personers bilder. Kan bli tal om förtal.
Var har du fått det ifrån (det fetade)?
Dumpen skickar på begäran och ofta efter tjat från gäddan ett armveck, avskuret så man kan tro det är en stjärt. Gäddan får inte det den begär.
Tycker du borde sätta dig in i det du dristar dig att uttala dig om innan du felaktigt gör det.
Citera
2023-02-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Han levde alltså "ur hand i mun (och näsa)", trots att han bör ha haft ansenliga inkomster från hopperiet, författarvoden ("medförfattarna" Martin Röshammar, Rebecka Malm, Markus Lutteman, fick väl en bra bit av kakan, eftersom de står som författare på omslagen), etc.

Enligt en dom, som visades i början av tråden, hade han dessutom tagit ett lån, vilket han (efter förlikning och dom) tvingas att amortera betydande summor på varje månad. Det verkar som om kar'n inte har ett hum om, hur man planerar sin ekonomi.

I en intervju efter det att han hade lagt av med hopperiet, meddelade han att han skulle läsa in en gymnasieexamen. Vet någon hur det gick med den saken?

Om jag fattat saken rätt har han inte ens gått ut nian. Hörde nåt om det för inte så länge sen.
Men läste nåt nu oxå om nåt konstverk på instagram för ett tag sen som han vägrat ta bort trots att konstnären bett honom.
Visade sig där att inte ens offer för sexuella övergrepp stöder honom. Men han bryr sig inte.
Visar ju bara att det inte alls handlar om barnen. Han är en professionell gaslighter som är ute efter hämnd. Han är trött på daltande. Vill ta död på allihop.
Karln är ju fullständigt sjuk i huvudet, och har uppenbarligen varit det ett tag.
Citera
2023-02-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Var har du fått det ifrån (det fetade)?
Dumpen skickar på begäran och ofta efter tjat från gäddan ett armveck, avskuret så man kan tro det är en stjärt. Gäddan får inte det den begär.
Tycker du borde sätta dig in i det du dristar dig att uttala dig om innan du felaktigt gör det.

Får du se bilder som vi andra inte får se?
Citera
2023-02-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Får du se bilder som vi andra inte får se?
Du ser samma bilder som jag och om du läser och hänger med på Dumpen.se sår får du också veta hur de kommer till.
Citera
2023-02-22, 20:10
Medlem
Citat:
Du ser samma bilder som jag och om du läser och hänger med på Dumpen.se sår får du också veta hur de kommer till.

Men alla bilder är ju utsuddade numera, så vad vet du om vad de skickat?
Citera
2023-02-22, 20:41
Medlem
Citat:
Men alla bilder är ju utsuddade numera, så vad vet du om vad de skickat?
De skriver om det och du har information på deras podd. Informationen finns tillgänglig.
Citera
2023-02-22, 20:48
Medlem
Citat:
De skriver om det och du har information på deras podd. Informationen finns tillgänglig.

Hur gammal är den informationen och den podden? Förut suddade de inte sina egna bilder, och de var ju av typen du beskriver. Så varför suddar man dem nu? Jag ser två skäl:
1. De vill inte att kommande gäddor ska känna igen dem.
2. De skickar bilder som gränsar till det olagliga

Har svårt att tro att en gubbe svarar ”åh, vad fin” när man skickar bild på en kroppsdel som knappt syns.
Senast redigerad av Qstar 2023-02-22 kl. 21:05.
Citera
2023-02-22, 21:31
Medlem
Men alltså, ni som är så hårt emot dumpen, alltså ni som aldrig pratar om annat.

Vad har ni för alternativa lösningar som är bättre än dumpens?

Jag ser en 5-6 namn i tråden som är kritiska utan alternativa lösningar.
Berätta hur ni vill ha det.
Citera
2023-02-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Men alltså, ni som är så hårt emot dumpen, alltså ni som aldrig pratar om annat.

Du har ställt samma fråga förut. Svaren är inte mindre giltiga för att du inte gillar dem.
Citera
2023-02-22, 21:40
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus

Lösning på vad? Världen fungerade utmärkt innan Dumpen fanns.
Citera
2023-02-22, 21:45
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Om jag fattat saken rätt har han inte ens gått ut nian. Hörde nåt om det för inte så länge sen.
Men läste nåt nu oxå om nåt konstverk på instagram för ett tag sen som han vägrat ta bort trots att konstnären bett honom.
Visade sig där att inte ens offer för sexuella övergrepp stöder honom. Men han bryr sig inte.
Visar ju bara att det inte alls handlar om barnen. Han är en professionell gaslighter som är ute efter hämnd. Han är trött på daltande. Vill ta död på allihop.
Karln är ju fullständigt sjuk i huvudet, och har uppenbarligen varit det ett tag.

"Konstnären" som blev arg på Sjöberg är ju dock ett praktmongo som endast blev arg över att Patrik delat hennes konst pga att hon tycker att Patrik "stigmatiserar pedofiler"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in