Citat:
Ursprungligen postat av
MottisXL
Jag har kanal 6 och SvtPlay men jag såg ingenting om skidförberedelserna när jag kl 12.00 tittade, annars ser man allt på 6:an
De var här jag också började fundera.
Stressade hem för att få se skidorna kl.12 men hittade ingen sändning, och efter att ha kollar på div sidor blir ja bara mer och mer förvirrad om va de ens var och vilka som skulle delta.