2023-02-22, 02:04
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Kan vi starta en insamling för stackaren?
Jag har en spackel mix från jem och fix.
Borde räcka till en trevlig utekväll.
https://www.jemfix.se/spackel-combifix-6-kg/4172/9038882/
Citera
2023-02-22, 02:06
Medlem
Dofternas avatar
Hon har glömt knyta sina byxor. Säkert därför det tog stopp.
Citera
2023-02-22, 02:17
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Hur känns det att stå i dörren och försvara idiotin i att inte släppa in någon på grund av materialet på dennes kläder?
Känns det givande?
-
Nonsens kommentar.
Sanningen är att alla ställen har dress code. Finn dig i det eller stanna hemma din fjant.
Citera
2023-02-22, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Nu var troligen inte spybar hon skulle in på , utan lokal krog i bondhålan som hon skulle in på, men ändå blev inte insläppt på sina byxor? Hur kan vi hjälpa Emelie? Ha en stödgala för henne?

Detta är Humor avdelningen av Flashback, ni förväntas skoja om detta...:-)

Huskvarnabon Emelie Hansson, 25, hade gjort sig fin för ett besök på restaurang Glädje i Jönköping. Men i dörren blev det stopp – på grund av hennes rosa byxor.

– Jag känner mig kränkt och började gråta, berättar hon.

https://www.jp.se/2023-02-21/emelie-25-nekades--pa-grund-av-sina-rosa-byxor-jag-vill-ha-en-ursakt
Lilla Trashelie är kränkt stackarn.
Citera
2023-02-22, 03:50
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Nu var troligen inte spybar hon skulle in på , utan lokal krog i bondhålan som hon skulle in på, men ändå blev inte insläppt på sina byxor? Hur kan vi hjälpa Emelie? Ha en stödgala för henne?

Detta är Humor avdelningen av Flashback, ni förväntas skoja om detta...:-)

Huskvarnabon Emelie Hansson, 25, hade gjort sig fin för ett besök på restaurang Glädje i Jönköping. Men i dörren blev det stopp – på grund av hennes rosa byxor.

– Jag känner mig kränkt och började gråta, berättar hon.

https://www.jp.se/2023-02-21/emelie-25-nekades--pa-grund-av-sina-rosa-byxor-jag-vill-ha-en-ursakt

Varför ska just krogar ha ensamrätt att neka folk inträde pga klädsel?

Jag blev nekad inträde en gång till en jävla sunkkrog för att jag hade (hela och rena) mjukisbyxor. Med samma mjukisbyxor kommer jag in på banken, kyrkan, Ica, Operan, teatrar, konserter, idrottsarenor osv.
Citera
2023-02-22, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Förresten, det kanske var märkesmjukisar. Typ från Versace?

Juicy Couture - relativt dyra (1000-1500kr) då de främst är populära hos mellanstadiebarn (och Black/White-trash). Men betydligt billigare än Versacse.
Citera
2023-02-22, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Kan vi starta en insamling för stackaren?

En klädinsamling isåfall?
Så hon slipper gå runt med cirkuskläder.
Citera
2023-02-22, 04:27
Medlem
Narutoshippchops avatar
Nog för att folk får klä sig hur de vill, men pubbar och restauranger har rätt att neka inträde beroende på hur en gäst klär sig.

Inte för att hon egentligen är ful, men med de kläderna ser hon ut som en förvuxen bäbis från 90-talet. En kul utklädnad, men inte mer än så.
Citera
2023-02-22, 05:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Varför ska just krogar ha ensamrätt att neka folk inträde pga klädsel?

Jag blev nekad inträde en gång till en jävla sunkkrog för att jag hade (hela och rena) mjukisbyxor. Med samma mjukisbyxor kommer jag in på banken, kyrkan, Ica, Operan, teatrar, konserter, idrottsarenor osv.

Bara klaga hos socialnämden i kommunen att krogen över serverar folk och underåriga få dricka akhol där, sedan är problemet löst.
Citera
2023-02-22, 05:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herbanii
Lilla Trashelie är kränkt stackarn.

Hon ville besöka resutrang glädjen i Jönköping vad klad som glädje flicka, vad kunde gå fel?
Citera
2023-02-22, 05:33
Medlem
Muppetys avatar
Hur fick tidningen nys om det? Var det hon själv som ville gråta ut o kontaktade media för att hon inte kom in på restaurangen i mjukisbyxor?

Det har knappast något med färgen på byxorna att göra...
Citera
2023-02-22, 05:36
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Bara klaga hos socialnämden i kommunen att krogen över serverar folk och underåriga få dricka akhol där, sedan är problemet löst.
-
Trams.
Krogar har egna regler.
Lägg ner svennebanan tänket eller bli raderad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in