Citat:
Ursprungligen postat av
Schlesien
Att göra till vana att posta en tredjedel OT (t ex stoppa in någon av sina egna hjärteåsikter) i inlägg efter inlägg fungerar som teasers som får varje tråd att börja handla om samma sak: Samhällets eller vissa högaktiva användares egna brännpunkter.
Varje tråd vrids till att handla om dessa brännpunkter och samma inläggsinnehåll postas i tråd efter tråd, vilket gör att trådarna ser likadana ut oavsett rubrik. Det blir inte möjligt att ta del av information om andra saker. Det modereras därför i möjlig mån och leder till att en del får en väldigt hög andel raderade inlägg. Du frontar ett klassiskt missbruk.
Det här är ett icke-problem för de allra flesta. Det var väldigt få användare som hängde upp sig på OT-delen av mina inlägg innan ni sänkte OT-taket.
Det var bara antirasistiska globalistmongon som typ GIILAB på den tiden som gärna enbart ville fokusera på OT-delen av mina inlägg.
Det känns helt klart som att det låg någonting annat bakom det katastrofala beslutet att sänka OT-taket.
Som att anpassa sig efter GIILAB typerna...
Citat:
Flashback har aldrig varit tänkt att vara enbart ett undergroundcommunity. Men det är inte förbjudet att skriva jude och neger på Flashback. Däremot oneliners/utrop (om jude, neger eller vad som helst) behandlas som skräp, 0.03.
Det var inte riktigt oneliners jag syftade på.