Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-15, 22:58
Medlem
DudeConfuseds avatar
Vet inte om det är stämpel men haschet jag har just nu heter tydligen KOSHER

Nån som vet vad det är för hasch?
Citera
2023-02-18, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DudeConfused
Vet inte om det är stämpel men haschet jag har just nu heter tydligen KOSHER

Nån som vet vad det är för hasch?

Blessed by the rabbi
Fråga efter halal hasch nästa gång

Lite offtopic men jag undrar lite hur vanligt det är med fejkhasch eller att det är blandat med annat skit som inte ska va där helt enkelt?

Såg något på youtube om att i tyskland så blandar dom ner spice och annat syntetiskt skit.
Citera
2023-02-19, 17:28
Medlem
DudeConfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Blessed by the rabbi

Lite offtopic men jag undrar lite hur vanligt det är med fejkhasch eller att det är blandat med annat skit som inte ska va där helt enkelt?

Såg något på youtube om att i tyskland så blandar dom ner spice och annat syntetiskt skit.

Haha haschet var skit, stenhårt. Visst det mjuknar när man eldar på det men förövrigt skithasch. Blir inte att handla mer av den kranen.
Citera
2023-02-19, 17:34
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DudeConfused
Haha haschet var skit, stenhårt. Visst det mjuknar när man eldar på det men förövrigt skithasch. Blir inte att handla mer av den kranen.

Fråga om blont hash, brukar aldrig ge mig på mörka varianter / svarta mkt skit i dom...
Citera
2023-02-19, 17:40
Medlem
DudeConfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Fråga om blont hash, brukar aldrig ge mig på mörka varianter / svarta mkt skit i dom...

Har en annan kran som har något marockanskt hasch, väldigt likt ljuspollen. Mittemellan ljus och mörkt, inte svår meckat och bubblar mkt när man eldar på det. Luktar nästan lite blomster om det haschet.
Citera
2023-02-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Blessed by the rabbi

Tyvärr är det så att i stort sett alt standard hasch är utbankat med något. Även de schysstare sorterna hasch har ofta en konstig lukt och smak. Det är oftast äkta marockanskt hasch som blandats ut med tex henna, parffin olja eller socker blandning och massa annat de kan välja att mixa det med.
Senast redigerad av flaskans 2023-02-19 kl. 18:42.
Citera
2023-02-19, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskans
Tyvärr är det så att i stort sett alt standard hasch är utbankat med något. Även de schysstare sorterna hasch har ofta en konstig lukt och smak. Det är oftast äkta marockanskt hasch som blandats ut med tex henna, parffin olja eller socker blandning och massa annat de kan välja att mixa det med.

Ja man vet aldrig vad man får. Synd att vi inte är i närheten av att legalisera i det här landet.
Citera
2023-02-21, 14:40
Nån som testat rökat med klisterlappen ”Pokeblunt”? Misstänker det är samma som 2022/2023 och den kakan med en papegoja på.

Ljust pollem, fruktansvärt poröst är det. Smulas isär som sand mellan fingrarna.
Citera
2023-02-21, 17:58
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
Nån som testat rökat med klisterlappen ”Pokeblunt”? Misstänker det är samma som 2022/2023 och den kakan med en papegoja på.

Ljust pollem, fruktansvärt poröst är det. Smulas isär som sand mellan fingrarna.

Sitter på den just nu. Stinker den blomma? Jag hade 2022 och det är samma.
'
Den är inte dålig alls, hade 50 av den, fick iväg mer än halva inom 3 dagar
Senast redigerad av LeChapo 2023-02-21 kl. 18:14.
Citera
2023-02-21, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Sitter på den just nu. Stinker den blomma? Jag hade 2022 och det är samma.
'
Den är inte dålig alls, hade 50 av den, fick iväg mer än halva inom 3 dagar

Njaa, den luktar mer åt gräshållet, men inte speciellt stark doft tycker jag. Ja, det var inga större fel på den. Väldigt lättmeckat 👌🏻
Citera
2023-02-21, 19:09
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
Njaa, den luktar mer åt gräshållet, men inte speciellt stark doft tycker jag. Ja, det var inga större fel på den. Väldigt lättmeckat 👌🏻

Yes precis, blomma = gräs Mecka korna väldigt små så kickar den bra och snear inte i mitten.

Enjoy!
Citera
2023-02-22, 09:43
Medlem
Amnesia? Mörk kladdig 0-10?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in