2023-02-20, 19:52
Medlem
Mer.info.007s avatar
En sjukjävel precis som den som sa att var Anastasia som överlevde. Mytoman
Citera
2023-02-20, 22:04
Avslutad
Sjukt osannolikt att det är hon. Men herregud vad kul det skulle vara om det är Madeleine.
Citera
2023-02-20, 22:09
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leeann
Alltså det är såå spännande att följa den här Julia. Ena stunden tycker jag att hon är lik nästa tycker jag inte. Sedan kommer det något nytt som får mig att ändra mig igen som tex när bilder på Madeleine syster som faktiskt var rätt lik Julia.

Lyssnade på henne live när hon nlev intervjuad av Fia Johansson en amerikansk privatdetektiv och medium (väldigt svenskt namn dock). Hon har lovat att hjälpa till och hitta hennes riktiga föräldrar oavsett vilka de är. Sedan belyste hon en intressant sak om varför inte Julias nuvarande föräldrar inte träder fram och förnekar Julias påståenden. De hade ju lätt kunnat säga att hon är psykisktsjuk tex.

Ska bli intressant att följa fortsättningen på detta.

"Medium" - är du helt dum i huvudet? Det visar ju direkt att det är bluff och båg alltihopa.

Du borde nog hålla dig en annan forumdel där tanter som tror på sånt hänger:
(FB) Paranormala fenomen, ockultism och ufologi
Citera
2023-02-20, 23:08
Medlem
Mercedes avatar
hittade hennes insta idag efter expressens artikel och kollat igenom hela hennes insta nu.

känns osannolikt att det skulle vara hon men vissa grejer känns skrämmande likt.

Filmen på ögat nån hade gjort där Maddies och Julias öga matchades ihop halva/halva, bilderna på Kate, Gerry och Julias tänder, smiles, ansiktsdrag.. Jag skulle lätt kunna ta henne för att vara deras dotter.

Men sen kommer hennes story, då faller det känns det som. Vem sätter en unge som är på varenda tidningsomslag på dagis bara några månader efter försvinnandet tex?

Men ska bli intressant att följa och se vad DNA visar!

Följt fallet sen hon försvann och även läst Kates bok.
Ett försvinnande som berör.
Citera
2023-02-20, 23:34
Medlem
styrlunds avatar
Om man tittar på denna bild ser man ju tydligt att polskan inte är Madeleine.
https://m.natemat.pl/b587f9687f9fea3db2546f274143f703,1500,0,0,0.webp
Titta på Madeleines ögon. Hennes ögon är olika. Jag uppfattar att hennes ögonlober har har de olika former,
Vet ej om det är ärftligt. Men tittar man på hennes mammas ögon har hon samma sak.
https://m.imdb.com/name/nm2979124/mediaviewer/rm917857024/
De bilder jag hittat på polskan kan jag inte se den olikheten i hennes ögon.
Jag hittade däremot bilder där hon döljer sitt högeröga med sin lugg.
Men nu när hon börjat ge intervjuer till en galen amerikansk kvinna på Youtube har bilder med bättre kvalitet börjat dyka upp.
Senast redigerad av styrlund 2023-02-20 kl. 23:37.
Citera
2023-02-20, 23:34
Medlem
Hannitys avatar
En uppenbart uppmärksamhetstörstande polska kan man inte lita på.

Var ju en även en polska som påstod sig vara tsardottern Anastasia Romanova.
https://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Anderson
Citera
2023-02-20, 23:35
Medlem
Masingas avatar
Damn är det inte löst än? Luktar bytt identitet eller att ngn styckat henne och matat till ngt.
Citera
2023-02-20, 23:39
Medlem
Extremeflys avatar
På en bild så har dom båda ett födelsemärke strax under ögat. Men jag tror faktiskt inte heller att det är hon. Men hon ska ha sagt att hon hade blivit förgripen av den tyske mannen som var på semesterorten. Samma man som varit huvudmisstänkt, minns inte om han dömdes för människorov av Madeleine
Citera
2023-02-21, 00:47
Medlem
Man vill ju gärna att allt ska lösa sig och att det visar sig att hon levt under en annan identitet under lång tid, men… hur troligt är det?
Bilderna har vissa likheter, men inte är det klockrent.
Tjejens historia får jag inte heller något bra grepp om. Den kan vara både bättre och sämre än vad som framgår av media.

Det troliga är väl att Madeleine inte längre lär hittas, trots allt?
Ser inte riktigt poängen i att det skulle lösas på annat sätt.

Blir dock intressant att se vad detta kan ge.
Citera
2023-02-21, 00:54
Medlem
Är inte det troligaste, trots allt, att denna tjej använder McCann-fallet för att få exponering och därmed bättre möjligheter att hitta igen sina egna rötter?
Känslan är väl att hon inte riktigt tror själv på detta, men att det ger henne synligheten som krävs för att på annat sätt få hjälp med sin egen historia?

Tvingas jag gissa så tror jag hon använder påståendet för egna syften.
När DNA-testen visar att hon inte är McCann så får hon ju chansen att vädja internationellt om att identifiera vem hon i så fall egentligen är då.
Citera
2023-02-21, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
När man ser bilderna på deras ansikten (bl.a. i nedanstående artikel) så är ansiktsformen dock ganska lik. De mest lika dragen tycker jag är munnen och området mellan mun/näsa. Ska bli spännande att se vad DNA-testet ger.

https://au.news.yahoo.com/woman-claims-she-is-maddie-mccann-revealing-similarities-052535249.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6 Ly93d3cuZ29vZ2xlLnNlLw&guce_referrer_sig=AQAAAJdBE mdBKqoBe5Mcxx5o0OjZAr9p9BHz8p-TAzwxEAIU-ICxuBZPTZZRFWG9FhOKzZvYuZrIpLxjXk FNlviCu4WITMpTgCsZRsoMr9_jbd67toXCe63Ij5D5_9Upb47T Y2YYs3VDTkP7LSpzN23WgxNNFXLfT1yOSDPsOTd5skU0

Jag skulle vilja säga att hon är mer lik Ylenia Lenhard som också försvann vid den tiden.
Senast redigerad av andath 2023-02-21 kl. 08:08. Anledning: Felstavat
Citera
2023-02-21, 08:43
Medlem
Mekkys avatar
Länk till hennes instagram

https://instagram.com/iammadeleinemccan?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto