2023-02-19, 12:52
Medlem
DjPuttes avatar
Tittar man lite på ögonen och det märke som dem har på vänster sida så finns samma rand fortf på vuxna personen som på lill flickan, Hakan är den samma på båda rätt platt spets ...
Visst chansen finns för som hon säger det är många oklarheter då föräldrarna inte kan visa upp olika saker som hon frågar efter, DNA är enda som hjälper för att avskriva henne från listan men ger det träff då är frågorna större än vad det varit tidigare!
Citera
2023-02-19, 12:57
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoof
Hahahaha vem fan är inte fulare nu än när man var en gullig liten unge. Hon har ju även lagt på sig en del... Jag tycker ändå hon har nått.

Ser inga likheter alls. Tror inte det är hon. Men visst, ett dna-test vore väl bra för att kunna utesluta det helt.
Citera
2023-02-19, 15:28
Medlem
Leeanns avatar
Alltså det är såå spännande att följa den här Julia. Ena stunden tycker jag att hon är lik nästa tycker jag inte. Sedan kommer det något nytt som får mig att ändra mig igen som tex när bilder på Madeleine syster som faktiskt var rätt lik Julia.

Lyssnade på henne live när hon nlev intervjuad av Fia Johansson en amerikansk privatdetektiv och medium (väldigt svenskt namn dock). Hon har lovat att hjälpa till och hitta hennes riktiga föräldrar oavsett vilka de är. Sedan belyste hon en intressant sak om varför inte Julias nuvarande föräldrar inte träder fram och förnekar Julias påståenden. De hade ju lätt kunnat säga att hon är psykisktsjuk tex.

Ska bli intressant att följa fortsättningen på detta.
Citera
2023-02-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leeann
Alltså det är såå spännande att följa den här Julia. Ena stunden tycker jag att hon är lik nästa tycker jag inte. Sedan kommer det något nytt som får mig att ändra mig igen som tex när bilder på Madeleine syster som faktiskt var rätt lik Julia.

Lyssnade på henne live när hon nlev intervjuad av Fia Johansson en amerikansk privatdetektiv och medium (väldigt svenskt namn dock). Hon har lovat att hjälpa till och hitta hennes riktiga föräldrar oavsett vilka de är. Sedan belyste hon en intressant sak om varför inte Julias nuvarande föräldrar inte träder fram och förnekar Julias påståenden. De hade ju lätt kunnat säga att hon är psykisktsjuk tex.

Menar du nyare bilder på systern? Jag hittar bara bilder på syskonen när dom var små. Tvillingarna alltså
Citera
2023-02-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Menar du nyare bilder på systern? Jag hittar bara bilder på syskonen när dom var små. Tvillingarna alltså

Med hjälp av modern teknik kan detta snabbt redas ut. Jag räknar med att vi har svar på ett DNA test inom några dagar.

Även om denna Julia inte är Madelene McCann hoppas jag ändå detta leder till att hon får information om sin bakgrund.
Citera
2023-02-19, 21:52
Medlem
Tervulls avatar
Det finns absolut likheter. Och just märket i ögat på exakt samma plats är ju konstigt. Skulle inte förvåna mig om det är maddie. Hoppas!!
Citera
2023-02-19, 22:30
Medlem
Leeanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie

Ja det finns en bild där Amelie (systern) har sprungit i ett lopp och där hon fotas tillsammans med några kompisar. Där är hon iaf i 15-18 år.
Citera
2023-02-20, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leeann

Så fort nån kallar sig medium försvinner all den personens trovärdighet.
Citera
2023-02-20, 05:41
Medlem
Kongruensbojds avatar
Madeleine har drag som man kan anta borde följa henne livet igenom, medan Julia är mindre fyrkantig. Tror det fallerar redan där.

Hade varit världens grej om det visade sig vara Madeleine såklart, men det kan vi nog utesluta redan innan DNA-testet.

Lite läskig insta - iammadeleinemccan - där Julia klipper in sig själv mellan Madeleines föräldrar på ett foto från en presskonferens från 2007 där de egentligen håller ett foto av sin dotter i händerna. Julia går verkligen all-in på detta. Det kanske inte är märkvärdigare än att hon är adopterad. Det riktiga vore att söka den sanningen först.
Citera
2023-02-20, 06:08
Medlem
Skyliner.s avatar
Jag tror snarare att Julia är den försvunna tyska flickan
Inga Gehricke.
Citera
2023-02-20, 06:46
Moderator
pudelluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
Jag tror snarare att Julia är den försvunna tyska flickan
Inga Gehricke.
Hon försvann åtta år senare.
(FB) 5-årig flicka försvunnen i tyska Schönebeck
Citera
2023-02-20, 06:56
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Hon försvann åtta år senare.
(FB) 5-årig flicka försvunnen i tyska Schönebeck
Där ser man. Väldigt likt iallafall. Synd, hon verkar vara desperat över att hitta sin biologiska familj och det är nog tyvärr inte McCann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in