Citat:
Ursprungligen postat av
Perfecthairline
En fråga gällande pengar, hur hanterar ni era inkomster?
Flera av er har skrivit att ni inte vågar sätta in banker av rädsla för att bli påkomna, har ni någon metod? Exempelvis handla all mat, kläder mm kontant? Måste ju bli pengar över, har ni det i en skolåda?
Eller har ni en kontakt som tvättar pengar åt er?
Nu spekulerar jag bara men ca 2 kunder i veckan och ca 2500kr/tillfälle borde ge iaf 40000kr/månad?
Träffar max en kund i veckan, ibland mindre. Vissa dyker inte upp, januari t ex var väldigt dött för mig, sen vågar jag inte träffa kunder under min menstruation och då förvinner också en vecka.
Handlar mycket på mataffärer för kontanter, systemet tar kontanter, vissa klädbutiker. Sen fick jag ett väldigt bra tips av en annan sexarbetare att man kan handla presentkort på t ex ica eller pressbyrån för kontanter. Då kan man handla med presentkort på många butiker som ej tar cash.
Sen har jag det gömt hemma så att ingen ska hitta. Sätter in lite vartefter som och handlar så mycket jag kan med kontanter. Vid jul brukar jag passa på att slösa kontanter som in i helvete. Presenter hit och dit och förhoppningsvis går det att hitta på t ex Åhlens som tar kontanter
Värt att nämna är att jag blivit avstängd hos 2 svenska banker redan. Det var hemskt jobbigt och nu har jag alltid 2 banker samtidigt ifall ena skulle stänga av mig. Ena banken hade jag satt in totalt 24 000 ( under ett halvår ). De tyckte inte att en lämplig förklaring var att jag fått kontanter av morföräldrar och sålt kläder på loppis. Andra banken berättade inte ens varför jag blev avstängd mer än en generell förklaring att de måste agera vid misstankar om penningtvätt och finansiering av terrorism. Men finns andra banker att hoppa till.
Det är så jäkla dumt gjort allting. Vi får inte F-skattesedel beviljat, måste göra en "hittepå" verksamhet för att betala skatt och kunna få våra pengar vita. Sen stänger banken av en när man har satt in för mycket pengar enligt dem - som är olika för alla banker... Sen tas kontanter bort. Blir i princip omöjligt att leva på pengar från sexarbete om man max ska betala saker med kort för 5 000kr....