2023-02-19, 21:30
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uuno-fisnjutare
BC, vad/var är det?

Bodycontact
Citera
2023-02-19, 21:32
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Har någon av er funnit sig i en Pretty Woman-liknande situation? (Julia Roberts och Richard Gere). Frågar eftersom jag tänkte se filmen snart och råkade se tråden.

Hehe nej. Jag skulle inte utesluta möjligheten helt att dejta en kund, men det är mer otroligt än troligt att det skulle hända.
Citera
2023-02-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae

Jag fick senast igår mail från någon som ville att jag skulle vara mer på deras hemsida där denne skulle gå 20% commission på min prislista. Samma sk händer regelbundet med folk som vill bli min OnlyFans ”manager” och liknande. Det har även hänt att jag fått meddelanden av folk som vill hyra ut ett rum till mig att sälja sex i. Jag har även du ett meddelanden från dom som vill spela in porr tillsammans. Min uppfattning är att det kryllar av folk som vill parasitera på mitt och givetvis andras sex work. Jag måste kanske tillägg att detta är inget jag nappar på, och jag tycker väldigt synd om de som har blivit inlockade i dessa människors klor. Och meddelandena börjar väldigt ”professionellt” med en introduktion i vad denna kan göra för dig och hur mycket du kommer tjäna på detta.

Ni verkar ju klarar er bra på egen hand så svårt att se vad dessa blodiglar tror sig kunna tillföra. Men så finns det ju alltid en hel del kackerlackor där ute som bara vill vara parasiter.
Citera
2023-02-19, 21:35
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Jag fick senast igår mail från någon som ville att jag skulle vara mer på deras hemsida där denne skulle gå 20% commission på min prislista. Samma sk händer regelbundet med folk som vill bli min OnlyFans ”manager” och liknande. Det har även hänt att jag fått meddelanden av folk som vill hyra ut ett rum till mig att sälja sex i. Jag har även du ett meddelanden från dom som vill spela in porr tillsammans. Min uppfattning är att det kryllar av folk som vill parasitera på mitt och givetvis andras sex work. Jag måste kanske tillägg att detta är inget jag nappar på, och jag tycker väldigt synd om de som har blivit inlockade i dessa människors klor. Och meddelandena börjar väldigt ”professionellt” med en introduktion i vad denna kan göra för dig och hur mycket du kommer tjäna på detta.

Jag vet tyvärr väldigt lite om Alexander Bard och vart han står i debatten kring nordiska modellen mm.
Ah, kom på nu att för jättelänge sedan blev jag kontaktad av någon som bor större delen av året utomlands, men att han har en lägenhet i Söderort som jag kan få använda till att göra incall. Han använde sitt riktiga namn, vilket kanske inte var så smart eftersom att han isf skulle göra sig skyldig till koppleri. Jag nappade inte på hans erbjudande.
Citera
2023-02-19, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ni som är sex workers. 2 frågor? Vad är:
1.) Det mesta ni tjänat?
2.) Har ni någon gång haft bra sex med en torsk?

1. Hemligt 😊

2. Jag har bara haft riktigt bra sex utanför jobbet, men det beror mer på hur jag funkar sexuellt än på kunderna. Jag kan inte njuta själv när jag levererar en sådan här upplevelse för en kund. Fast jag önskar att jag kunde det, för jag går igång på "prostitution" som fenomen och skulle älska att slå två flugor i en smäll.
Senast redigerad av lillies 2023-02-19 kl. 21:47.
Citera
2023-02-19, 21:56
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Hehe nej. Jag skulle inte utesluta möjligheten helt att dejta en kund, men det är mer otroligt än troligt att det skulle hända.

Hoppas det händer; det är väldigt romantiskt även om det är fantasi och verkligheten inte ser ut som i filmen.
Citera
2023-02-19, 22:05
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Nu vet jag inte om någon har frågat detta redan, men vad är den största penisen ni fått smaka på?
Tycker du är off topic. Men ska svara ändå bara för att jag är på gott humör idag.

Har inte frågat en enda kund om deras storlek och min uppskattning är nog heller inte så tillförlitlig. De kunder som skryter om sin storlek är, av min erfarenhet, falsk bokare eller mediokra.

Har också av min erfarenhet haft mest medelmåttiga och små penisar inom jobbet. Vilket är skönt då det inte är så svårt att hantera små kukar. För att ge dig en måttstock kan jag säga så här: Har behövt använda x-small kondomer flera gånger än jag kan räkna på fingrarna. Medans jag använt x-large 2 gånger.
Citera
2023-02-19, 23:05
Medlem
En fråga gällande pengar, hur hanterar ni era inkomster?

Flera av er har skrivit att ni inte vågar sätta in banker av rädsla för att bli påkomna, har ni någon metod? Exempelvis handla all mat, kläder mm kontant? Måste ju bli pengar över, har ni det i en skolåda?

Eller har ni en kontakt som tvättar pengar åt er?

Nu spekulerar jag bara men ca 2 kunder i veckan och ca 2500kr/tillfälle borde ge iaf 40000kr/månad?
Citera
2023-02-20, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline

Flera av er har skrivit att ni inte vågar sätta in banker av rädsla för att bli påkomna, har ni någon metod? Exempelvis handla all mat, kläder mm kontant? Måste ju bli pengar över, har ni det i en skolåda?

Nu spekulerar jag bara men ca 2 kunder i veckan och ca 2500kr/tillfälle borde ge iaf 40000kr/månad?
Menade 20 000kr…
Citera
2023-02-20, 09:03
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline

Träffar max en kund i veckan, ibland mindre. Vissa dyker inte upp, januari t ex var väldigt dött för mig, sen vågar jag inte träffa kunder under min menstruation och då förvinner också en vecka.

Handlar mycket på mataffärer för kontanter, systemet tar kontanter, vissa klädbutiker. Sen fick jag ett väldigt bra tips av en annan sexarbetare att man kan handla presentkort på t ex ica eller pressbyrån för kontanter. Då kan man handla med presentkort på många butiker som ej tar cash.

Sen har jag det gömt hemma så att ingen ska hitta. Sätter in lite vartefter som och handlar så mycket jag kan med kontanter. Vid jul brukar jag passa på att slösa kontanter som in i helvete. Presenter hit och dit och förhoppningsvis går det att hitta på t ex Åhlens som tar kontanter

Värt att nämna är att jag blivit avstängd hos 2 svenska banker redan. Det var hemskt jobbigt och nu har jag alltid 2 banker samtidigt ifall ena skulle stänga av mig. Ena banken hade jag satt in totalt 24 000 ( under ett halvår ). De tyckte inte att en lämplig förklaring var att jag fått kontanter av morföräldrar och sålt kläder på loppis. Andra banken berättade inte ens varför jag blev avstängd mer än en generell förklaring att de måste agera vid misstankar om penningtvätt och finansiering av terrorism. Men finns andra banker att hoppa till.

Det är så jäkla dumt gjort allting. Vi får inte F-skattesedel beviljat, måste göra en "hittepå" verksamhet för att betala skatt och kunna få våra pengar vita. Sen stänger banken av en när man har satt in för mycket pengar enligt dem - som är olika för alla banker... Sen tas kontanter bort. Blir i princip omöjligt att leva på pengar från sexarbete om man max ska betala saker med kort för 5 000kr....
Citera
2023-02-20, 09:11
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Har någon av er funnit sig i en Pretty Woman-liknande situation? (Julia Roberts och Richard Gere). Frågar eftersom jag tänkte se filmen snart och råkade se tråden.

Kanske inte riktigt pretty woman men nästan... Jag hade en sugar daddy relation med en man. Det började som vanligt, jag var noggrann med att påpeka att det inte var känslor inblandade och att jag kunde tänka mig att ses om han "tog hand" om mig. Han gav mig presenter och när jag bad om pengar skickade han det också. När vi hade setts några gånger kände jag att jag började få fjärilar i magen när han skrev till mig. Han var ganska förmögen och framgångsrik och snygg för sin ålder. Jag skulle avslutat där när jag började bli kär men det gjorde jag inte och jag blev bara kärare och kärare. När jag väl berättade om mina känslor sa han att han var kär i mig också och vårt förhållande blev väldigt romantiskt och passionerat.

Han tog mig till fina restauranger och till sitt hus i skärgården och en gång fick jag flyga i business class med honom till en stor europeisk storstad över en week end. Det är en av två gånger jag flugit i mitt liv. Vi sågs under två års tid och han sa att han låg i skilsmässa med sin fru och han pratade om giftermål med mig. Då blev jag gravid och han blev som förändrad. Han blev aggressiv och försökte få mig att göra abort men jag vägrade och han började hota mig. Jag var arg och ledsen och sviken men det blev ändå att jag gjorde som han sa och anmälde barnets far som "okänd". Han blockerade mig från allt och jag flyttade till en annan stad och födde mitt barn.

Så här i efterhand förstår jag att han var en psykopat som bara förledde mig hela tiden. Jag känner mig så fånig att mitt mest passionerade förhållande varit en lögn. Men jag är otroligt tacksam för min dotter.
Citera
2023-02-20, 10:23
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Det tror jag inte. Vill gärna vara anonym och är ingen person som vill hänga ut mig själv på nätet med nakenbilder.

Har hänt att kunder vill köpa bilder, filmer, cam vilket jag tackat ja till om de har kunnat betala med krypto eller paysafecard... men de flesta vill betala med något som inte är så anonymt. Tror inte banken gillar att det kommer in tusentals oskattade pengar heller

Har ett vanligt jobb vid sidan om Gör det enklare för mig. Hade aldrig kunnat göra detta 100% och fortsatt vara anonym i Sverige. Hade varit skönt, flexibelt, säkert mer pengar också. Men vill inte outa mig för nära och kära eller kunder.

Jag har inte ens varit intresserad av att sälja bilder el film även om betalningen är anonym så jag håller med dig, jag tror inte heller att de flesta sexarbetare kör OF också. Jag har så klart ingen stenkoll men det verkar vara två olika kategorier sexarbetare även om jag så klart fattar att en del som kör OF också kör IRLträffar ibland och vice versa. Men nej min uppfattning är samma som din, alla FSSWs är inte aktiva online.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2023-02-20 kl. 10:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in