Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-15, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GafflaLagom
Självklart är det så. Inget konstigt i det.

Menar du att hon låtsas?
Låtsas och låtsas vet jag inte.
Ingen känd,offentlig människa skulle prata öppet om sina eventuella negativa tankar om dessa personer som är född i fel kropp.
Det skulle kunna leda till negativ publicitet,dvs mindre jobb,mindre inkomst.
Det kallas pk om du inte visste.
Citera
2023-02-16, 14:03
Medlem
Themoonbarkings avatar
Såg del av freakshowen Wahlgrens i helgen. Hur FAN orkar nån ens en timme o deras sällskap? De är en skam för allt vad intellekt heter. Underhållning med freaks all in ja men man får portionera er Pernilla och Bianca. 👋👋
Citera
2023-02-16, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Såg del av freakshowen Wahlgrens i helgen. Hur FAN orkar nån ens en timme o deras sällskap? De är en skam för allt vad intellekt heter. Underhållning med freaks all in ja men man får portionera er Pernilla och Bianca. 👋👋
Håller med! Kollar gratisavsnitten och tycker att de är rätt underhållande men så pinsamma hela familjen är (inklusive Bauer).
Citera
2023-02-16, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Låtsas och låtsas vet jag inte.
Ingen känd,offentlig människa skulle prata öppet om sina eventuella negativa tankar om dessa personer som är född i fel kropp.
Det skulle kunna leda till negativ publicitet,dvs mindre jobb,mindre inkomst.
Det kallas pk om du inte visste.

Det vet jag.
Men Pernilla har vad jag tycker uttryckt sig på en schysst och respektfullt sätt.
Citera
2023-02-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GafflaLagom
Det vet jag.
Men Pernilla har vad jag tycker uttryckt sig på en schysst och respektfullt sätt.
Det tycker jag också! Hon är fnittrig och löjlig i Wahlgrens värld men i podden där de pratar om Lee är hon, som du skriver, schysst och respektfull.
Citera
2023-02-18, 13:14
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Det tycker jag också! Hon är fnittrig och löjlig i Wahlgrens värld men i podden där de pratar om Lee är hon, som du skriver, schysst och respektfull.

PK med andra ord. Dessutom lever hon med schlager världen där trans är glorifierad kultur. Har NOLL problem med det men därför är hon så korrekt. Hon är så jävla obildad dock att hon inte kan skilja identitär politik från sina schlageryror.
Citera
2023-02-18, 13:42
Medlem
LKKINGENs avatar
Mamma och pappa till Pernilla är kända sen stenåldern och nu är alla barnbarn sk kändisar pga av ingenting alls mer än släktskapet.
Vet ni hur det har kunnat bli så?
För att ni sitter och ser på skiten så det kan säljas reklamspottar och sen följer ni dom på diverse medier och därav tjänar dom sina pengar.
Slutsats har man pengar och syns så är man framgångsrik. Ganska enkelt recept kan tyckas.
Citera
2023-02-18, 15:20
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Mamma och pappa till Pernilla är kända sen stenåldern och nu är alla barnbarn sk kändisar pga av ingenting alls mer än släktskapet.
Vet ni hur det har kunnat bli så?
För att ni sitter och ser på skiten så det kan säljas reklamspottar och sen följer ni dom på diverse medier och därav tjänar dom sina pengar.
Slutsats har man pengar och syns så är man framgångsrik. Ganska enkelt recept kan tyckas.

Nu går Pernillas katastrof till show inte så bra längre men hon är det enda namn femman har i svenskt minne. Fatta att detta denna människa! Jag tror de letar febrilt efter att nya ut henne men ingen kollar på TV så de slåss med framtiden som de aldrig kan vinna. Kolla bara på Biancas pateti till program som nu får programtiden kapad med 75%, sänds på söndagar isf helgen och halva antalet avsnitt. Det är bara namnet de försöker förvalta. De VET att kvaliteten är sjukt dålig. TV dör och de vet om det. De som INTE fattar det är tant Wahlgren och Bibz. Hej på er förresten 😋
Citera
2023-02-20, 03:25
Medlem
Fialisans avatar
Usch vad obehaglig han Bauer är. Tittade på avsnitt "Pernilla har panik", när de flyttar ut ur gröna huset S12 A10.

Så många gånger man ser den där mörka psykopatblicken. Får gåshud av obehag.
När hon skojar om att han kan behålla nån hylla ifall de gör slut och det typ svartnar i blicken på honom.

När hon säger att hans byrå är ful i hans lilla hus.

Så himla obehagligt.

Hoppas, hoppas, att jag har fel.
Citera
2023-02-20, 20:14
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Usch vad obehaglig han Bauer är. Tittade på avsnitt "Pernilla har panik", när de flyttar ut ur gröna huset S12 A10.

Så många gånger man ser den där mörka psykopatblicken. Får gåshud av obehag.
När hon skojar om att han kan behålla nån hylla ifall de gör slut och det typ svartnar i blicken på honom.

När hon säger att hans byrå är ful i hans lilla hus.

Så himla obehagligt.

Hoppas, hoppas, att jag har fel.

Skojar? Nädu. Pernilla skojar inte om sånt. Hon menar det. Och då förstår jag hans reaktion. Allt handlar om den lilla flickan Pernilla och alla ska rätta sig efter henne. Hon var 100’allvarlig - hon har jämfört signaler J lo. Med det roliga är att ni tror hon skämtar. Och och B skämtar ALDRIG över hur viktiga de tror de är. det är P som är läskig. Inte han
Citera
2023-02-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Skojar? Nädu. Pernilla skojar inte om sånt. Hon menar det. Och då förstår jag hans reaktion. Allt handlar om den lilla flickan Pernilla och alla ska rätta sig efter henne. Hon var 100’allvarlig - hon har jämfört signaler J lo. Med det roliga är att ni tror hon skämtar. Och och B skämtar ALDRIG över hur viktiga de tror de är. det är P som är läskig. Inte han
Håller med dig igen! Han kanske har narcissistiska personlighetsdrag men det är hon som styr med järnhand!
Citera
2023-02-20, 20:34
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
PW’s sista insta inlägg. ”alla barnen samlade” … Eh nä. Christians barn lyser som vanligt med frånvaro när ”alla” är samlade enl PW.
Har han övergett sin familj helt nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in