Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kanske redan har avhandlats i tråden - vem tror ni det var hon knullade i Let's Dance? Kom över en artikeln där Pernilla själv berättar att hon låg med både med sin danspartner, men även en konkurrent när hon var med i programmet:

Pernilla Wahlgren och Tobias Bader
Anders Timell och Cecilia Ehrling
Molly Nutley och Calle Sterner
Marcus Schenkenberg och Maria Bild
Bengt Frithiofsson och Oksana Spichak
Camilla Läckberg och Kristjan Lootus
Helena Paparizou och David Watson
Pär-Ola Nyström och Jeanette Karlsson
Antonio Hysén och Sigrid Bernson
Camilla Henemark och Tobias Karlsson

Antar att lågoddsarna är Schenkis och Pär-Ola. Antonio är väl bög, och Frifthiofsson lär vara impotent, så dem går bort. Går såklart inte heller att utesluta att det var en kvinna.

Hon har själv stolt berättat att det var Bader och Schenkenberg
Citera
2023-09-07, 12:54
Medlem
Idag har hon blivit farmor. Grattis PW!
En ung farmor.
Citera
2023-09-07, 19:00
Medlem
Någon gammal Wahlgrens serie gick i bakgrunden på TVn för ett tag sedan, då pratade Benjamin om hur han hade frågat Pernilla om hon kunde raka röven för han eller liknande , jag måste väl har hört fel?
Nog för att denna familj är sjuk men ändå? Någon som kommer ihåg vad det handlade om?

Bianca pratade i nästa sekvens hur Benjamin tydligen gått in när Pernilla haft sex.
Citera
2023-09-07, 20:00
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Någon gammal Wahlgrens serie gick i bakgrunden på TVn för ett tag sedan, då pratade Benjamin om hur han hade frågat Pernilla om hon kunde raka röven för han eller liknande , jag måste väl har hört fel?
Nog för att denna familj är sjuk men ändå? Någon som kommer ihåg vad det handlade om?

Bianca pratade i nästa sekvens hur Benjamin tydligen gått in när Pernilla haft sex.

Du hörde rätt och hon gjorde det.
Citera
2023-09-07, 22:20
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Otroligt duktig är hon .lyckas med allt...men utan smink ser hon ganska gammal ut
Exakt därför jag sökte in på denna tråd. Fick upp några klipp på Snapchat där hon var med. Jäklar vad rynkig hon är omkring ögonen och munnen, kände knappt igen henne.
Citera
2023-09-09, 10:45
Medlem
Kollade första avsnittet i nya säsongen av Wahlgrens värld. Det borde byta till Bauers värld för fy fasen vad den karln tar plats. Jag ska ge det en chans till, men är han med lika mycket så slutar jag titta på programmet. Fånigare man har jag aldrig skådat.
Citera
2023-09-09, 11:00
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Kollade första avsnittet i nya säsongen av Wahlgrens värld. Det borde byta till Bauers värld för fy fasen vad den karln tar plats. Jag ska ge det en chans till, men är han med lika mycket så slutar jag titta på programmet. Fånigare man har jag aldrig skådat.

Håller med. Anledningen till att man gillar Pernilla är ju att hon är så spontan och gränslös, men det förstör ju Bauer med sitt ständiga duktiga fröken-beteende.
Citera
2023-09-09, 16:00
Medlem
exoticspices avatar
Kom in i reprisen där familjen är i Sälen (inför hemliga förlovningen) och sitter och äter i matsalen på hotellet. Bauer går upp från bordet för att hämta något och på vägen förbi Pernilla stannar han och pussar henne flera gånger på kinden.

Hon visar tydligt att hon inte gillar det men Bauer fortsätter ändå att pussa och flinar stort när han går vidare. Hon ser riktigt förbannad ut och säger till Bianca och Benjamin "jag gillar inte när han håller på så där"!
Citera
2023-09-09, 17:25
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
”Hemliga förlovningen” var inte så hemlig som de vill ha det till.
Citera
2023-09-09, 17:58
Medlem
vichy6s avatar
Nyss läst i blaskan. Fick en uppenbarelse…. Pernilla är inte kär i Bauer. Han är som ett bud man inte vill. Iaf behandlar P honom som det.
Citera
2023-09-11, 19:57
Medlem
Mormor till Pernillas barnbarn gör plötsligt sin Instagram öppen för allmänheten - varför? Ska familjen Brown nu också bli influensers?
Citera
2023-09-11, 20:05
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Hon har själv stolt berättat att det var Bader och Schenkenberg

Schenkenberg knullade hon långt tidigare när hon och Schenkenberg var med i TV3 programmet "24timmar "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in