2023-02-20, 19:22
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Det finns några ordningsregler gällande Tittarkommentarer.
Citat:
■ Tittarkommentarer.
Tittarkommentarer är inte en chat, det är en vanlig tråd med högre till tak.
Den här tråden liknar mer en chatgrupp än en forumtråd, vilket enligt reglerna inte är tillåtet. Det finns några dominerande medlemmar i tråden som använder den för sitt privata chattande, vilket gör att de som vill föra en vettig dialog kommer till korta.
2023-02-20, 19:27
Medlem
Usch, Sandra ser verkligen ut som en äcklig gris i ansiktet 🤣
2023-02-20, 19:32
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemisktavfall
Usch, Sandra ser verkligen ut som en äcklig gris i ansiktet 🤣

Visst gör hon! Gris, orc, White trash-Avatar... Bullfittigt barn har många namn... Då hon är en gris så förstår jag dock inte hur hon njöt såpass mycket av att slakta en av sina egna (Scurrey grisen).
Senast redigerad av AayanshGandhi 2023-02-20 kl. 19:35.
2023-02-20, 19:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Victor verkar ha en orm i skjortsen (stavning) är man över 2 meter brukar man åså vara klent utrustad

Nu nalkas det vidriga anhörigbesökavsnittet?
2023-02-20, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Victor verkar ha en orm i skjortsen (stavning) är man över 2 meter brukar man åså vara klent utrustad

Är väl bra om det skulle va så att de har sådant så deltagarna får träffa de personer de tycker om.

Skulle du själv va med skulle du nog sakna dom lika mycket tror jag. Har du ingen empati för andras människors känslor?
2023-02-20, 19:42
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Är väl bra om det skulle va så att de har sådant så deltagarna får träffa de personer de tycker om.

Skulle du själv va med skulle du nog sakna dom lika mycket tror jag. Har du ingen empati för andras människors känslor?
Jo men det är inte roligt för oss tittare, så man kan ju skippa att visa det

Bjud in en snubbe att sova med dig i stobondestugan Tora, Eddie är tjänstvillig
2023-02-20, 19:42
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag hoppas att han väljer den patetiska turken Eddie och att man slipper lyssna på den sist nämde den tid som är kvar. Det här slog nog rekord i år hur dåligt man kan göra ett program som Farmen. Inte konstigt att folk drog därifrån och att titta är lika jobbigt. Händer ingenting och tråkiga pratkvarnar är vad som återstår. Jag hoppas verkligen att den enda värdiga vinner och det är Christoffer. Gillar honom sen början och den enda som är vettig.
Jag hoppas också Christoffer vinner. Nu har det visats på tvn att Tora blivit storbonde. Blir intressant se vem som hamnar på Torpet och vem som blir förstekämpe. Hoppas Tora ej låter sig påverkas av andra och väljer Christoffer till fk.
2023-02-20, 19:43
Medlem
BalderNords avatar
Viktors och Toras blick mot Eddie när hon utnämndes till storbonde https://imgur.com/a/r9E7bRD
2023-02-20, 19:49
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Låt oss istället fokusera på gårdens största komedienn Tova som drog till med 1970-talet som gissning!

Ja, speciellt eftersom Anna bad om ett århundrade, så blir svaret 1975 extra puckat.
2023-02-20, 19:51
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Visst gör hon! Gris, orc, White trash-Avatar... Bullfittigt barn har många namn... Då hon är en gris så förstår jag dock inte hur hon njöt såpass mycket av att slakta en av sina egna (Scurrey grisen).
Herregud! Folk mördar ju människor stup i kvarten så vad är det för skillnad att herr Sandra gillar att se en av sina egna slaktas? Kanibalism är också förekommande inom många arter. Tyckte nog att grisen hade liknande bullfitta.
2023-02-20, 19:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Jag hoppas också Christoffer vinner. Nu har det visats på tvn att Tora blivit storbonde. Blir intressant se vem som hamnar på Torpet och vem som blir förstekämpe. Hoppas Tora ej låter sig påverkas av andra och väljer Christoffer till fk.
Tycker att Tora är rätt trist och beige men om inte Christoffer Lillblondie tar det så får det bli hon. Resten är katastrofer hela bunten och jag kan inte se någon värdig vinnare i dessa pajasar.
2023-02-20, 20:08
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Min gissning är efter att Torpet har stängts ner. Nu på söndag på Farmen då får de brev hemifrån. På Torpet tror jag de får brev nästa vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in