Citat:
Vad är det du vill veta? Vad jag tycker är väl känt och även mina argument. Vilken konspiration? Jag skrev om spekulationer baserade på fakta om ändrade Polska och Ukrainska lagar, mobilisering, möten i Lviv och lade nu även till extremhögern i Polen som drömmer om sitt "gamla stora rike". De sista är dina vänner så du vet nog mer än jag. Vad som hävder får tiden utvisa men det är inte omöjligt att Polen och kanske även NATO går in med "fredsbevarande styrkor". Man gör fegt som vanligt och kryper sakta runt offret för att se om rovdjuret är mätt eller upptagen med annat. Man tar sin tid och förlänger kriget genom att kasta lite gammalt metallskrot från lagren till Ukraina för att dränera Ryssland, bara tillräckligt för att dom ska hänga med, man måste bygga upp sitt eget mod och sina resurser under tiden Ukraina går under. Man har inte gett upp målet att dela upp Ryssland och plundra det och vad som händer med Ukraina skiter man i.
Jag förstår ju syftet med dina inlägg och det är att klistra komspirationsteoretiker på mig för ni har väl tröttnat på kommunsit, fascist, högerextremist, putinkramare, troll och allt trams.
Vi kan ta en riktig konsperationsteori direkt från Jens Stoltenberg som säger att om Ryssland vinner i Ukraina så kommer han att kriga ända fram till Atlanten, den sväljer du med hull och eller hur ...
Jag förstår ju syftet med dina inlägg och det är att klistra komspirationsteoretiker på mig för ni har väl tröttnat på kommunsit, fascist, högerextremist, putinkramare, troll och allt trams.
Vi kan ta en riktig konsperationsteori direkt från Jens Stoltenberg som säger att om Ryssland vinner i Ukraina så kommer han att kriga ända fram till Atlanten, den sväljer du med hull och eller hur ...
Så i verkligheten har inte Polen några planer för Ukraina. Det var bara ’spekulationer du skrev om, det var bara ’det är inte omöjligt att’.
Då vet jag.