Citat:
Ursprungligen postat av
jonasost
Vilken trevlig och rolig läsning det har varit i denna tråd. Hoppas fler sexarbetare ansluter sig.
Har några frågor som vem som helst får svara på om Ni vill.
1) Har det hänt att ni gjort undantag och kört oskyddat med kund?
2) Har ni någon gång haft könssjukdom som ni vet varit från kund?
3) Är ni förberedda på om en kund skulle försöka råna, misshandla eller våldta er? Alltså har ni med typ kniv eller pepparspray till träffar?
4) Vad brukar ni ha på er under träffar? Från ytterkläder, väska till underkläder

I filmer och sånt så ser man ju ut som en... ja. Men anar att ni är mer diskreta än vad som målas upp

1, Kunder som jag antar har råd och som jag vet lever i övrigt lugna liv har jag sagt kan få ha sex med mig utan kondom för en större men ändå mycket skälig summa. De som jag kan tänka mig har flera sexuella kontakter eller inte osar ekonomiskt överflöd får inget undantag.
2, jag har fått klamydia en gång av att han slickat mig eller runkat sin kuk med handen och sedan pullat mig. Denna kund vet jag träffar många andra eskorter regelbundet.
Men ingen av mina andra kunder blev smittade. Nu testar jag mig en gång i veckan och har slutat träffa han som smittade mig.
3, Jag är inte heller beväpnad eller så, men jag har inte med mig något som är värt att råna. Gör jag incall så träffar jag bara återkommande kunder som inte skulle råna mig. Att bli våldtagen och misshandlad är en risk såklart, inget jag kan skydda mig emot mer än att kolla upp mina kunder noga innan träff gå på min magkänsla.
4, Jag har alltid på mig mina vanliga civila kläder. Beroende på vart jag ska så anpassar jag mig till om jag ska till en dyr adress eller om jag ska till Farsta. Under har jag oftast något sexigt i spets eller fetisch anpassat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Orangesoundcloud
Det här kanske passar bättre i en egen tråd men tänkte ändå kolla eftersom jag behöver lite råd från personer som kanske varit i liknande sits.
Är det någon av er som försörjt sig 100% på sexarbete i perioder och sen lyckats få ett vanligt jobb? Jag har en del luckor i mitt CV där jag bara sålt sex. Hur fan förklarar man det för en ev framtida arbetsgivare? ”Jo den där luckan på 6 månader, ja alltså jag pallade inte med att jobba 40h i veckan för en lön som jag kan få ihop på max 4h jobb i veckan om jag säljer sex istället” går nog inte hem.
Skriv att du backpackat i Asien eller pluggat något som du hoppat av efter en termin eller liknande. Jag tvivlar på att arbetsgivare skulle kolla upp något sådant.
Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
Ni som är sex workers. 2 frågor? Vad är:
1.) Det mesta ni tjänat?
2.) Har ni någon gång haft bra sex med en torsk?
1, På ett år, på en timme, på en helg, på en dag, på en vecka? De flesta vill inte prata så mycket om vad man tjänar.
2, Ja, det händer ofta!
Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenBeirut
Intressant tråd för en utomstående med noll erfarenhet av eskort.
Förekommer det att kund "vill rekommendera" er till "bekanta"? Lömskt försöker bli er hallick?
Förekommer det att personer letar upp er annons och inte alls vill bli kund istället försökt få in er i porrbranschen och filminspelningar?
Eller är detta något ni redan på förhand/tidigt kan känna av och blockera?
Och lite OT kanske men jag har lyssnat en del på Alexander Bard som flera gånger höjt rösten i solidaritet med sexarbetare. Är det någon ni tycker snackar vettigt om branschen? Har han varit vettig när han pratat om detta, har ni andra som ni här i Sverige tycker varit en vettig offentlig röst, eller är detta något ni inte känner er direkt behöva?
Det har hänt vid ett tillfälle att en kund har rekommenderat mig till sin vän, men han agerade absolut inte hallick. Det var mer ”träffa henne hon är bra” så kontaktade den andra killen mig som en vanlig kund vilken som helst. Väldigt trevligt tycker jag.
Jag fick senast igår mail från någon som ville att jag skulle vara mer på deras hemsida där denne skulle gå 20% commission på min prislista. Samma sk händer regelbundet med folk som vill bli min OnlyFans ”manager” och liknande. Det har även hänt att jag fått meddelanden av folk som vill hyra ut ett rum till mig att sälja sex i. Jag har även du ett meddelanden från dom som vill spela in porr tillsammans. Min uppfattning är att det kryllar av folk som vill parasitera på mitt och givetvis andras sex work. Jag måste kanske tillägg att detta är inget jag nappar på, och jag tycker väldigt synd om de som har blivit inlockade i dessa människors klor. Och meddelandena börjar väldigt ”professionellt” med en introduktion i vad denna kan göra för dig och hur mycket du kommer tjäna på detta.
Jag vet tyvärr väldigt lite om Alexander Bard och vart han står i debatten kring nordiska modellen mm.