2023-01-25, 21:36
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
vill titta på Game of Thrones

vart finns att se med undertext

min pc har knappt något lagrinsminne kvar... laddar ner annars
Citera
2023-01-28, 02:14
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
vill titta på Game of Thrones

vart finns att se med undertext

min pc har knappt något lagrinsminne kvar... laddar ner annars

Här har du serien med undertext på de flesta språk. Svenska till exempel.

https://fmovies.to/series/game-of-thrones-92p7q/1-1
Citera
2023-02-02, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atvexa
https://himovies.top/tv/the-last-of-us-full-92254
Finns det med Svensk text?
Citera
2023-02-05, 15:25
Medlem
Någon som vet var man kan streama bibliotekstjuven?
Citera
2023-02-10, 17:55
Medlem
varför ser HiMovies, FMovies, Bflix likadana ut i princip? exakt samma layout.
Citera
2023-02-17, 15:56
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Lite sugen att kolla på Americas next top model och andra bisarra dokusåpor från 00-talet. Någon som vet någon bra sida för det? Brukade använda mig av project-free tv, men tror de har lagt ner och nyafilmer har typ 10 avsnitt av 13.
Citera
2023-02-19, 17:38
Medlem
tuggishs avatar
Svenska cupen?

Hesgoal verkar ha blivit nedstängt av nån myndighet i usa
Citera
2023-02-19, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sussan3
Inte speciellt bra om man vill se film med Svensk text, och har man tur att lyckats hitta en film med Svensk text så är det som om nån efterbliven hade suttit och översatt.

På många streamingssidor kan du ladda upp din egna undertext (i form av en .srt-fil) till streamen. På t.ex. subscene.com hittar du massor med undertexter, eller så kan du bara googla på filmen + .srt + swedish eller något liknande.
Senast redigerad av BleakHouse 2023-02-19 kl. 23:29.
Citera
2023-02-20, 08:53
Medlem
Har problem med hur jag ska casta från min iPhone alt iPad till min Sony TV från alla dessa bra sidor som jag har blivit tipsad om i denna tråd.
Är det någon som sitter på en liknande TV som mig (75X90J) och har en bra app att rekommendera som låter mig casta?
Har även en Formuler-box om det finns någon vettig app den vägen för att casta?
Citera
2023-02-20, 14:54
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elp
Har problem med hur jag ska casta från min iPhone alt iPad till min Sony TV från alla dessa bra sidor som jag har blivit tipsad om i denna tråd.
Är det någon som sitter på en liknande TV som mig (75X90J) och har en bra app att rekommendera som låter mig casta?
Har även en Formuler-box om det finns någon vettig app den vägen för att casta?
Ser att din TV kör med Android så du kan antingen installera Google Chrome direkt på TV och använda trådlös mus eller fjärren, har själv gjort på min TV genom att installera själv via apk som hämtades via appen downloader i TV'n.
Du kan också ha Stremio som jag nyss tog upp här där du får in det mesta som finns på sidorna dessutom i 4K kvalité och utan jobbig reklam.
Citera
2023-02-21, 14:42
Medlem
Någon som vet om Gratisfilmer.tv är safe att använda? Både för spam,viros och skit och att det inte är olagligt.
Blev tipsad om den av en polare, och tänkte kolla med brorsan, men han är paranoid som fan över att det skulle vara olagligt.
Citera
2023-02-27, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herger
Någon som vet om Gratisfilmer.tv är safe att använda? Både för spam,viros och skit och att det inte är olagligt.
Blev tipsad om den av en polare, och tänkte kolla med brorsan, men han är paranoid som fan över att det skulle vara olagligt.

Offrade precis min skoldator från 2015 för att hjälpa dig. Gick så bra så. Ingen VPN eller sånt trams, dock adblocker skulle jag rekommendera. Bra kvalitutta på det jag testade och fanns undertexter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in