Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Sanningen är ju att du är en liten skit som önskar död åt mig. Alla dina inlägg är hatiska. Det skapar verkligen inget positivt.
Vad gör du för ett bättre samhälle? Ingen vill anställa någon som har 4 timmars arbetsförmåga i veckan. Jag lägger ALL den tiden på en förening som ägnar sig åt integration och för trygghet i området. Vi har fått vårt område till ett ställe där folk trivs bättre. Jag ger tillbaka så mycket jag kan.
Slår vad om att du inte gör annat än försöker driva folk till självmord.
Vad JAG gör för ett bättre samhälle?? Det klart bästa nån kan göra, jag jobbar och försörjer mig själv, samt ser till att ni kroniska bidragstagare inte är hemlösa.
Och du måste ju förstå att vi som jobbar och sliter, och dessutom tvingas skatta bort det mesta, blir irriterade på såna som du, som verkar sitta hemma på olika former av bidrag konstant.
Och när du dessutom skriver saker som inte stämmer, tex ”du bjuder”, och ”du klarar hyran”, blir man ännu mer irriterad, när du som sagt inte klarar ett skit utan alla som går upp tidigt till jobbet, dag efter dag.
Ni bidragstagare borde visa lite mer tacksamhet mot de som ser till att ni inte svälter, och inte som du, attackera de som säger sanningen.