2023-02-19, 11:56
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
2023-02-19, 12:16
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Vad kan det vara för drift som får en person att om och om igen läsa en tråd på Flashback om ett TV-program som personen ifråga dissar och dessutom till slut inte förmår hålla sig från att skriva i den?

Svar: Personen har ett trängande behov av att visa sig märkvärdig och högfärdig på andras bekostnad och i detta fall de som finner programmet underhållande och därav värt att se
Och det mest tragiska är att personen antagligen ljuger också.
Varför skulle man läsa en tråd där folk skriver om personer som man aldrig sett, och om det är så att man av nån anledning hamnar i tråden gång på gång och sitter här och läser så är det konstigt att man inte blir nyfiken att kolla på personerna vi pratar om, annars tappar man intresset för att läsa tråden också. Eller så saknar man nog nyfikenhet helt. Är man lobotomerad då eller vaddå.

Och vad är mest tragiskt/konstigt egentligen: Kolla på ett program om idioter och bli nyfiken på vad andra tycker om idioterna och gå in här och läsa, eller bara läsa en tråd där idioter skriver om andra idioter som man inte ens har sett... Vilken jävla freak, oavsett vilket.
2023-02-19, 12:30
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Och det mest tragiska är att personen antagligen ljuger också.
Varför skulle man läsa en tråd där folk skriver om personer som man aldrig sett, och om det är så att man av nån anledning hamnar i tråden gång på gång och sitter här och läser så är det konstigt att man inte blir nyfiken att kolla på personerna vi pratar om, annars tappar man intresset för att läsa tråden också. Eller så saknar man nog nyfikenhet helt. Är man lobotomerad då eller vaddå.

Och vad är mest tragiskt/konstigt egentligen: Kolla på ett program om idioter och bli nyfiken på vad andra tycker om idioterna och gå in här och läsa, eller bara läsa en tråd där idioter skriver om andra idioter som man inte ens har sett... Vilken jävla freak, oavsett vilket.
Nja jag dömer ingen, är inte speciellt freakig av mig! Bara en normal undran likväl som nån funderar hur i Hel-e nån kan stå och slå en boll på en golfbana typ, är bonnunge i grunden och att nån förknippar denna sörja med nån slags, som sagt torpliv eller nån bonderirörelse där man odlar och lever av vad jorden ger, kanske är det som stör mest!
2023-02-19, 12:40
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Nja jag dömer ingen, är inte speciellt freakig av mig! Bara en normal undran likväl som nån funderar hur i Hel-e nån kan stå och slå en boll på en golfbana typ, är bonnunge i grunden och att nån förknippar denna sörja med nån slags, som sagt torpliv eller nån bonderirörelse där man odlar och lever av vad jorden ger, kanske är det som stör mest!
Det är nog inte många som kollar på farmen för att man är intresserad av bondliv.
Det är en social experiment, är man intresserad av psykologi och hur människor interagerar med varandra så kan det också vara intressant och roligt att se en gäng diagnos människor samlade på en och samma plats. Sen att de har utmaningar framför sig gör det hela mer intressant oavsett om utmaningen består av att driva en farm eller något annat, vilket fall som helst så är den delen sekundärt för många som kollar på farmen .
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-19 kl. 12:43.
2023-02-19, 12:43
Medlem
Conams avatar
Citat:
Det är nog inte många som kollar på farmen för att man är intresserad av bondliv.
Det är en social experiment, är man intresserad av psykologi och hur människor interagerar med varandra så kan det också vara intressant och roligt att se en gäng diagnos människor samlade på en och samma plats. Sen att de har utmaningar framför sig gör det hela mer intressant oavsett om utmaningen består av att driva en farm eller något annat.
Det var det som jag undrade över, borde nog kunnat listat ut det själv!
Tack för klargörandet, nu tänker jag bara smygläsa utan att kommentera, vad gäller programmet så nog stavas det väl tittarsiffror! Och det kan kanalen behöva!
2023-02-19, 15:30
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Dagens avsnitt:

Eller hur vem fan försöker den feta knoppen lura liksom??! Att han faktiskt tror att vi tittare går på den lögnen är ju läskigt!
2023-02-19, 15:38
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Eller hur vem fan försöker den feta knoppen lura liksom??! Att han faktiskt tror att vi tittare går på den lögnen är ju läskigt!
Att han ens tror att han kan komma undan med en sån lögn visar vilken skev självbild han har.
2023-02-19, 15:49
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Det var det som jag undrade över, borde nog kunnat listat ut det själv!
Tack för klargörandet, nu tänker jag bara smygläsa utan att kommentera, vad gäller programmet så nog stavas det väl tittarsiffror! Och det kan kanalen behöva!

Jo, och ett sätt att få folk att kolla på ett program är att få dem att känna sig som genier genom att plocka in Sveriges dummaste människor som deltagare.
Då kan folk (de som har det behovet) kolla på TVn, peka, skatta och tänka "sådär dum är inte jag iallafall", så kan de känna sig normala trots att de inte når normalbegåvning om man jämför med vanliga människor. Så även då finns det inte så mycket anledning att undra varför folk kollar, eftersom att anledningen är ganska uppenbar.

Men att tro/eller låtsas tro att farmen mest ska handla om att ta hand om en bondgård efter att det har sänts i 16 säsonger är ganska naivt. Så det är faktiskt lite konstigt att du kommer in och frågar varför folk kollar. För döma ville du absolut inte va?
Så eftersom att du varken är dömande eller ett freak som läser en tråd om en program du inte kollar på, så måste det vara att du bara är jävligt dum eftersom att du kommer in och ställer dumma frågor.
2023-02-19, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66

När barnen frågar om hur barn blir till säger väl hon att det är precis som med hönor o ägg - de bajsar ut dom.

Kanske därför vissa ägg är bruna o ...............
2023-02-19, 17:02
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Hon är ju så korkad!! Ärthjärna!
2023-02-19, 17:03
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66

Hon lär få sparken efter detta!
Hade jag haft mitt barn på hennes förskola så hade jag ringt chefen och fått henne sparkad! Vidrigt korkad "människa" 🦧🦧🦧🦧
2023-02-19, 17:05
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994

Biggest looser NEXT!! 🤣🤣🤣🤣🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in