Citat:
Ursprungligen postat av
Conam
Det var det som jag undrade över, borde nog kunnat listat ut det själv!
Tack för klargörandet, nu tänker jag bara smygläsa utan att kommentera, vad gäller programmet så nog stavas det väl tittarsiffror! Och det kan kanalen behöva!
Jo, och ett sätt att få folk att kolla på ett program är att få dem att känna sig som genier genom att plocka in Sveriges dummaste människor som deltagare.
Då kan folk (de som har det behovet) kolla på TVn, peka, skatta och tänka "sådär dum är inte jag iallafall", så kan de känna sig normala trots att de inte når normalbegåvning om man jämför med vanliga människor. Så även då finns det inte så mycket anledning att undra varför folk kollar, eftersom att anledningen är ganska uppenbar.
Men att tro/eller låtsas tro att farmen mest ska handla om att ta hand om en bondgård efter att det har sänts i 16 säsonger är ganska naivt. Så det är faktiskt lite konstigt att du kommer in och frågar varför folk kollar. För döma ville du absolut inte va?
Så eftersom att du varken är dömande eller ett freak som läser en tråd om en program du inte kollar på, så måste det vara att du bara är jävligt dum eftersom att du kommer in och ställer dumma frågor.