2023-02-18, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja obehaglig men dock ett mål i siktet!
Hellre hon än någon lam figur som fogar in sig och blir kompis med tjejerna, Nej lite drama ingen ska känna sig säker i paren och ja tycker nog Adrian & Saras date var jäkligt bra dessutom!

Jag tolkar hans sätt mot Sara som att han kunde kosta på sig att vara lite mindre stel mot henne därför att han var säker på Celine . Han skulle aldrig riskera att bilda par med Sara då han fattade direkt att hon skulle vara mer på och det vill/klarar han inte.
2023-02-19, 00:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurrelisa123
Jag tolkar hans sätt mot Sara som att han kunde kosta på sig att vara lite mindre stel mot henne därför att han var säker på Celine . Han skulle aldrig riskera att bilda par med Sara då han fattade direkt att hon skulle vara mer på och det vill/klarar han inte.
Återstår att se...
Problemet med Sara hon vet vad hon vill och siktet är locked on target så att säga, Sedan hur hon når dit det är en annan femma men lyckas jag tror det för hon lyckades peta in bakom den där muren snabbare än han tänka på ngt det såg man också...

Intressanta dagar framför oss det kan jag säga men mest när gör Lisa sin manöver mot Andreas för dem har något på g, Nicci är nu där för pengarna och spelar ett spel med Andreas som inte ännu fattat vad som pågår!
Nicci fått nobben 2ggr av Adrian och nu då är man där var hon tror sig kunna vinna hela Love Island sedan när hon kommer till Sverige är Andreas dumpad, Problemet är hur länge kan Adrian värja sig just nu Nicci har inte gett upp han sedan är Sara på golvet ännu som vill ha han också.....

Dem övriga är åskådare nu för de är reallativt ointressanta figurer tyvärr!
2023-02-19, 11:29
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Jaha då får Celine och Adrian mysa vidare ostörda i sitt stela liv och Adrian kom närmre pengarna , man såg hur nöjd han var att Sara inte blev vald. Hur Carro blev vald vet jag inte, hon är all about girl Code enligt hur hon var i True Love och kommer bjuda på noll drama
2023-02-19, 11:36
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jaha då får Celine och Adrian mysa vidare ostörda i sitt stela liv och Adrian kom närmre pengarna , man såg hur nöjd han var att Sara inte blev vald. Hur Carro blev vald vet jag inte, hon är all about girl Code enligt hur hon var i True Love och kommer bjuda på noll drama
Upptäckte du det också det var pust hon fick inte vara kvar...
Hade Sara fått välja ngn av killarna som var kvar då hade situationen vart en annan, Men men jag vete fan men tror ärligt dem två har fallit för varandra Adrian & Celine på ngt höger vänster!

Det fanns ett klipp på IG där Julia fråga Ike & Bella om dem tror det finns ngt mer par på Love Island, Båda sade ja Adrian & Celine men dem tog bort det klippet snabbare än det kom ut så det vete fan!

Tror nog Sara väntar på utsidan för att se vad som händer, Vet det är jävligt många som ville se Sara kvar to shake up the island så att säga Carro safe stroke inget kommer hända....
2023-02-19, 11:55
Medlem
Kunde man gett sig fan på att den där jävla Carro skulle stanna, fan va folk är dumma i hövvet. Hon har fått sin chans i annat program, och de höll inte, ok! Men de kommer inte hålla mellan henne och Jonas. Hennes smak är lite långhåriga italienare som har en mörk röst (Bachelorette) och ännu mörkare röst i andra programmet (True Love). Så får hoppas att hon ryker snart. Annars var de inga oväntade par indelningar. Som jag brukar skriva, krävs mkt mer för att splittra paren, Adrian och Celine, Andreas och Nicci. Dom andra paren är väl mer oklara hur de utvecklas men dom är ju bara statister i detta programmet. Men Lisa och Kevin blir nog nästa nya par va de verkade lite, såg en liten gnista. För övrigt, inget kommer hända. Så länge ingen riktig stor prövning händer, annars är de klart. Andreas och Nicci vinner som jag sagt.
2023-02-19, 12:04
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Kunde man gett sig fan på att den där jävla Carro skulle stanna, fan va folk är dumma i hövvet. Hon har fått sin chans i annat program, och de höll inte, ok! Men de kommer inte hålla mellan henne och Jonas. Hennes smak är lite långhåriga italienare som har en mörk röst (Bachelorette) och ännu mörkare röst i andra programmet (True Love). Så får hoppas att hon ryker snart. Annars var de inga oväntade par indelningar. Som jag brukar skriva, krävs mkt mer för att splittra paren, Adrian och Celine, Andreas och Nicci. Dom andra paren är väl mer oklara hur de utvecklas men dom är ju bara statister i detta programmet. Men Lisa och Kevin blir nog nästa nya par va de verkade lite, såg en liten gnista. För övrigt, inget kommer hända. Så länge ingen riktig stor prövning händer, annars är de klart. Andreas och Nicci vinner som jag sagt.
Nje du den synar jag totalt på vinnaren för Nicci är hatad allmänt inom vissa grupperingar av influensers och dem kommer göra allt för hon inte ska ha en spänn, För dem har genomskådat henne som falsk som sjutton just nu är det pengarna och hon kommer göra allt ALLT för vinna och hamnar hon & Andreas i hideaway kommer hon ha sex det är redan givet för så desperat är hon!

Tror att Adrian hade problem välja mellan Celine och Sara ärligt sagt för då man såg dem båda tillsammans fanns en connection och han sade ju det då Julia kom in i Casa Alone och prata med dem att han kunde fortsatt deras date länge till, Celine är safe card det är inte flashigt det är inte en Ferrari som skiner utan som en trogen volvo den går lätt skött och kräver lite omvårdnand trodde han skulle byta ut Celine!

Lisa gav upp Andreas lite för fort men tror att hon väntar ut och ser när hon kan hugga och Kevin är lite upprullad runt lillfingret snart, Burre sitter stenhårt i friendzone så det är synd och skam Valde Lisa trodde dem hade något då visade hon sitt rätta ansikte och då var han history!

Men ska man vara ärlig så kan man nog säga Adrian & Celine är par No2 i årets Love Island
Senast redigerad av DjPutte 2023-02-19 kl. 12:09.
2023-02-19, 12:14
Medlem
Qwelias avatar
Citat:

Håller med! Hade vart roligare om Sara faktiskt blev vald istället för carro. Man hade ju dock hoppats på att alla tjejer skulle fått stanna. Då hade det blivit lite mer liv i luckan.
2023-02-19, 12:15
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Onödigt bråk av Burre, där hoppade han ner några steg på favvolistan för mig. Han sa ju själv vid leken att han gillade Carro bäst! Och jävla FITT-Adrian som uppviglade bråket, bara för han har det så jävla lugnt med Celine och lyckades komma undan eget drama om Sara stannat.. ”Ska ni inte prata med Lisa båda två? jag menar bara om ni vill lösa det”. Tönt. Om Adrian och Celine tar hem detta smäller jag av, är trött på Celines fånleende och dumma ”duuuhh”-attityd och Adrians uptight ass som bara gillar action och drama när han själv inte är inblandad. Så sur han blev när Julia ifrågasatte honom.. han blir seriös på en sekund! Tillochmed Nicci och Andreas kan få vinna över Adrian och Celine
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-02-19 kl. 12:19.
2023-02-19, 12:17
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Om jag inte minns fel så tror jag det ryktas om att just Carros ex ska komma in i love island, Angelo 🤔 Kanske därför carro fick stanna istället för Sara, produktionen kan ju låtsas om att det är tittarna som röstat fram carro 😎

Hoppas dom nya killarna kommer in snart.
2023-02-19, 12:19
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Om jag inte minns fel så tror jag det ryktas om att just Carros ex ska komma in i love island, Angelo 🤔 Kanske därför carro fick stanna istället för Sara, produktionen kan ju låtsas om att det är tittarna som röstat fram carro 😎

Om DET stämmer så kommer det ju bli drama dock
2023-02-19, 12:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Hoppas dem kastar in som det skakar om lite på Love Island för nu händer inte så mycket, Man kunde behålla Sara som ett wildcard om nu någon av de nya killarna råkas charma Celine så hon kan byta partner men det kommer inte ske ....
2023-02-19, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia

Citat:

Nej men, ugh.. gillar inte den teorin om Angelo. Kommer ju inte bidra med någonting ö.h.t? Angelo kunde väl sökt till Fboy Island istället lol.

Hoppas också på nya BOYZ snart. Vill att Celine ska fatta ordentligt tycke för någon och att Adrian ska få svettas innan han beger sig hemåt. Det vore uppfriskande med en kille som verkligen går all in för Nicci också, någon som är hennes cup of tea så hon får bekänna färg. Både Adrian och Andreas är lite smått inställda på att de kan ta hem hela skiten nu när Ike och Bella inte är med i spelet och jag gillar det INTE. Hade Andreas och Adrian bildat par, då vore det en annan femma. De hade fått min röst alla dagar i veckan!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in