Citat:
Ursprungligen postat av
DeVaLaGott88
Kunde man gett sig fan på att den där jävla Carro skulle stanna, fan va folk är dumma i hövvet. Hon har fått sin chans i annat program, och de höll inte, ok! Men de kommer inte hålla mellan henne och Jonas. Hennes smak är lite långhåriga italienare som har en mörk röst (Bachelorette) och ännu mörkare röst i andra programmet (True Love). Så får hoppas att hon ryker snart. Annars var de inga oväntade par indelningar. Som jag brukar skriva, krävs mkt mer för att splittra paren, Adrian och Celine, Andreas och Nicci. Dom andra paren är väl mer oklara hur de utvecklas men dom är ju bara statister i detta programmet. Men Lisa och Kevin blir nog nästa nya par va de verkade lite, såg en liten gnista. För övrigt, inget kommer hända. Så länge ingen riktig stor prövning händer, annars är de klart. Andreas och Nicci vinner som jag sagt.
Nje du den synar jag totalt på vinnaren för Nicci är hatad allmänt inom vissa grupperingar av influensers och dem kommer göra allt för hon inte ska ha en spänn, För dem har genomskådat henne som falsk som sjutton just nu är det pengarna och hon kommer göra allt ALLT för vinna och hamnar hon & Andreas i hideaway kommer hon ha sex det är redan givet för så desperat är hon!
Tror att Adrian hade problem välja mellan Celine och Sara ärligt sagt för då man såg dem båda tillsammans fanns en connection och han sade ju det då Julia kom in i Casa Alone och prata med dem att han kunde fortsatt deras date länge till, Celine är safe card det är inte flashigt det är inte en Ferrari som skiner utan som en trogen volvo den går lätt skött och kräver lite omvårdnand trodde han skulle byta ut Celine!
Lisa gav upp Andreas lite för fort men tror att hon väntar ut och ser när hon kan hugga och Kevin är lite upprullad runt lillfingret snart, Burre sitter stenhårt i friendzone så det är synd och skam Valde Lisa trodde dem hade något då visade hon sitt rätta ansikte och då var han history!
Men ska man vara ärlig så kan man nog säga Adrian & Celine är par No2 i årets Love Island