Citat:
Ursprungligen postat av
NoMoreTears77
Jag tror absolut att det kan vara en personlighetsstörning i botten hos denna kvinna, men att det är något som har tillstött, senaste åren. Till exempel en demensutveckling. Men jag kan ha fel. Mängder av alkohol dagligen kan också leda till galenskap, efter en tid. Att jag tror på demens- spåret är för det sägs att denna kvinna har varit en fullt fungerande och väldigt intelligent person fram tills för ett par år sedan . Hon sägs vara personlighetsförändrad. Verkar nu inte ha koll på grundläggande saker, som hygien. Outar sig själv i alla möjliga ofräscha tillstånd . Saknar spärrar för både vad hon säger och vad hon gör, offentligt. Hon har ingenting att vinna, på det hon gör, på något vis. Verkar totalt omedveten om hur hon framstår, som en driftkucku. Det är så här som det kan se ut, när någon drabbats av frontallobsdemens. Har sett det förut.
Allt det där du beskriver kan förklaras med borderline. Och att hon har blivit värre senaste åren kan beskrivas med att hon har blivit singel och varit tvungen att ta hand om sig själv vilket hon inte har klarat och satt sig själv i situationer som också har eskalerat hennes dåliga mående ännu mer.
Egentligen är det inte så jävla konstigt att man börjar tro att alla har gått ihop i en konspiration emot en när faktiskt alla är på henne samtidigt. kronofogden, skatteverket, socialen, familjerätten, bostadsrättföreningen, polisen, ex-mannen osv. Och de ska bryta sig in och hålla på, kronofogden 2(?) gånger och polisen 1 gång. Det är som att myndighetarena tävlar om vilka ska jävlas med henne mest, och hon har ingen ersättning dessutom heller. Och visst kan man tycka att de bara gör sitt jobb, men jag är rätt säker att det inte är såhär man hade hanterat situationen för 10-20 år sedan.
Jag tycker det är bra att hon visar allt på TikTok och Y.T så vi får se hur det ser ut nuförtiden. Synd bara att hälften verkar tycka att det är rätt åt henne och att hon borde bli mer illabehandlad. Vad är det för galningar som gillar att se en sjuk människa bli illa behandlad?