2023-02-18, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Hon skulle kunna ha historionisk personlighetsstörning, eventuellt i kombination med något annat.

Det verkar ha föreslagits av andra också, låter inte helt orimligt
Citera
2023-02-18, 08:40
Medlem
Ni får ursäkta mig men inte hittat det i tråden, varför kallar hon sig "gräddrumpan"? Vad hänvisar det till? Rumpans utseende eller fluffighet? Är det bokstavligt talat grädde i rumpan som en slags matporrsgrej?
Citera
2023-02-18, 08:42
Medlem
Hon säger i senaste videon (som ligger på YT) att hon nu saknar inkomst och lever på pengar hon sparade från när hon fick A-kassa förra året. Det kan ju knappast vara länge kvar tills de pengarna är slut, och vad händer då? Eftersom hon vägrar vård etc så lär det väl bli svårt för henne med någon form av ersättning.

AF tar hon ju inte i med tång heller.
Citera
2023-02-18, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Det hade verkligen varit intressant och se hennes "ligg". Hon skryter högt och brett om hennes "virila sexliv". Kvinnan liknar till utseendet ett konstprojekt. Som "Ika i Rutan", fast på metamfetamin.

Om hennes agenda är att provocera, så gör hon det ganska bra, för vilka jävla förlorare till män skulle vilja dra hem det här härket? Luktar säkerligen som en blandning av aceton och ättika...

https://www.youtube.com/watch?v=S2RItmBtQRM&t=1123s&ab_channel=PiaNyberg

Håller med, vore verkligen intressant. Hon tryckte ju tungan i en ovillig finnig afghan i någon video, det kanske är hennes klientel?

Jag tror att hon själv tycker att hon ser väldigt bra ut dock. Kolla på hur hon för sig, sättet hon ler på när hon pratar om sex och hur hon gör sig till så fort hon vänder sig till en bartender etc.
Citera
2023-02-18, 10:16
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77
Jag tror absolut att det kan vara en personlighetsstörning i botten hos denna kvinna, men att det är något som har tillstött, senaste åren. Till exempel en demensutveckling. Men jag kan ha fel. Mängder av alkohol dagligen kan också leda till galenskap, efter en tid. Att jag tror på demens- spåret är för det sägs att denna kvinna har varit en fullt fungerande och väldigt intelligent person fram tills för ett par år sedan . Hon sägs vara personlighetsförändrad. Verkar nu inte ha koll på grundläggande saker, som hygien. Outar sig själv i alla möjliga ofräscha tillstånd . Saknar spärrar för både vad hon säger och vad hon gör, offentligt. Hon har ingenting att vinna, på det hon gör, på något vis. Verkar totalt omedveten om hur hon framstår, som en driftkucku. Det är så här som det kan se ut, när någon drabbats av frontallobsdemens. Har sett det förut.
Allt det där du beskriver kan förklaras med borderline. Och att hon har blivit värre senaste åren kan beskrivas med att hon har blivit singel och varit tvungen att ta hand om sig själv vilket hon inte har klarat och satt sig själv i situationer som också har eskalerat hennes dåliga mående ännu mer.

Egentligen är det inte så jävla konstigt att man börjar tro att alla har gått ihop i en konspiration emot en när faktiskt alla är på henne samtidigt. kronofogden, skatteverket, socialen, familjerätten, bostadsrättföreningen, polisen, ex-mannen osv. Och de ska bryta sig in och hålla på, kronofogden 2(?) gånger och polisen 1 gång. Det är som att myndighetarena tävlar om vilka ska jävlas med henne mest, och hon har ingen ersättning dessutom heller. Och visst kan man tycka att de bara gör sitt jobb, men jag är rätt säker att det inte är såhär man hade hanterat situationen för 10-20 år sedan.

Jag tycker det är bra att hon visar allt på TikTok och Y.T så vi får se hur det ser ut nuförtiden. Synd bara att hälften verkar tycka att det är rätt åt henne och att hon borde bli mer illabehandlad. Vad är det för galningar som gillar att se en sjuk människa bli illa behandlad?
Citera
2023-02-18, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Ni får ursäkta mig men inte hittat det i tråden, varför kallar hon sig "gräddrumpan"? Vad hänvisar det till? Rumpans utseende eller fluffighet? Är det bokstavligt talat grädde i rumpan som en slags matporrsgrej?

”Gräddrumpa” har någon viss (oskyldig) betydelse på finska, minns inte vad dock. Hon själv säger att det inte har med det att göra utan att det är något gammalt nick från någon sexsite hon använde för längesedan så jag antar att det finns någon form av sexuell tanke bakom.

Som med det mesta kring henne.
Citera
2023-02-18, 11:02
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Allt det där du beskriver kan förklaras med borderline. Och att hon har blivit värre senaste åren kan beskrivas med att hon har blivit singel och varit tvungen att ta hand om sig själv vilket hon inte har klarat och satt sig själv i situationer som också har eskalerat hennes dåliga mående ännu mer.

Egentligen är det inte så jävla konstigt att man börjar tro att alla har gått ihop i en konspiration emot en när faktiskt alla är på henne samtidigt. kronofogden, skatteverket, socialen, familjerätten, bostadsrättföreningen, polisen, ex-mannen osv. Och de ska bryta sig in och hålla på, kronofogden 2(?) gånger och polisen 1 gång. Det är som att myndighetarena tävlar om vilka ska jävlas med henne mest, och hon har ingen ersättning dessutom heller. Och visst kan man tycka att de bara gör sitt jobb, men jag är rätt säker att det inte är såhär man hade hanterat situationen för 10-20 år sedan.

Jag tycker det är bra att hon visar allt på TikTok och Y.T så vi får se hur det ser ut nuförtiden. Synd bara att hälften verkar tycka att det är rätt åt henne och att hon borde bli mer illabehandlad. Vad är det för galningar som gillar att se en sjuk människa bli illa behandlad?
Jäklar vad du är insnöad på borderline
Citera
2023-02-18, 11:06
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Jäklar vad du är insnöad på borderline
Uppenbarligen lika mycket som du är insnöad på demens.
Däremot kan man tycka att det är lite roligt att en person är insnöad på demens med anledningen att en person som dricker mycket alkohol glömmer saker ibland..
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-18 kl. 11:08.
Citera
2023-02-18, 11:55
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Hon skulle kunna ha historionisk personlighetsstörning, eventuellt i kombination med något annat.
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Det verkar ha föreslagits av andra också, låter inte helt orimligt
Citat:
Jag tror absolut att det kan vara en personlighetsstörning i botten hos denna kvinna, men att det är något som har tillstött, senaste åren. Till exempel en demensutveckling. Men jag kan ha fel. Mängder av alkohol dagligen kan också leda till galenskap, efter en tid. Att jag tror på demens- spåret är för det sägs att denna kvinna har varit en fullt fungerande och väldigt intelligent person fram tills för ett par år sedan . Hon sägs vara personlighetsförändrad. Verkar nu inte ha koll på grundläggande saker, som hygien. Outar sig själv i alla möjliga ofräscha tillstånd . Saknar spärrar för både vad hon säger och vad hon gör, offentligt. Hon har ingenting att vinna, på det hon gör, på något vis. Verkar totalt omedveten om hur hon framstår, som en driftkucku. Det är så här som det kan se ut, när någon drabbats av frontallobsdemens. Har sett det förut.
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord

Jag beskrev hennes beteende för Bing/ChatGPT och frågade efter eventuell diagnos (med några hintar angivna)

Har själv översatt texten:
Några möjliga tillstånd som skulle kunna förklara beteendet och symptomen som nämnts:
  • Drogutlöst psykos: Högt alkoholintag kan leda till psykotiska besvär såsom paranoia, vanföreställningar och hallucinationer. I vissa fall kan dessa symptom vara kvar även om personen har slutat dricka alkohol.
  • Borderline personlighetsstörning: Personer med BPD har ofta ostabilt humör, skev självbild och har svårt att reglera sina känslor. Dom kan ha ett impulsivt beteende såsom hänsynslöst spenderande, drogmissbruk och kan ha ett mönster av förhållanden som inte fungerar.
  • Bipolär sjukdom: Bipolär sjukdom är tillstånd som påverkar humöret och som innehåller episoder av depression och mani. Under maniska perioder så kan personen bete sig hypersexuellt, impulsivt och har ett minskat sömnbehov.
  • Tidig demenssjukdom: Vanlig demens är kopplad till hög ålder men det finns några former av tidig demenssjukdom som kan träda fram hos personer i 40- till 50-årsåldern. Symptomen kan inkludera minnesförlust, förvirring och förändringar i personlighet och beteende.
  • Schizofreni: Schizofreni är en kronisk psykisk sjukdom som kännetecknas av flera olika symptom såsom hallucinationer, vanföreställningar, förvrängt tänkande och onormalt beteende. Schizofreni kommer oftast mot slutet av tonårstiden eller vid tidig vuxen ålder, men det kan även komma senare i livet.
Citera
2023-02-18, 19:15
Medlem
Varnar för att inte äta när man kikar på hennes senaste short på yt.
Citera
2023-02-19, 03:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Varnar för att inte äta när man kikar på hennes senaste short på yt.
Du verkar vara kär i henne och är bara irriterad för att hon knullar med andra och inte dig. 😉
Jag är rätt säker på att alla som har läst dina inlägg här har tänkt den tanken.
Citera
2023-02-19, 08:24
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushbuch
Exakt så här.

Berätta gärna vilken personlighetsstörning, som ligger till grund för att maniskt och slaviskt följa andra, med förmenta personlighetsstörningar.

Ungefär, ja ganska exakt så är essensen av denna tråd.
Den essensen kan säkert bortförklaras.
Icke destomindre är den ett faktum!
Senast redigerad av Bur-q-ua12 2023-02-19 kl. 08:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in