2023-02-17, 13:55
Medlem
cidertiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shilohoha
Really?

Ja , har du inte förstått det
Citera
2023-02-17, 13:55
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Nej det är Lukas sanning.
Det är Lukas som säger det.
Bella har ju haft två barn tidigare som överlevt i hennes vård och J gjorde det fram till i mitten på maj så jag gissar att hon hade lyckats bättre än Lukas i alla fall.

Och jag hoppas vid Gud att barnen är omhändertagna, och att hon får bara övervakade besök med dom
Citera
2023-02-17, 13:56
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Fast det där hade ju funkat som resonemang om barnet inte dött i Lukas "ömma" vård.
Nu faller det ju lite platt för barnet kan ju inte bli så mycket mer dött än död.

Fast ingen verkar ju veta HUR eller av VAD J dog........och I hade ju faktiskt tillfälle......
Citera
2023-02-17, 13:57
Medlem
cidertiders avatar
Citat:
Nej det är Lukas sanning.
Det är Lukas som säger det.
Bella har ju haft två barn tidigare som överlevt i hennes vård och J gjorde det fram till i mitten på maj så jag gissar att hon hade lyckats bättre än Lukas i alla fall.

De barnen hade väl duktigt med blåmärken och skavanker tills de började prata. Och nej...skyll inte på diagnoser , det är inte hållbart !
Citera
2023-02-17, 13:59
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Fast ingen verkar ju veta HUR eller av VAD J dog........och I hade ju faktiskt tillfälle......
Nej Bella hade definitivt inte tillfälle.
Det har man redan konstaterat och hon är därför avförd från utredningen.
Citera
2023-02-17, 14:01
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidertider
De barnen hade väl duktigt med blåmärken och skavanker tills de började prata. Och nej...skyll inte på diagnoser , det är inte hållbart !
Hade dom?
Var det när hon bodde med Robin menar du?
Citera
2023-02-17, 14:02
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Och jag hoppas vid Gud att barnen är omhändertagna, och att hon får bara övervakade besök med dom
Om du anser att Robin är oduglig förälder så får väl det stå för dig.
Varför tycker du att det hör hemma i den här tråden?
Det har ju knappast något att göra med att Lukas dödade sitt barn.
Citera
2023-02-17, 14:06
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Nej Bella hade definitivt inte tillfälle.
Det har man redan konstaterat och hon är därför avförd från utredningen.

Hon var ju hemma där på morgonen, för att byta kläder eller vad det var. L begärde tillstånd att duscha....I var ensam med J i flera minuter.......det räcker.

Det KAN ju vara därför som L kanske blir frikänd, för att det inte är juridiskt orimligt med en annan GM!

Sedan kan jag hålla med dig om att åklagaren inte verkar vara den vassaste indianen av them all, I skulle inte ha avfärdats från utredningen så tidigt och lättvindligt!
Citera
2023-02-17, 14:28
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Hon var ju hemma där på morgonen, för att byta kläder eller vad det var. L begärde tillstånd att duscha....I var ensam med J i flera minuter.......det räcker.

Det KAN ju vara därför som L kanske blir frikänd, för att det inte är juridiskt orimligt med en annan GM!

Sedan kan jag hålla med dig om att åklagaren inte verkar vara den vassaste indianen av them all, I skulle inte ha avfärdats från utredningen så tidigt och lättvindligt!
Enligt Lukas duschade han i en av sina versioner.
Den version båda är överens om är att hon duschade packade kläder och drog igen.
Jo det är juridisk omöjligt med en annan GM
Frias han så är det för att man inte tillräckligt kunna bevisa att han dödat barnet.
Jag har inte gett någon åsikt om åklagarens intelligens eller kompetens så du kan inte hålla med mig om något gällande det.
Citera
2023-02-17, 14:37
Medlem
cidertiders avatar
Citat:
Hade dom?
Var det när hon bodde med Robin menar du?

Ja ensam har hon väl aldrig bott , men ta gärna och fråga så slipper du undra. Det var på den tiden hon ville bli en stor influenser och skrev om allt , förståndet hindrade ju inte. Men jag antar att du nämner Robin eftersom du direkt vill kasta skit på honom.
Citera
2023-02-17, 14:38
Medlem
cidertiders avatar
Citat:

Håller med !
Citera
2023-02-17, 14:50
Medlem
BayouXs avatar
Citat:

Var hon verkligen hemma på morgonen? Som jag minns det utifrån fup så var det dagen innan som hon var hem en stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in