Citat:
Ursprungligen postat av
que-chucha
Man kan ju också tänka att han inte vill lämna sitt barn till någon som flertalet hotar att slänga ungen i väggen för att hon inte klarar av att trösta när ungen gråter ..
Och barnen vittnar också om att mamma ”inte vet hur man gör” .. antagligen för att det är vad dom ser, de dagar hon är hemma dåra 🤦🏻♀️
Det är en mycket sorglig tragisk olycka och det är så jävla synd om alla inblandade , framförallt pojkarna som förlorat sin lillasyster 😪
Jag tänker, att I och hennes barn skulle ha blivit föremål för socialtjänstens åtgärder för länge sedan, om hon inte hade haft så bra män i sitt liv, som har tagit hand om barnen och täckt upp för henne. Frågan är dock vad dessa män ser hos henne..? Hon måste vara väldigt manipulativ? Och/eller spela på sexighet i början av förhållandena..?
Jag har mina åsikter om socialtjänsten (som jag ventilerat i andra trådar), men just i detta fall hade det varit bättre, om några officiella personer hade styrt upp barnens liv långt tidigare. Med eller utan I:s fortsatta medverkan.