2023-02-17, 12:43
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shilohoha
Efter att noggrant ha läst FUP och hela den här tråden konstaterar jag att det är snudd på komik mitt i all tragik och misär att läsa sig igenom dina imbecilla inlägg.

Dina påståenden insinuerar att du måste i stort sett bott och levt 24/7 under samma tak, delat samma säng och andats samma luft som de två-tre vuxna personerna som diskuteras och dissekeras här i tråden. Och framför allt måste du ju varit närvarande den ödesdigra natten för att kunna göra så tvärsäkra påstående som du genomgående gjort. Och det vet jag och alla andra också med 100% säkerhet att just du var faktiskt inte på plats när Junie förlorade chansen till ett långt och lyckligt liv. (Å andra sidan, med den mamman, vad hade hon ens för chanser till just ett långt och lyckligt liv?)

Du har konsekvent upprepat att Lukas är en barnamördare, att han haft ihjäl Junie i vaierande ordlag. Nu när det lutar åt ett frikännande ja men då ändrar du infallsvinkeln till att åklagaren inte skött sitt jobb ordentligt eftersom just du VET att Lukas har mördat sin egen baby. Av någon märklig anledning så är just det väldigt viktigt för dig, att det är just Lukas som ska ha haft ihjäl den lilla babyn, inget annat, ingen hund, ingen olycka. Nej, för dig verkar det vara livsviktigt att Lukas ska ha mördat Junie. Vi alla undrar varför?.

Vad gäller Sveriges i särklass absolut sämsta mamma Isabella: Vilket jävla skämt! Vilket mänskligt avskräde! Se till att ta ifrån människan vårdnad av de 2 andra pojkarna, sterilisera henne och uteslut henne från den mänskliga gemenskapen. Fullständigt vidrig och avskyvärd människa.

Hela tråden skrattar åt dig och dina idiotiska påstående och ditt framhärdande av att Isabella ska vara Trosas/Vagnhärads gåva till mänskligheten. Jag gratulerar dig till att vara en looser av högsta rang och "kompis" glöm inte: Karma is a bitch.
Lukas är den enda som kan ha haft ihjäl barnet.
Det är inte svårare än så.
Citera
2023-02-17, 12:44
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidertider
Ja hon verkar inte vara trevlig den där Bella. Mest sur och arg hela tiden när hon vill vara ifred med nya kärleken och det "gamla livet " gör sig påmint.
Hon ville bli av med Lukas i alla fall och ha J på heltid så hon slapp hans inblandning hela tiden.
Citera
2023-02-17, 12:46
Medlem
cidertiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shilohoha
Efter att noggrant ha läst FUP och hela den här tråden konstaterar jag att det är snudd på komik mitt i all tragik och misär att läsa sig igenom dina imbecilla inlägg.

Dina påståenden insinuerar att du måste i stort sett bott och levt 24/7 under samma tak, delat samma säng och andats samma luft som de två-tre vuxna personerna som diskuteras och dissekeras här i tråden. Och framför allt måste du ju varit närvarande den ödesdigra natten för att kunna göra så tvärsäkra påstående som du genomgående gjort. Och det vet jag och alla andra också med 100% säkerhet att just du var faktiskt inte på plats när Junie förlorade chansen till ett långt och lyckligt liv. (Å andra sidan, med den mamman, vad hade hon ens för chanser till just ett långt och lyckligt liv?)

Du har konsekvent upprepat att Lukas är en barnamördare, att han haft ihjäl Junie i vaierande ordlag. Nu när det lutar åt ett frikännande ja men då ändrar du infallsvinkeln till att åklagaren inte skött sitt jobb ordentligt eftersom just du VET att Lukas har mördat sin egen baby. Av någon märklig anledning så är just det väldigt viktigt för dig, att det är just Lukas som ska ha haft ihjäl den lilla babyn, inget annat, ingen hund, ingen olycka. Nej, för dig verkar det vara livsviktigt att Lukas ska ha mördat Junie. Vi alla undrar varför?.

Vad gäller Sveriges i särklass absolut sämsta mamma Isabella: Vilket jävla skämt! Vilket mänskligt avskräde! Se till att ta ifrån människan vårdnad av de 2 andra pojkarna, sterilisera henne och uteslut henne från den mänskliga gemenskapen. Fullständigt vidrig och avskyvärd människa.

Hela tråden skrattar åt dig och dina idiotiska påstående och ditt framhärdande av att Isabella ska vara Trosas/Vagnhärads gåva till mänskligheten. Jag gratulerar dig till att vara en looser av högsta rang och "kompis" glöm inte: Karma is a bitch.

Det där vem som skrattar åt vem , ska du nog vara väldigt tyst om.
Citera
2023-02-17, 12:47
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Hon ville bli av med Lukas i alla fall och ha J på heltid så hon slapp hans inblandning hela tiden.

Du måste fan skoja....Hon ville ha J på heltid så hon kunde kasta henne i väggen?
Citera
2023-02-17, 12:51
Medlem
cidertiders avatar
Citat:

Eller hur , vilket skämt att hon ville ha J 😁. Men han var bra som barnvakt så I kunde ragga fritt ? Det här var ett riktigt stolpskott !!
Citera
2023-02-17, 12:55
Medlem
Citat:
Ett mer passande uttalande är att jag inte fallit för Lukas och inte kommit till samma slutsats helt enkelt.
Alla som inte tycker som du är inte rättshaverister.

Nej men du verkar ha fallit väldigt hårt för I.
Citera
2023-02-17, 12:56
Medlem
Citat:

Nej, hon ville bli av med L OCH J! Hon ville ge honom hela vårdnaden.
Citera
2023-02-17, 13:00
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Du måste fan skoja....Hon ville ha J på heltid så hon kunde kasta henne i väggen?
Säger Lukas
Ingen än han har hört det.
Lukas säger också att hon ville ha barnet på heltid.
Så du får snutta i dig det som sanning.
Hon ville ha barnet på heltid.
Citera
2023-02-17, 13:03
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Eller hur , vilket skämt att hon ville ha J 😁. Men han var bra som barnvakt så I kunde ragga fritt ? Det här var ett riktigt stolpskott !!

Citat:
Ursprungligen postat av Amazinglove
Nej, hon ville bli av med L OCH J! Hon ville ge honom hela vårdnaden.
Nej enligt Lukas ville hon bli av med honom och ha J på heltid.
Han tyckte inte hon skulle ha J för HAN tyckte inte att hon orkade det.

Fhl Är det här ord som hon har sagt?
L Det har hon sagt ordagrant till mig. Och vi har pratat (ohörbart 00.24.10) flera gånger
och jag frågar henne "du måste inte skriva över vårdnaden på mig utan jag vill inte att
du ska ha henne"... hon vill ha henne på heltid hela dagarna och jag skulle komma dit
typ varannan helg och kvällar och jag sade "nej, det kommer inte du klara.
Du klarar
inte ens av att ta hand om dina två barn du har nu".
Citera
2023-02-17, 13:05
Medlem
cidertiders avatar
Citat:
Säger Lukas
Ingen än han har hört det.
Lukas säger också att hon ville ha barnet på heltid.
Så du får snutta i dig det som sanning.
Hon ville ha barnet på heltid.

Men snälla du , brukar inte du hävda att Lukas ljuger ?
Citera
2023-02-17, 13:13
Medlem
Citat:
Det där vem som skrattar åt vem , ska du nog vara väldigt tyst om.

Really?
Citera
2023-02-17, 13:17
Medlem
Extremeflys avatar
Inte hängt med i tråden på ett tag. Har rättegång varit än eller när ska den vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in