Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
Exakt ALLT med Björn Söder är skit. Så fort han öppnar munnen blir man spyfärdig. (min åsikt)
Det jag menade var självfallet när Paludan eldade en koran utanför Turkiets ambassad med hjälp av SD-kopplingar och fullständigt fuckade upp det för regeringens ansträngningar att bli godkända för NATO. SD tog inte avstånd utan tyckte det var BRA vilket väl är att pissa på regeringen? Var har du varit de senaste veckorna? Nu går Finland med utan oss.
Det har ju alltid varit klart att Sverige skulle få problem med att gå med i NATO. Koranbränningen är nog sekundär i sammanhanget. Det stora problemet är att (S) stödjer terroristorganisationen PKK. Senast genom att ge dem nästan 4 miljarder kronor i utbyte mot att Magdalena Andersson skulle få tillträda som Statsminister.
Dock har ju (SD) rätt i sak här tycker jag. Det är viktigt att det är tillåtet att hyckla religion i ett samhälle. Inför vi hädelselagar och i praktiken låter olika gruppers våldsbenägenhet avgöra vad som är tillåtet och inte så är vi illa ute...