2023-02-16, 20:30
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Hur smart menar du att en chimpans är?
Hon är för fan dummare än dum. Chimpanser är ju Einstein i jämförelse.
Ingen som har sagt att hon är smart.. Men tiilochmed schimpansen har öron att höra med på det som sägs precis framför henne. Det var därför schimpansen reagerade.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-16 kl. 20:36.
2023-02-16, 20:30
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Tatueringen "1963" är för att hylla det fina bilåret då många jänkarbilar som har fått ikonstatus byggdes.
Mimmi Pigg har hon för att hon tror på riktig kvinnlig styrka tillskillnad på bullfittan som tror att allt kvinnligt är lika med svaghet.
Tora skulle behöva ta en krus med bullfittan och visa henne att hon inte behöver skämmas för sitt kön.

Dessutom tar Tora mer i knäböj än vad Bullfittan gör, det har jag sett på deras instagram! Fan vad kåt jag blir!
2023-02-16, 20:53
Medlem
Rykten går att Tuppen på Torpet inte kommer få förnyat kontrakt för nästa säsong. Hans uppförande mot de afrikanska deltagarna strider mot TV4:s värdegrund.
2023-02-16, 20:57
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Dessutom tar Tora mer i knäböj än vad Bullfittan gör, det har jag sett på deras instagram! Fan vad kåt jag blir!
Det såg mer ut än vad det var. 6 st stora 5 kilos + stången är inte mycket ens för en tjej att ta med benen.
2023-02-16, 20:59
Medlem
Ja Christoffer har inte många att välja på när de kommer till andrekämpe, de blir ju Sebbe. Annars får han de svårt med livet på gården om han väljer hamburgarkungen. Men de kan bli en spännande fight. På Torpet händer de inte speciellt mkt. Dom blev godkända trots att dom har en som inte hjälpt till
2023-02-16, 21:02
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det såg mer ut än vad det var. 6 st stora 5 kilos + stången är inte mycket ens för en tjej att ta med benen.

Tora skrev dock att hon tog 100kg i hennes instagram händelse! Sandra-Bullfitta har endast pallat runt 75kg som mest. 100kg är ändå rätt bra för en thicc rockabilly brud.
2023-02-16, 21:04
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja Christoffer har inte många att välja på när de kommer till andrekämpe, de blir ju Sebbe. Annars får han de svårt med livet på gården om han väljer hamburgarkungen. Men de kan bli en spännande fight. På Torpet händer de inte speciellt mkt. Dom blev godkända trots att dom har en som inte hjälpt till
Tova får väljas till A.K, den enda som är fredad från det är Tora
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-16 kl. 21:08.
2023-02-16, 21:05
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Tora skrev dock att hon tog 100kg i hennes instagram händelse! Sandra-Bullfitta har endast pallat runt 75kg som mest. 100kg är ändå rätt bra för en thicc rockabilly brud.

Jo men jag håller med, jag skulle allt sätta på rockabilly-bruden framför bullfittan alla dagar i veckan får jag ändå ta och erkänna.
2023-02-16, 21:08
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ingen som har sagt att hon är smart.. Men tiilochmed schimpansen har öron att höra med på det som sägs precis framför henne. Det var därför schimpansen reagerade.

Menar ni Tova?
2023-02-16, 21:13
Medlem
Jag fick inte intrycket att Tova tog in vad Eddie sade under samtalet i Storbondestugan, det där med att Christoffer tar Tova i tvekamp. Hon är ständigt uppjagad och okoncetrerad, precis som tjattriga tonåringar kan vara.
2023-02-16, 21:25
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Idioten Eddie råkar försäga sig när Tova sitter framför honom och säger till Christoffer "men det blir inga problem för dig att ta ut Tova" . Tova reagerar "jaha så jag kommer blir vald". Och Christoffer gör ett desperat försök att rädda situationen..
Nu kan "mastermind"-Eddie glömma att Tora väljer honom till storbonde. För riktigt så blåst tror jag inte hon(nån) är.
En skärmdump på nyvaken rockabilly-bruden i underkläder är ett måste när möjligheten ges
https://imgur.com/a/kk0nbht
Tack för den. Hade för mig att det var Viktor som försa sig men det var som du säger Eddie. Nä, Tova kommer att välja Tora som SB om hon åker ut mot Christoffer och därför är det Eddie som Christoffer väljer till FK och Viktor spelar oförstående och blir därmed av Eddie återvald till SB. Eddie säger sig ju vilja föra fram Viktor till seger så därför skall han ju inte nu då ha något emot att få offra sig. Ja fixar inte Christoffer och Viktor detta, ja då är dom ovanligt korkade
2023-02-16, 21:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Japp. Ha inte med någon över 50 år heller för dessa lämnar alltid eller åker ut tidigt. Det enda som borde vara okej att lämna för är ifall det är av hälsoskäl där läkarna tvingar en att lämna eller för att någon närstående dött/är döende. Alla andra skäl borde göra att deltagaren åläggs med ett saftigt vite.

Vaddå "över 50"? De flesta som lämnat har ju varit betydligt yngre än så.. En tjej (kommer inte ens ihåg vad hon hette) åkte ju hem för att hon saknade Tinder och hade ont i huvudet såatteeee... Åldern spelar nog ingen roll. Karin var inte ens 40 och åkte hem för att hon inte "pallade drama"..

De har castat ett gäng sillmjölkenötter som inte pallar nåt helt enkelt oavsett ålder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in