2023-02-16, 10:58
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
JC uttryckte sig lite kryptiskt. "Jag har fått besked om att jag inte kan stanna längre". Låter som att det kan ha varit läkare som tog beslutet. Tråkigt. En trevlig deltagare mindre (även om han var onödigt grinig mot Sandra). Och dessutom hade det ju blivit ytterligare en garanterad vecka som SB för Viktor om JC stannat och blivit utslagen i stället.

Viktor och Eddie ville uppenbarligen splittra på NSS. De såg till att Nebil och Sandra hamnade på Torpet och Sebbe blev ensam kvar. Till vilken nytta kan man undra, men det var kanske det bästa draget i det här läget.

Totalt hjärndött om Viktor inte väljer mynt-Sebbe till första kämpe, förstår inte alls hans resonemang.
Snacka om att skjuta problemen framåt, istället för att iaf försöka få ut mynt-theHutt-Sebbe nu när han har chansen?
Skulle ju behöva ta ner mynt-Sebbes självförtroende några hack. Spydig, självgod fettknopp vars tid var kommen för länge sedan.
2023-02-16, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
BalderNord skrev nåt om att hon är en "rockabillybrud" som kör cowgirl position när hon rider sunkiga raggare i baksätet på deras raggarbilar. Vilket han har helt jävla rätt i dessutom

Och ja, vilken jävla röv hon har! Tora och Anna Brolin ligger högst upp på min "knull-lista" atm!

Att bli låst i ett nackgrepp av dessa tösers stock-ben vore en dröm! Samt att få sin nacke knäckt på mitten.

Ajaj kapten! Klart du ska få en runkbild på Toras gudomliga häck!

https://imgur.com/a/hP9R7A5
Tackar innerligt, TurboSvenne1994!
Du ärsannerligen en Farmen-tittare av rätt skrot och korn.
2023-02-16, 11:35
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Om 50+are inte ska vara med på grund av att de åker ut tidigt blir det snart ingen farmen. Då ska i stället några andra bli utslagna, som är med i stället för dessa. Efter några säsonger blir någon annan åldersgrupp utpekad som de som åker ut tidigt. Då får inte heller dessa vara med enligt samma resonemang. Så fortsätter det tills ingen åldersgrupp får vara med förutom en enda åldersgrupp som anses vara eliten.
Det är alltid med EN som är gammal. Det är uppenbart att den personen bara är inkvoterad för att spridningen av åldrar ska vara stor. Hade det varit fem-sex stycken skulle jag inte känt samma sak men det är uppenbart att de tar med en åldring bara för att.
2023-02-16, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Hur kan Viktor få behålla som amulett när Tora erkänt att de va hon som virkade åt honom? Snacka om att fått alla sina amuletter till skänks, de andra var ju också helt till skänks.

Får korna vara ute något? Känns som de står där inne hela dagarna bara för att de där jäkla latgänget inte fixar kohagen? Hur kan Wincent tillåta det? Kor ska inte så inne i box på sommaren, rent djurplågeri.

Georg, jag frågade en annan användare här inne men fick inget svar så frågar dig istället.

Kan du skicka länken till reglerna gällande exakt vem det var som skulle utföra uppdraget och hur? Jag måste missat det…

Det enda jag trodde gällde var att amuletten skulle gå till en av de två som fick uppdraget med sig.

Istället för att kalla det fusk skulle jag ge han cred för att han lyckades outsourca uppdraget och själv få belöningen. Exakt det som sker i varje företag med ägare och anställda. Sedan att Tora gjorde det gratis och av välvilja får väl stå för henne.

Men som sagt, länka reglerna nu eller knip.
2023-02-16, 13:07
Medlem
1754s avatar
Denna säsong måste fan ha slagit rekord i avhopp av deltagare av diverse patetiska anledningar.
2023-02-16, 13:18
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Kreativititeten flödar i dagens avsnitt

Nebil - Hatten

Eddie - Hamburgerkungen

Undra vilken människa som kissat & bajsat på golvet efter pausen?

Skulle gissat på Tova. Hon brukade ju sno ägg om morgnarna så varför inte smutta på mjölkspenarna när ingen ser på?
Vi har ju sett i en veckas förhandsvisningar att "Ja tror jag ska BAJSA!!!" från Tova.

Skämt åsido så visade det sig fel och det va ju Cristoffer som glömt att lägga hö vid korna för att samla upp det hela.
2023-02-16, 13:21
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Denna säsong måste fan ha slagit rekord i avhopp av deltagare av diverse patetiska anledningar.

Hade JC ryggont eller va han förstoppad? Hur kan man bli förstoppad av mat utan tillsatser osv?
För lite fett i maten?
2023-02-16, 14:26
Medlem
ziggarillens avatar
Frågan är om Sandra har varit karl och blivit kvinna eller om det är tvärtom. Finns inget kvinnligt alls mer än att hon satt dit några rastaflätor. Stör mig på att hon tog Hannah då det hade varit mer rättvist att kämpa mot en karl. Dags att införa tester på folk nu vad dom egentligen är för kön. Och därefter följa reglerna.
2023-02-16, 14:38
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Synd att inte JC kunde stå ut några dagar till, lägga sig i kampen och ge Viktor Sb-titeln en vecka till.

Tänkte samma när han valde att lämna. Är ju flera som lämnat men kunnat gå kamp och "gett" bort en storbonde plats.

Min tanke är att produktionen kanske har stoppat läggmatcher i tinget, alltså att man inte får göra det. Annars förstår jag inte varför ingen gjort det. Man behöver ju inte göra det solklart för tittarna att det handlar om lägg match
2023-02-16, 15:15
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Totalt hjärndött om Viktor inte väljer mynt-Sebbe till första kämpe, förstår inte alls hans resonemang.
Snacka om att skjuta problemen framåt, istället för att iaf försöka få ut mynt-theHutt-Sebbe nu när han har chansen?
Skulle ju behöva ta ner mynt-Sebbes självförtroende några hack. Spydig, självgod fettknopp vars tid var kommen för länge sedan.
Avslöjar vem som blev FK

Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Frågan är om Sandra har varit karl och blivit kvinna eller om det är tvärtom. Finns inget kvinnligt alls mer än att hon satt dit några rastaflätor. Stör mig på att hon tog Hannah då det hade varit mer rättvist att kämpa mot en karl. Dags att införa tester på folk nu vad dom egentligen är för kön. Och därefter följa reglerna.
Hon är en amazonkvinna och alltså ingen pimpinetta. Tyckte hon sa att hon lovat sin unge att bada med grisarna.
2023-02-16, 15:26
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Avslöjar vem som blev FK

Hon är en amazonkvinna och alltså ingen pimpinetta. Tyckte hon sa att hon lovat sin unge att bada med grisarna.
Så han har en unge? Håller med Viktor där tidigare att det är nåt fel på människan.
2023-02-16, 15:43
Medlem
Amors avatar
Den jag stör mig mest på är Nebil. Han har flutit under radarn tycker jag. Men tycker hans förnumstiga allvarsamma ton på östgötska är väldigt enerverande. Väldigt mästrande och humorlös i hela sin personlighet. Framstår som en trist arbetskamrat ungefär.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in