2023-02-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sicnarf
Jag har följt mordet och alla skriverierna om det sedan dag ett för 18 år sedan. Det jag inte fattar är hur vuxna nyktra människor inte kunde se att hon var 17-18 år och inte 35 som alla sa att hon var. Det var även en bilförare som hon frågade om skjuts. Även han sa att hon var i 35 års åldern. Hur kan en nykter människa inte se skillnad på ett 17 årigt barn och en vuxen 35 årig kvinna? Även om hon var gravid i månad åtta, så ser man inte ut som 35 för det. Jag blir så arg att hon kom undan pga ett litet miss där. Hade polisen haft rätt ålder på kvinnan så hade denna blivit topsad för många år sedan och åkt fast.

Gravid i månad åtta kan man bli väldigt uppsvälld i kroppen. Läpparna svullnar och man kan se äldre ut. Första barnet för denna kvinna var en flicka och då brukar man som gravid se äldre ut med massa pigmenter och osv
Citera
2023-02-16, 19:09
Medlem
Ybsivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterpan1979
Gravid i månad åtta kan man bli väldigt uppsvälld i kroppen. Läpparna svullnar och man kan se äldre ut. Första barnet för denna kvinna var en flicka och då brukar man som gravid se äldre ut med massa pigmenter och osv

Du har faktiskt fel. Uppsvällda läppar?! Visst kan man bli lite svullen, mest om fötterna, men även i ansiktet. Om något slätar det ut lite och man skulle då snarare se yngre. Pigmentfläckar på grund av att man väntar en dotter? Nej. Vissa får hudförändringar men inte likt åldersfläckar och inte för att det är en flicka i magen.

Ingen gravid jag träffat har sett ut att vara 15 år äldre än hon är på grund av graviditeten.
Citera
2023-02-16, 19:21
Medlem
Håller helt med dig, Ybsiv. En kille i bilen pratade också med henne och han sa till polisen att hon var 35, så där. Var han onykter att han inte hörde på barnets röst i den kvinnan??? Ok, 20 kanske men att säga att hon var 35? Idiot man alltså. Och ingen såg att hon var gravid och lämnade detta som signalament. Så hon kan inte ha varit mycket tjock och svullen som han (Peterpan 1979)påstår, så rösten måste ha varit barnsligt.
Senast redigerad av sicnarf 2023-02-16 kl. 19:26.
Citera
2023-02-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sicnarf
Håller helt med dig, Ybsiv. En kille i bilen pratade också med henne och han sa till polisen att hon var 35, så där. Var han onykter att han inte hörde på barnets röst i den kvinnan??? Ok, 20 kanske men att säga att hon var 35? Idiot man alltså. Och ingen såg att hon var gravid och lämnade detta som signalament. Så hon kan inte ha varit mycket tjock och svullen som han (Peterpan 1979)påstår, så rösten måste ha varit barnsligt.

Förstår inte hur polisen kan lita på vad vittnen säger dem måste väl veta att deras vittnesmål inte är empiriskt och dem kan ha fel om åldern på kvinnan. Är inte så insatt i fallet men av vad jag har läst så borde detta vara ett fall som polisen skulle ha löst för längesedan.
Citera
2023-02-16, 19:38
Medlem
Det är ändå för jävligt! Här har en familj från utlandet tagit sig till Sverige, och fått skydd från krig och elände, och vad händer? ....ställer bara till med djävulskap här i Sverige som tack! Åtminstone en i familjen som brutalt mördar en redig och hårt arbetande svensk kvinna...(som råkar tillhöra ursprungsbefolkningen, men det är visserligen en bisak och har ingen betydelse), men va fan, det är väl offret och hennes släkt som arbetat ihop skatt till dom bidragen mörderskan och hennes familj fick när dom flydde hit!! Helvete vad förbannad man blir, jävla pack!!! Det finns absolut ingen framtid här i Sverige för såna mördardrägg!! VAD HÄNDE I TYGAFFÄREN, FÖRKLARA DET ÅTMINSTONE!!!!
Citera
2023-02-16, 20:06
Medlem
Det är givetvis bara en tidsfråga innan hennes namn och identitet är ute brett i alternativmedia, skyddad identitet eller ej. Sen lär viss riksmedia följa efter. Jag sitter lugnt i båten!
Citera
2023-02-16, 20:07
Medlem
Fibonaccitals avatar
Ojdå, det var många titt på länken jag lade upp.

Jag kände Marie J när hon levde

Citera
2023-02-16, 20:29
Medlem
Jag kan tänka Mig att Hon såg ut som 23-25 år vid tillfället av hennes bilder att döma från 2019 då Hon alltså varit 30 bast men ser fan i Mig ut som en 45-åring med alla fillers i läppar o kinder. Hennes ansiktsstruktur är helt deformerad! Hon ser motbjudande o grotesk ut!

Jag har lagt bild på Henne med alla uppgifter på Mina sociala medier med tusentals följare. Hon ska inte gå under radarn denna mordiska slinka.

Blir så ledsen för Maries familj o det eländet Hon utsatt Dom för. Hoppas nån skön person ger Henne en fin omgång så Hon blir rullstolsbunden resten av livet..
Citera
2023-02-16, 20:34
Medlem
"Det är givetvis bara en tidsfråga innan hennes namn och identitet är ute brett i alternativmedia, skyddad identitet eller ej. Sen lär viss riksmedia följa efter. Jag sitter lugnt i båten!"

Helt rätt!!
När man googlar mordet på Marie eller mörderskan så kommer 4-chan upp med alla Hennes personuppgifter.. Hon e redan ganska rökt..
Senast redigerad av Hedolina 2023-02-16 kl. 20:38.
Citera
2023-02-16, 21:40
Medlem
Såå namnet är ute....men var hittar man foto....
Citera
2023-02-16, 21:44
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessish
Såå namnet är ute....men var hittar man foto....
Du har ju en länk precis ovanför ditt inlägg..
Citera
2023-02-16, 21:44
Medlem
När man tänker på hur bedrövligt det är att mördaren går helt fri så känns som att det saknas blod i min kropp. Hoppas man slipper att få Leva med Anemi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in