Citat:
Ursprungligen postat av
526
Det är klart det är teknikaliteter. Om en gubbe tänder på 12,5 åring. Är det inte en peddo då?
Tycker du det är ok? Vem bryr sig om vad det står på wikipedia? I verkligheten är det pedofiler.
Du är nog den mest korkade användaren jag skådat på länge. Hur kan en så gammal användare inte förstå innebörden av vad en pedofil är? Tar mig för pannan.
till TS. Känner till flertalet damer som är 17-18 som har ihop det med 25-35 åringar. Så fort siffran slagit 18 så är tjejen enligt många korkade dumskallar fundamentalt mycket mognate och allt är ok. Är hon 18-20 så spelar åldersskillnaden ingen roll. Att en en ung kvinna på 16 år genuint vill ha sex med en snygg kille som, (ja kille - ung man,) som blandar henne drinkar är ju så långt ifrån en konstig grej det bara kan bli. Begriper verkligen inte hur en del människor kallar en ung man för gubbe som att han har ölmage, är gråhårit, har bölder på ansiktet och sliskar på en ung fertil kvinna. Det är en statusgrej för tjejer i den åldern att ligga med äldre. Det är den mentala åldern i många fall som spelar roll. Vore det en fjortonåring som knappt fyllt 15 hade jag tyckt att det var förkastligtigt, men vi snackar om en tjej som går på gymnasiet.
Det är en sanslöst stor skillnad på att tända på barn gentemot vad det är att tända på en ung kvinna. Barn ska lämnas ifred men klarar man inte av att resonera normalt så är man ju det fakto efterbliven. Ja, du är efterbliven 55 eller vad fan du nickar.