2023-02-16, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Lämna vänskapen. Han är sociopat.

Eller tja, lika barn leka bäst.

Han är snarare BDSM. De tänder bägge två på det eller det tänkte du inte på?

Snackar vi inte sex så är det där en empatisk och fin människa. Lika barn leka bäst, ja.
Citera
2023-02-16, 17:26
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Han är snarare BDSM. De tänder bägge två på det eller det tänkte du inte på?

Snackar vi inte sex så är det där en empatisk och fin människa. Lika barn leka bäst, ja.
Hahaha!
Brukade din mamma ligga med 30-åringar som 15-åring? Du måste vara stolt. Tänk på det om du har en syster.

Vi båda vet att du inte hade blivit så glad.
Citera
2023-02-16, 17:33
Medlem
Citat:
Hahaha!
Brukade din mamma ligga med 30-åringar som 15-åring? Du måste vara stolt. Tänk på det om du har en syster.

Vi båda vet att du inte hade blivit så glad.

Detta är en 16 åring. När jag gick i gymnasiet, första ring, så hade brudarna i parallelklassen ihop det med 22-25 åringar. Kallas status enligt dessa. Reagerade inte ett skit.

Det är oerhört känsligt att ha en syster. Det är ju tillräckligt bara att det är en tjej. Om någon hade gjort henne illa hade jag blivit rasande. Men ingen far illa här. Det finns ju de som har systrar som horar runt och är madrass åt killar i samma ålder. Vi vet bägge två att du inte hade blivit glad om det vore din syster som agerade madrass. Snacka om rykte.
Citera
2023-02-16, 17:36
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Detta är en 16 åring. När jag gick i gymnasiet, första ring, så hade brudarna i parallelklassen ihop det med 22-25 åringar. Kallas status enligt dessa. Reagerade inte ett skit.

Det är oerhört känsligt att ha en syster. Det är ju tillräckligt bara att det är en tjej. Om någon hade gjort henne illa hade jag blivit rasande. Men ingen far illa här. Det finns ju de som har systrar som horar runt och är madrass åt killar i samma ålder. Vi vet bägge två att du inte hade blivit glad om det vore din syster som agerade madrass. Snacka om rykte.
Tror inte han kollade på leget. Han eller du skulle inte heller bry er om hon var 14 eller yngre men ni vill ha bekräftelse. Känns det bättre nu?

Hade varit okej med 17-18 om man passerat 20 men 30.

Vi behöver inte argumentera mer.

Stäng tråden.
Citera
2023-02-16, 17:36
Medlem
526s avatar
Citat:
Min vän har nu läst vartenda inlägg Du skrivit och är helt mållös. Du har hittat något att hänga upp dig på och kan inte släppa det. Du är så svart och vit att det är obehaligt. Du känner inte honom. Alla. Exakt alla som känner honom vet att det är så långt ifrån sanningen det du antyder. Tjejen va kåt som ett djur på honom och är så fortfarande. De har enligt honom otroligt bra sex. Inte bara det. Hon är även smart. Hon är så mogen för sex så det går inte att bli mer mogen för det. Rent spontant så hade det känts lite konstigt för mig också om jag hörde 15. Eller snarare, det gör det, men hon var ju 16. Två år till och inte en jävel hade haft något att annärka på om denna var ihop med en 30-35 åring. Fakta. Men du är så fanatiskt svart och vit att du på riktigt inte kan kompromissa ett minsta dugg och tror att hon är ett offer. Han uppfyller alla hennes behov och kunde inte varit mer nöjd är jag säker på.
Du har inga vänner. Du skriver om dig själv. Tror du vi e dumma i huvudet.
Du trollar. Sitter hemma och droppar dina peddorunkfantasier.
Citera
2023-02-16, 17:45
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, det är inte teknaliteter. Det finns tydliga definitioner för vad som klassas som pedofil. Att du sedan inte håller med om dessa är ditt problem. Det ändrar inte verkligheten.

Klassifikationerna är:

Den yngre ska vara max 12 år gammal
Den äldre ska vara minst 16 år gammal
Dragningen ska vara starkare mot barn än mot vuxna.

Samtliga dessa tre ska vara uppfyllda för att någon ska kunna klassas som pedofil. Sedan får du såklart tycka det är äckligt ändå, men det är irrelevant. Jag tycker homosexualitet är äckligt och homosexuella är överrepresenterade bland pedofiler. Trots detta kallar jag inte alla homosexuella för pedofiler.

Det är klart det är teknikaliteter. Om en gubbe tänder på 12,5 åring. Är det inte en peddo då?
Tycker du det är ok? Vem bryr sig om vad det står på wikipedia? I verkligheten är det pedofiler.
Citera
2023-02-16, 17:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Det är klart det är teknikaliteter. Om en gubbe tänder på 12,5 åring. Är det inte en peddo då?
Tycker du det är ok? Vem bryr sig om vad det står på wikipedia? I verkligheten är det pedofiler.

Definitionen gäller bara hela år. Inte halvår. Och det handlar inte om vad som står på wikipedia utan om vad forskare har kommit fram till i DSM-IV-TR. Dessa personer har lite mer kunskap om ämnet än vad du har.
Citera
2023-02-16, 17:49
Medlem
Citat:
Tror inte han kollade på leget. Han eller du skulle inte heller bry er om hon var 14 eller yngre men ni vill ha bekräftelse. Känns det bättre nu?

Hade varit okej med 17-18 om man passerat 20 men 30.

Vi behöver inte argumentera mer.

Stäng tråden.

Okej Gud. Du har rätt och jag har helt fel. Stäng tråden för allt jag säger är en lögn. Det är inte okej för dig, men sluta med ditt sätt att tala om
för alla vad som är och inte är okej.

Sluta prata till mig som att du känner mig. Hade i högsta grad brytt mig. Skriv inte mer du.
Citera
2023-02-16, 17:54
Medlem
Citat:
Du har inga vänner. Du skriver om dig själv. Tror du vi e dumma i huvudet.
Du trollar. Sitter hemma och droppar dina peddorunkfantasier.

Haha. Det är oftast en sådan här utveckling en tråd ter sig när somliga inte utgår efter det ts säger är sant. Återigen. Testa själv om du har rätt. Se hur starka mina behov är att ljuga här på fb. Du hittar inte ett inlägg eller tråd jag gjorr. Kolla utanför denna tråden nu. Patetiska människor har ett behov av att bygga upp en låtsasvärld på fb och dit tillhör jag inte kan jag lova. Tror 60% av mina trådar är brutala sanningar om mig själv som är bra sårbara!
Citera
2023-02-16, 18:02
Medlem
Citat:

Du är nog den mest korkade användaren jag skådat på länge. Hur kan en så gammal användare inte förstå innebörden av vad en pedofil är? Tar mig för pannan.

till TS. Känner till flertalet damer som är 17-18 som har ihop det med 25-35 åringar. Så fort siffran slagit 18 så är tjejen enligt många korkade dumskallar fundamentalt mycket mognate och allt är ok. Är hon 18-20 så spelar åldersskillnaden ingen roll. Att en en ung kvinna på 16 år genuint vill ha sex med en snygg kille som, (ja kille - ung man,) som blandar henne drinkar är ju så långt ifrån en konstig grej det bara kan bli. Begriper verkligen inte hur en del människor kallar en ung man för gubbe som att han har ölmage, är gråhårit, har bölder på ansiktet och sliskar på en ung fertil kvinna. Det är en statusgrej för tjejer i den åldern att ligga med äldre. Det är den mentala åldern i många fall som spelar roll. Vore det en fjortonåring som knappt fyllt 15 hade jag tyckt att det var förkastligtigt, men vi snackar om en tjej som går på gymnasiet.

Det är en sanslöst stor skillnad på att tända på barn gentemot vad det är att tända på en ung kvinna. Barn ska lämnas ifred men klarar man inte av att resonera normalt så är man ju det fakto efterbliven. Ja, du är efterbliven 55 eller vad fan du nickar.
Senast redigerad av Raketforandringen 2023-02-16 kl. 18:05.
Citera
2023-02-17, 09:11
Medlem
TheRealWolodarksis avatar
TS skit i keyboardwarriors TS-losers här som spammar att det skulle vara peddo...

Det är helt lagligt och inget problem med X åldern man och 15 > år kvinna.

Låt de cope and seethe och kräla tillbaks till 4chan och reddit, vem bryr sig.

Lev du ditt liv som du vill
Citera
2023-02-17, 12:01
Medlem
Eftersom hon åkt på en knullresa till Sunny Beach är det väl inget chockerande att hon vill knulla?

Att hennes intresse och val föll på denna 30+-bartender är väl inte något jag har någon åsikt om.

Personligen är det för ungt för mig. Hade din vän tänkt likadant och nobbat henne, tja då hade hon hittat en annan, kanske en yngre, kanske en äldre.

Det är rätt löjligt att fokusera så på ålder egentligen, även om jag personligen inte blir särskilt sugen på tonåringar.

Tycker väl snarare att problemet är en 15-16åring på knullresa, borde inte tjejens vårdnadshavare satt stopp för detta, innan hon satte sig på planet? Det är inte precis någon hemlighet varför folk åker till dessa destinationer eller vad som sker där.

Hade jag haft en dotter som vill åka på knullsemester, särskilt i den åldern hade jag nog inte tillåtit det.

Att hennes pojkvän inte gjorde slut när hon berättade om sina semesterplaner gör att jag inte precis tycker synd om honom.

Det bisarra är inte att de knullar utan att hon öht befinner sig i Sunny Beach som 15åring. Om någon gjort något fel här är det vårdnadshavaren.

Vem låter en 15årig åka på knullsemester? Vem stannar med en tjej som åker utomlands för att ligga runt?

Eller ska vi låtsas som att alla involverade tänkte att hon reste för att sola och bada? Eftersom det rör sig om en tonåring, icke-myndig så har ju både vårdnadshavare och hennes sojpojke indirekt samtyckt vilket, nej det är inte "ok".

Men inte klandrar jag din vän eller denna pilska tonåring, denna resa borde inte någon (enligt mig då) låta sin dotter eller flickvän åka på. Oroar mig mer för tjejens hemmiljö än åldern på bartendern som förser henne med den kuk hon vill ha.

Så tycker jag det är fel? Ja, fast felet är inte att de knulla utan att hon givits tillåtelse att i så ung ålder åka på denna stereotypiska knullresa.
Senast redigerad av Phailure 2023-02-17 kl. 12:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in