Citat:
Ursprungligen postat av
DeVaLaGott88
Kommer bli väldigt intressant på Torpet nu när dessa får vara själva i några dagar. En som inte vill döda maskar och fiskar, och en annan som vill slutföra uppdragen. Bäddar för kontroverser. På Farmen flyter de på, stekaren som storbonde kan inte bli mer än misslyckat (och de hoppas jag). Och jag vet inte vad det är för fel på Sandra, visst blod är rent och fint. Men att vilja dricka de bara så, de är lite skumt där. Vilka tre kommer stekaren skicka på torpet kamp då?, jag gissar på Sandra, Sebbe och lill Blondie.
Jag tror det är samma dag som de nya kommer(?) Så de behöver bara stå ut ett par timmar med varandra.
Ja det är alltid roligare om de misslyckas än att de lyckas (oavsett vem som är storbonde), Själv tycker jag inte de borde fått nått än det de själva kan "tillverka".
Sandra ville visa sig häftig och tuff, synd bara att det faller i nästa avsnitt när hon sitter och gråter över att hon blir dumförklarad av Christoffer (med andra ord rättvist behandlad)
Torpet valet blir svårt, det känns som pest eller kolera..(Ge fördel till de man hatar för att få slippa dem)