2023-02-14, 20:32
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Jodå, den truten och gumpen har varit på betydligt konstigare ställen...
Finns även en tråd om henne och hennes eskapader.
Jasså, intressant. Det ska jag kolla då stämmer bilden man fått alltså
2023-02-14, 20:33
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Detta hade aldrig hänt om inte https://www.hant.se/noje/anna-brolin-och-jesper-rodhborn-skiljer-sig-efter-9-ar-som-gifta/8396337
lagom till sommarflörten
2023-02-14, 20:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:

Citat:
Det finns två Flashback-trådar om dig som båda kretsar kring ditt utseende. Hur hanterar du den typen av uppmärksamhet?
– Om jag ska vara helt ärlig tycker jag inte att den typen av forum borde finnas. Flashback borde stängas ner! Det är inte okej att vara anonym när man har den typen av åsikter.
Nä numera finns det 3 trådar om hennes ut-seende (på andra män )
2023-02-14, 20:57
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nä numera finns det 3 trådar om hennes ut-seende (på andra män )

Shit asså!! Är hon singel nu & redo för mingel med andra ord?! Jäävlar. Hennes flodhäststockar till ben får gärna låsa fast mitt huvud & knäcka min nacke på mitten! Eller sitta på mitt face tills jag kvävs till döds alla dagar i veckan

Fuck bullfittan Sandra!!

Jag tror jag blivit dökär i Anna Brolin... 😍
2023-02-14, 21:03
Medlem
mensverkets avatar
Dog när tjockisen va tvungen att smaka saltet
2023-02-14, 21:04
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Shit asså!! Är hon singel nu & redo för mingel med andra ord?! Jäävlar. Hennes flodhäststockar till ben får gärna låsa fast mitt huvud & knäcka min nacke på mitten! Eller sitta på mitt face tills jag kvävs till döds alla dagar i veckan

Fuck bullfittan Sandra!!

Du har ingen chans grabben https://imgur.com/a/UrIsTHJ tyvärr.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-14 kl. 21:15.
2023-02-14, 21:14
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Du har ingen chans grabben https://imgur.com/UFyFLlA tyvärr.

Vi får väl se.. Jag har sökt till farmen 2024. Viktors nacke borde blivit knäckt på mitten av Anna's stockar när nästa säsong har börjat. Om jag kommer med så är det fan min tur..!!
2023-02-14, 21:17
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Vi får väl se.. Jag har sökt till farmen 2024. Viktors nacke borde blivit knäckt på mitten av Anna's stockar när nästa säsong har börjat. Om jag kommer med så är det fan min tur..!!
👍 Jag ser redan fram emot nästa säsong
2023-02-14, 21:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:

Fuck bullfittan Sandra!!

Sedan återstår bara rullstolssexet
https://imgbox.com/mzJBxklP (nu orkar jag inte kludda mer, jag är utbränd)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-14 kl. 21:26.
2023-02-14, 21:29
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Sedan återstår bara rullstolssexet
https://imgbox.com/mzJBxklP (nu orkar jag inte kludda mer, jag är utbränd)

Shit... Vilket drömscenario 😍
2023-02-14, 21:33
Medlem
Kommer bli väldigt intressant på Torpet nu när dessa får vara själva i några dagar. En som inte vill döda maskar och fiskar, och en annan som vill slutföra uppdragen. Bäddar för kontroverser. På Farmen flyter de på, stekaren som storbonde kan inte bli mer än misslyckat (och de hoppas jag). Och jag vet inte vad det är för fel på Sandra, visst blod är rent och fint. Men att vilja dricka de bara så, de är lite skumt där. Vilka tre kommer stekaren skicka på torpet kamp då?, jag gissar på Sandra, Sebbe och lill Blondie.
2023-02-14, 21:47
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Kommer bli väldigt intressant på Torpet nu när dessa får vara själva i några dagar. En som inte vill döda maskar och fiskar, och en annan som vill slutföra uppdragen. Bäddar för kontroverser. På Farmen flyter de på, stekaren som storbonde kan inte bli mer än misslyckat (och de hoppas jag). Och jag vet inte vad det är för fel på Sandra, visst blod är rent och fint. Men att vilja dricka de bara så, de är lite skumt där. Vilka tre kommer stekaren skicka på torpet kamp då?, jag gissar på Sandra, Sebbe och lill Blondie.
Jag tror det är samma dag som de nya kommer(?) Så de behöver bara stå ut ett par timmar med varandra.

Ja det är alltid roligare om de misslyckas än att de lyckas (oavsett vem som är storbonde), Själv tycker jag inte de borde fått nått än det de själva kan "tillverka".

Sandra ville visa sig häftig och tuff, synd bara att det faller i nästa avsnitt när hon sitter och gråter över att hon blir dumförklarad av Christoffer (med andra ord rättvist behandlad)

Torpet valet blir svårt, det känns som pest eller kolera..(Ge fördel till de man hatar för att få slippa dem)
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-14 kl. 21:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in