2023-02-15, 17:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Håller med om de, inga tjejer är speciellt vackra. Men Nicci är fruktansvärt vacker, sen som person vet man ju inte. Hon har ju inte lyckats hålla ihop de med varken Ben eller Mathias. Hon nämnde att något ex varit otrogen, vet inte om hon syftar på någon av dom. Men då är ju frågan, varför är man otrogen mot henne, var han/dom idioter eller var de fel på henne. Jag förespråkar att innan man ens kommer på tanken om otrohet så ska man göra slut. Men de hände inte här bevisligen
Tror lite att Nicci är svår som person iom killarna är otrogna på löpande band....
2023-02-15, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tror lite att Nicci är svår som person iom killarna är otrogna på löpande band....

Ja de är möjligt, nu har hon ju inte nämnt hur många ex som varit otrogna mot henne, men en gång kan räcka för att ärra en, sen om förhållandet för övrigt var destruktivt. Men hon har hittat en bra kille därinne, men återigen de är skillnad på livet därinne och livet utanför och hemma i Sverige. Sen är de en bit mellan Göteborg och Stockholm. Och jag har svårt att se henne flytta till Göteborg så de får bli han som får ta sitt pick och pack och flytta upp till Stockholm om de ska bli något
2023-02-15, 17:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ja de är möjligt, nu har hon ju inte nämnt hur många ex som varit otrogna mot henne, men en gång kan räcka för att ärra en, sen om förhållandet för övrigt var destruktivt. Men hon har hittat en bra kille därinne, men återigen de är skillnad på livet därinne och livet utanför och hemma i Sverige. Sen är de en bit mellan Göteborg och Stockholm. Och jag har svårt att se henne flytta till Göteborg så de får bli han som får ta sitt pick och pack och flytta upp till Stockholm om de ska bli något
Tror inte Andreas kommer ens flytta heller för han är rotad i Gbg...
Så nej det där är nog döfött väl när dem kommer ut från Love Island!

Däremot tror jag Sara kommer hamna i Stockholm hos Adrian vad det lider, Känslan känns så lite för jag tror inte dem kommer bryta kontakten och det fanns kemi där om inte han väljer flytta ner till Skåne igen!
2023-02-15, 17:59
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Allt hänger på om någon av killarna lyckas få napp på Celine och bryta upp henne och Adrian, Då kommer produktionen peta in Sara till 100%..
Man såg att det var på ett annat plan då dem pratade och jag tror hade dem fått vara inne en dag till tror jag dem kunde kommit närmre, Känslan var sådan då man såg dem båda att det finns något där och då är jag ärlig här!

Jag tror att Kevin Hardevik har en chans, han sa dessutom att han skulle lägga in en stöt.
Lite extra alkohol och några tryckare så kommer Celine ligga med benen i vädret för nu har hon inte fått någon bekräftelse på några veckor (och inte något annat heller) så hon är nog mogen att plockas.

Jag hoppas verkligen på det så att det blir lätt för Adrian att byta till Sara Alm hon är mer på samma plats i livet verkar det som och han tog flera initiativ med henne, det var roligt att se!

Men visst han tycker självklart om Celine också det märks men de är långt ifrån varandra mentalt och hon visar ju inte sin roliga sida utan sitter där som en gammal nucka.
2023-02-15, 18:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jag tror att Kevin Hardevik har en chans, han sa dessutom att han skulle lägga in en stöt.
Lite extra alkohol och några tryckare så kommer Celine ligga med benen i vädret för nu har hon inte fått någon bekräftelse på några veckor (och inte något annat heller) så hon är nog mogen att plockas.

Jag hoppas verkligen på det så att det blir lätt för Adrian att byta till Sara Alm hon är mer på samma plats i livet verkar det som och han tog flera initiativ med henne, det var roligt att se!

Men visst han tycker självklart om Celine också det märks men de är långt ifrån varandra mentalt och hon visar ju inte sin roliga sida utan sitter där som en gammal nucka.
Sara var en frisk fläkt för han helt klart!
Problemet är bara att han kan inte vara på Kevin för då backar hon Celine det kan jag lova dig, Jag tror också chansen finns frågan är kan hon nappa på den det är frågan!

Finns nog plan om så sker hos produktionen OM nu han lyckas med Celine då kommer Sara in rätt snabbt, För jag tror dem sitter stand by men återstår att se hur detta faller ut...

MEN det jag tror är att Sara kommer åka upp till Stockholm och Adrian det känns som så, Sedan så tror jag han kommer på sikt flytta ned till Skåne igen kändes det som då man hörde han på daten!
2023-02-15, 18:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Alltså jag är kvinna. Vill inte dömma. Men att Celine typ 20 år säger att hon har legat med 40 personer? Ljög hon? Ville hon verka cool? Hur har hon hunnit? Är det hälsosamt? Hon verkar så oerfaren och jag tror det är en av anledningarna till att Adrian gillar henne, hade han hört det hade han nog tänkt om. Och ja jag hade ifrågasatt en kille med i samma ålder.
Jag reagerade också på det. Misstänker att de kommer att visa det klippet för Adrian och övriga killar. Risken finns att Adrian tar ytterligare steg bakåt. Själv har han väl legat med max 1-2 st.

Sen fattar jag inte hur någon kan tro att Adrian skulle vara intresserad av Sara på riktigt. Det finns inte på kartan att den killen skulle bli ihop med en söndertatuerad brud med nosring. Den han är intresserad av är den mörkhåriga halvlatinan (minns ej namnet). Det såg vi när han kysste henne i nacken under snurra flaskan. Han fick då uppdraget att kyssa den han helst såg som mamma till sina barn.

Summa summarum: Adrian kommer att vara lika singel som innan efter detta tråkiga skitprogram. Min spådom är att han som 40+ kommer skaffa sig en tjej runt 28 för att bilda familj. Han kommer inte vara redo innan.
2023-02-15, 19:33
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Sara var en frisk fläkt för han helt klart!
Problemet är bara att han kan inte vara på Kevin för då backar hon Celine det kan jag lova dig, Jag tror också chansen finns frågan är kan hon nappa på den det är frågan!

Finns nog plan om så sker hos produktionen OM nu han lyckas med Celine då kommer Sara in rätt snabbt, För jag tror dem sitter stand by men återstår att se hur detta faller ut...

MEN det jag tror är att Sara kommer åka upp till Stockholm och Adrian det känns som så, Sedan så tror jag han kommer på sikt flytta ned till Skåne igen kändes det som då man hörde han på daten!

Det blir väl det vanliga upplägget att de får välja om de vill stanna med sin partner eller bilda nytt par.

Det är därför jag hoppas att Celine strular till det för det blir jobbigt för Adrian att lämna henne även om han vill.

Andreas kommer att stanna kvar med Nicci men visst finns det ett intresse för Lisa men hon blev sur när han inte ville sova med henne.

Burre får nog åka hem, han är jätterar men hamnar i friendzone direkt.

Kevin har varit med i Ex on the beach läste jag.

Tror att Frida och Jonas kan ha något kanske?
Tom och Wilma?
Vi får se imorgon vad som händer, men lite mer alkohol så händer det grejer !
2023-02-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag tror han är bög.

100%.
Eller helt asexuell. Nu med all botox känns han som en robot.

Glömmer aldrig när han satt och drog hysteriskt vid könet i sin rymddräkt i BB. Dom som vet, vet..
2023-02-15, 19:52
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Håller med om de, inga tjejer är speciellt vackra. Men Nicci är fruktansvärt vacker, sen som person vet man ju inte. Hon har ju inte lyckats hålla ihop de med varken Ben eller Mathias. Hon nämnde att något ex varit otrogen, vet inte om hon syftar på någon av dom. Men då är ju frågan, varför är man otrogen mot henne, var han/dom idioter eller var de fel på henne. Jag förespråkar att innan man ens kommer på tanken om otrohet så ska man göra slut. Men de hände inte här bevisligen

Nicci var ju ihop med Marcelo Peña också.
Det behöver inte vara något fel på någon av dem, de passade förmodligen inte ihop.

Det finns en grej med Niccis personlighet som är frånstötande och det är skrytet om hur "jävligt snygg" hon är och att den som får vara med henne "får lyx".

Kanske är det tröttsamt att bekräfta någon hela tiden och att den personen bara pratar om sig själv, kolla hur många gånger hon säger ordet "jag" i en mening.
2023-02-15, 19:56
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Wilma ser ju ut som en liten pralin! Hennes leende alltså (säger jag som tjej )
2023-02-15, 20:00
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av net10
Jag tror ingen kommer hålla med mig nu, men jag har jättesvårt för Lisa. Jag tycker inte hon ser bra ut alls (klart minst attraktiv av alla tjejer, hon är pinsam, tillgjord, falsk (som det verkar) och extremt dryg.
OM Andreas skulle byta ut villan finaste/bästa tjej Nicci mot den fjanten gör han verkligen ett riktigt nerköp!
Håller med till 100%!
2023-02-15, 20:03
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Det blir väl det vanliga upplägget att de får välja om de vill stanna med sin partner eller bilda nytt par.

Det är därför jag hoppas att Celine strular till det för det blir jobbigt för Adrian att lämna henne även om han vill.

Andreas kommer att stanna kvar med Nicci men visst finns det ett intresse för Lisa men hon blev sur när han inte ville sova med henne.

Burre får nog åka hem, han är jätterar men hamnar i friendzone direkt.

Kevin har varit med i Ex on the beach läste jag.

Tror att Frida och Jonas kan ha något kanske?
Tom och Wilma?
Vi får se imorgon vad som händer, men lite mer alkohol så händer det grejer !
Sedan om hon ställer till det för sig själv Celine, Vill JAG se Sara där bredvid Celine då han ska välja....
Andreas ville ha henne i säng MEN han vågade inte för han visste då skulle han inte klara av att hålla sig, Lisa sade ju han sänder så olika signaler hela tiden att han vill sedan så så blire annat hela tiden!

Burre är i frend zone redan!
Kevin verkar vara en glidare för sig lite små creepy....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in