Citat:
Ursprungligen postat av
SAIVON
Min donator är en rätt trevlig karl så jag har inte någon desperation efter att hitta någon att skaffa familj med och killarna jag träffat träffat de senaste sju åren har varit mellan 20-26 så vafan skulle jag ta en 50 åring för?
Tror du att jag vill spendera resten av livet med de här 26 åringarna jag likear nu? Jag är inte ens säker på om jag ens vill ha någon blondin nu efter nedköpen jag har haft kontakt med. Jag gillar variation och ändrar alltid typ. Det innebär inte att jag vill ha gubbar med hela faderullan med ungar etc som jag nämnt.
Kan jag ligga med en het 25 åring väljer jag väl honom framför någon överbliven gubbe? Hörde du inte när jag skrev att jag inte tänder på vrak?
Ja, din taktik verkar ju inte fungera särskilt bra om du är singel på 35+ som dessutom behöver en donator. Det brinner i knutarna och finns inte många ägg kvar
Då kanske felet ligger hos dig och inte på det manliga utbudet som finns på Tinder, eller vad tror du?
Citat:
Ursprungligen postat av
Magica-Lazio
Det har tjatats om det 100 gånger men inga kvinnor förstår det du säger ändå. Kvinnor likställer sex med att mannen tycker om dom, för många män är det bara sex. Att tro att hon som 35+ eller 40+ ska kunna få inleda något seriöst med en snygg solbrun kille på 25 är bara en utopi. De kvinnor som ser bra ut i 40års åldern kan få groteskt mycket sex av vem de vill. Det stannar dock där, för seriösa relationer så bör de hitta någon man som är 5-10år äldre som kanske inte är lika iögonfallande men kan ändå se bra ut + har förmodligen det väldigt stabilt ekonomiskt.
Precis. Kan likställas med en runk fast med en betydelselös kvinnas kropp.
Det är inget meriterande eller positivt. Det är bara mannens natur att vilja stoppa snoppen i typ allt som rör sig och andas.
En kvinnas värde på köttmarknaden baseras på vad för man som är villig att ingå en relation och investera sina resurser i henne. Kvinnor vet givetvis detta också, då de tävlar/jämför konstant med varandra om vem som kan få den bästa mannen att stanna. Det är naturligtvis ett bittert piller att svälja när man står på ålderns höst och har slösat bort sina bästa år på fest, knull, resor och annat obetydligt skit.
Varför en 35-40+ kvinna söker en ung solbränd bad boy är för mig obegripligt. Finns liksom noll värde för kvinnan, eftersom hon aldrig kommer få commitment eller bli uppskattad som mer än ett enkelt Tinder-hål att tömma i.
Då är det, som du säger, vettigare i detta fallet att enbart ställa in sökningarna på ca 50 åringar på Tinder. Då har hon chans på en mycket bra man som har sitt på det torra. I hans värld är hon dessutom en "ung flamma" så de matchar bra och kan bygga något fint.