Citat:
Ursprungligen postat av
kapstan
Håller med. Kul att du nämner hans ögon, då det också är något jag lagt märkte till varje gång han flippar loss. Men visst tror jag också att många svenska småpojkar tycker han är konstig och lustig som säger att Sverige är ett nazistiskt land och att svarta har superkrafter men det är ju uppenbarligen en sjuk man som behöver hjälp.
Ja det syns verkligen i hans ögon. Jag har försökt att säga till honom att han måste sluta sig från den miljön han befinner sig för att må bättre men han projicerar bara så det är helt omöjligt. Känns som att han inte kommer inse det fören han hamnat på botten, förhoppningsvis inser han det utan att såra andra på vägen men jag skulle inte bli förvånad om det händer.
Man förstår ju att han lever i nån slags bubbla för tillfället då allt går att skylla på nazister och att alla som säger emot honom är just nazister osv. Det går lixom inte att nå honom alls. Det är ju inte långt ifrån hur rasister skyller allt på invandrare men de flesta människor påstår inte att alla som är det minsta kritisk till en är ens fiende. Det är ett farligt mindset.