• 1
  • 2
2023-02-15, 12:50
Medlem
kapstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Får också intrycket av att han är skapligt intelligent. Men totalt jävla vansinnig i skallen och slår det slint på riktigt i den där skallen så blir det kanske inte så kul. Får också lite incel-vibbar, när jag hör honom prata och resonera. Du behöver inte svara om du inte vill, men känner du honom på ett personligt plan?
Nej det gör jag inte. Bevakat honom på Tiktok sen han började bara.
Håller med dig i det du säger. Har svårt att se att där finns människor överlag som vill umgås med honom. Undra om hans chefer känner till hans åsikter och aktivitet på sociala medier.
Citera
2023-02-15, 13:36
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapstan
Nej det gör jag inte. Bevakat honom på Tiktok sen han började bara.
Håller med dig i det du säger. Har svårt att se att där finns människor överlag som vill umgås med honom. Undra om hans chefer känner till hans åsikter och aktivitet på sociala medier.

Oavsett vad, så är han ganska underhållande.

Väl mött!
Citera
2023-02-19, 18:04
Medlem
Det är skrämmande att se hur han utvecklats den senaste tiden. Man ser hatet i hans ögon. Han borde verkligen undvika allt som har med internet att göra och gå och skapa sig lite vänskaper irl och ut i naturen så han breddar vyn lite. Känns som att han fastnat i all hat han fått och nu vänder det utåt. Jag skulle inte bli förvånad om man läser om honom i tidningen framöver. Hoppas han mår bättre snart så det slipper ske.
Citera
2023-02-20, 11:23
Medlem
kapstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Det är skrämmande att se hur han utvecklats den senaste tiden. Man ser hatet i hans ögon. Han borde verkligen undvika allt som har med internet att göra och gå och skapa sig lite vänskaper irl och ut i naturen så han breddar vyn lite. Känns som att han fastnat i all hat han fått och nu vänder det utåt. Jag skulle inte bli förvånad om man läser om honom i tidningen framöver. Hoppas han mår bättre snart så det slipper ske.
Håller med. Kul att du nämner hans ögon, då det också är något jag lagt märkte till varje gång han flippar loss. Men visst tror jag också att många svenska småpojkar tycker han är konstig och lustig som säger att Sverige är ett nazistiskt land och att svarta har superkrafter men det är ju uppenbarligen en sjuk man som behöver hjälp.
Citera
2023-02-21, 14:02
Medlem
Citat:
Håller med. Kul att du nämner hans ögon, då det också är något jag lagt märkte till varje gång han flippar loss. Men visst tror jag också att många svenska småpojkar tycker han är konstig och lustig som säger att Sverige är ett nazistiskt land och att svarta har superkrafter men det är ju uppenbarligen en sjuk man som behöver hjälp.

Ja det syns verkligen i hans ögon. Jag har försökt att säga till honom att han måste sluta sig från den miljön han befinner sig för att må bättre men han projicerar bara så det är helt omöjligt. Känns som att han inte kommer inse det fören han hamnat på botten, förhoppningsvis inser han det utan att såra andra på vägen men jag skulle inte bli förvånad om det händer.

Man förstår ju att han lever i nån slags bubbla för tillfället då allt går att skylla på nazister och att alla som säger emot honom är just nazister osv. Det går lixom inte att nå honom alls. Det är ju inte långt ifrån hur rasister skyller allt på invandrare men de flesta människor påstår inte att alla som är det minsta kritisk till en är ens fiende. Det är ett farligt mindset.
Citera
2023-02-24, 09:41
Medlem
Många saker han säger är vettiga men har läser väldigt mycket och verkligen förkovrar sig i politiken.
Vad jobbar han med? Han verkar ha mycket fritid.
Någon som varit vän med honom eller gått i skola/jobbat med honom?
Var han likadan då som nu?
Han ser utblandad ut så någon av föräldrarna kanske är vit svensk.
Citera
2023-02-25, 02:28
Medlem
kapstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Många saker han säger är vettiga men har läser väldigt mycket och verkligen förkovrar sig i politiken.
Vad jobbar han med? Han verkar ha mycket fritid.
Någon som varit vän med honom eller gått i skola/jobbat med honom?
Var han likadan då som nu?
Han ser utblandad ut så någon av föräldrarna kanske är vit svensk.
Han jobbar i Amsterdam med att bygga riskmodeller för banker, morsan är vit.
Citera
2023-03-11, 18:00
Medlem
har fått upp den här killen i mitt tiktok flöde en del det senaste halvåret, han har sagt en del vettiga saker men under de senaste månaderna tycker jag att han har blivit bra mycket mera radikal, hatfull och rasistisk i sina åsikter, i synnerhet mot vita och mot västvärlden. Hatet märks bra i sättet han pratar på, man blir lite smått orolig över hur han har utvecklats och vart det är på väg. Han verkar vara den typen som grubblar över saker lite för mycket.
Senast redigerad av Sandolol 2023-03-11 kl. 18:45.
Citera
2023-03-21, 13:35
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ja, det tror jag nog också. Sen vet man aldrig heller med folk med hjärnspöken osv..
Något som däremot är intressant är ju att han är ju inte särskilt dum med tanke på sin utbildning och yrke. Han arbetar med att bygga riskmodeller för banker som jag förstått det.
Vem vill köpa den tjänsten från en som sannolikt bedöms som en säkerhetsrisk av både Sverige och landet han vistas i nu?
Citera
2023-03-23, 21:21
Medlem
Extremt mycket hat i hans ögon och han har väldigt avvikande åsikter. Slutade titta på hans livesändningar när han på fullt allvar menade att man ärver skuld från vad ens förfäder har gjort.
Citera
2023-05-09, 21:55
Medlem
Just nu är han i gång och gapar och skriket så spottet yr . Märkligt tankesätt att han hatar Svenskar och många andra för alla vi är rasister ! Men han vräker ur sig hat på en viss folkgrupp själv. Lyssna även när han själv bli extra upphetsad och trasslar in sig i för svåra saker ( det han präntat in i sin skalle och är påläst om
det kan han men mycket snack får också någon att låta mer kunnig än vad de är ) han tuggar samma samma och upprepar saker både 2och 3 ggr , stammar och upprepar igen ... tillslut sitter han och laddar upp sig själv med mer och mer hat ! Det är inte en dialog m sina följare utan han eldar upp sig själv . Spottet flyger och idag fick han tom torka sig om truten . Gissar att det är en otroligt ensam människa och om han skulle röra sig bland människor så är nog hans mantra att dessa är rasister för så är det bara . Att konstant gå med detta hat , misstro och fantasier ( vissa teorier han har ) kan omöjligt vara hälsosamt? Det kommer inte sluta bra för denna människa och jag hoppas han inte har el skaffar barn som ska växa upp med detta hat . En sjuk människa som någonstans har tappat det helt och med hans hat och propaganda framstår han inte som en person man lyssnar på och tar på allvar . Någon nämnde att han är typiskt en fanatiker i sitt hat och sådana människor kan gå hur långt som helst och då tänker jag på terrordåd eller någon som han hamnar i dispyt med ...
Han behöver logga ut och kyla ner sig innan det kokar över i hans hjärna.
Följer honom inte men han dyker upp i flödet , hans agresiva och nedvärderande synsätt på alla människor förutom de han försvarar har eskalerat och ser ut att kunna mörda någon genom skärmen .
Citera
2023-10-10, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theonexzz
Den här killen brukade köra livestreams där han pratade mycket om svensk politik och diverse ämnen men under de senaste 2 månaderna har han spårat helt och börjat köra med en väldigt aggressiv ton och kallar Sverige för en nazi stat som inom väldigt snar framtid kommer förstöras helt och hållet då man dragit på sig för många fiender. Är det någon som följt honom här på Flashback eller har lite insyn angående vad det här är för person?

Snubben är en ateistisk halvgambian. Han är köpt av jude Tiktok för att skapa hat mot muslimer genom att vara så provokativ som möjligt och försöka skapa konflikter mellan muslimer och västerlänningar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in