2023-02-14, 15:39
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tror kanske Adrian behöver en mer framåt tjej (som Sara) för att saker ska hända, varken Emelie eller Madde var framåt i BB. Madde var framåt i början men inte på samma övertygande sätt som Sara, utan Madde blev mer ”desperat”. Tror detta kan blir bra.
Man ser hur förändringen blev redan då Sara dök upp och hon sade var hon kom från och man såg då dem stod och pratade mot räcket också hur han blev intresserad, Det som slog mig mest hur han lyckads bli öppen och samtidigt mer bekväm i den situationen det blev inte knystat alls på daten och där tog jag att vänta nu han är på allvar intresserad här!
Sedan då dem gick från höll han om henne bara så där...

För jag tror han kommer byta från Celine till Sara just pga att dem är nära åldersmässigt sedan vill båda skapa familj och barn sedan att han verkar vara på g/öppen för flytta hem till Skåne igen, Sedan då hon sade hon ville köpa en gård och han var med på de noterna också dock nära till en stad tyckte han då fungerade det!
Senast redigerad av DjPutte 2023-02-14 kl. 16:04.
2023-02-14, 15:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha ser vi på samma program nu..
Andreas är mer än på Lisa det är som han vill ha henne, Som han är klistrad på henne så Nicci kommer bli utbytt!

Den som kommer byta är nog Adrian för Sara tog han fan med storm, Sedan såg man han hade intresse för henne det var mer socialt snack där såg man!

Tror inte att Nicci kommer bli utbytt, iallfall inte på grund av vad Andreas gör eller initierar.
2023-02-14, 16:03
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Tror inte att Nicci kommer bli utbytt, iallfall inte på grund av vad Andreas gör eller initierar.
Han har redan hoppat runt och är lovligt intresserad av Lisa så...
2023-02-14, 16:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han har redan hoppat runt och är lovligt intresserad av Lisa så...

Sekunden Nicci återvänder till huset är det henne han kommer se, tror jag. Nåväl, vi får se...
2023-02-14, 16:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Sekunden Nicci återvänder till huset är det henne han kommer se, tror jag. Nåväl, vi får se...
Men jag tror på MINST ett par byter partner som det ser ut nu efter dessa tjejer kommit in i huset!
2023-02-14, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Njä de tycker jag inte, tycker han skött de hyfsat ändå, visst den där pussen svider väl lite men de var ju inte han som tog initiativet och de va en lek. Att säga nej till en sängkamrat tror jag blir plåstret på såret. Där håller jag med dig, Adrian svajar lite och även Burak. Så två partner byten är på gång va de verkar. Men vi får ju se imorgon, då får tjejerna lite besök av nya killar. Verkade inte vara några skogshuggare utan snarare några avdankade PH och Ex på stranden deltagare, men kan bli spännande
Vilka killar är det som kommer in?
2023-02-14, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Tråkigt att man inte får se Bellas reaktioner på Ike och dom nya. Jag tror inte att hon kommer tillbaka utan åker hem till Sverige

Exakt därför han skulle fått välja att rädda Lisa istället , för att det kunde lika gärna bli så att Isabelle inte kom tillbaka.
2023-02-14, 18:38
Medlem
DjPuttes avatar
Så dags Flashback finest har vi någon som vet vem denna Sara är som är så jäkla på Adrian??
Börjar bli lite nyfiken på henne.....
2023-02-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tror kanske Adrian behöver en mer framåt tjej (som Sara) för att saker ska hända, varken Emelie eller Madde var framåt i BB. Madde var framåt i början men inte på samma övertygande sätt som Sara, utan Madde blev mer ”desperat”. Tror detta kan blir bra.

Enig. Kaka söker maka…

Fick även en olustig känsla av att Sara påminde om Adrians syster, och att hon dessutom säkert är medveten om det, och vet att trygghet går hem hos honom.

Om det inte blir match där så är det lika bra att Adrian åker hem till pojkrummet och äter ust resten av livet.

Och en liten ”edit” till dig Adrian om du ser; lägg ner botoxen, snälla nån.
2023-02-14, 19:17
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Kul ändå att Nicci säger ”dom kan ju inte ta in fler ph-deltagare!” 😂😂

Inte ens ph-deltagare gillar ph-deltagare
2023-02-14, 19:23
Avslutad
Tror du har en poäng
2023-02-14, 19:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Enig. Kaka söker maka…

Fick även en olustig känsla av att Sara påminde om Adrians syster, och att hon dessutom säkert är medveten om det, och vet att trygghet går hem hos honom.

Om det inte blir match där så är det lika bra att Adrian åker hem till pojkrummet och äter ust resten av livet.

Och en liten ”edit” till dig Adrian om du ser; lägg ner botoxen, snälla nån.

Wow jag tyckte med att hon påminde om hans syster!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in