2023-02-15, 02:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Hoppas han söker sig till Schweiz eller något annat land med bra vård. Opereras i Sverige är bara läskigt.

Men det beror på vad som ska göras.
Citera
2023-02-15, 02:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Och han står i kö i flera år och väntar på sin operation som alla andra?

Finns ingen kö i Sverige för detta.
Citera
2023-02-15, 02:38
Medlem
Tror tyvärr inte at han fixar det. Han ser gammal och fallfärdig ut. Vme kommer ersätta honom för ni som är insatta?
Citera
2023-02-15, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Tror tyvärr inte at han fixar det. Han ser gammal och fallfärdig ut. Vme kommer ersätta honom för ni som är insatta?

Hört talas om Kronprinsessan Viktoria?
Citera
2023-02-15, 03:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
Jag har dålig koll på kungligheter märker jag. Såg en bild på personen nu. Trodde han dog för länge sedan och att hans dotter (Viktoria?) tagit över.
Man baxnar verkligen över människors brist på allmänbildning.
Senast redigerad av Kalamity 2023-02-15 kl. 03:21.
Citera
2023-02-15, 03:24
Medlem
Bandida.locas avatar
Skulle kunna röra sig om en ablation eller en cryo maze!
Citera
2023-02-15, 03:59
Medlem
Xsylens avatar
Jag är mycket orolig för hans majestät och uppmanar därför alla undersåtar att be en bön för vår Konung, amen.
Citera
2023-02-15, 04:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Så det finns alltså vuxna människor i Sverige som inte vet vem kungens efterträdare är.

Kan annars tipsa om en så kallad sökmotor, exemepelvis Google (www.google.com), där kan du enkelt få svar på en fråga genom att skriva frågan via ditt tangentbord (dvs knapparna med bokstäver på).

Var glad att du ställde frågan anonymt på nätet och inte rakt ut på stan eller i särskolan.
Citera
2023-02-15, 04:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Så det finns alltså vuxna människor i Sverige som inte vet vem kungens efterträdare är.

Kan annars tipsa om en så kallad sökmotor, exemepelvis Google (www.google.com), där kan du enkelt få svar på en fråga genom att skriva frågan via ditt tangentbord (dvs knapparna med bokstäver på).

Var glad att du ställde frågan anonymt på nätet och inte rakt ut på stan eller i särskolan.
Det är mer än en i den här tråden som verkar ha enorma brister i allmänbildningen.

Den fria och allmänna rösträtten var ett misstag.
Citera
2023-02-15, 04:55
Medlem
Även Drottning Margrethe i DK ska opereras. Ja, de börjar bli äldre inget konstigt med det. De kan ju skicka "krya på dig kort" till varandra
Önskar Kungen lycka till
Citera
2023-02-15, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
Jag har dålig koll på kungligheter märker jag. Såg en bild på personen nu. Trodde han dog för länge sedan och att hans dotter (Viktoria?) tagit över.
är du utlandssvensk
Citera
2023-02-15, 04:59
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Man baxnar verkligen över människors brist på allmänbildning.
Eller så är det så att vissa helt skiter i kungafamiljen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in