2023-02-15, 00:40
Medlem
Bandida.locas avatar
Jo tack titthål

https://www.lu.se/lucat/group/v1000991

Skulle förvåna mig om de inte avser ENDOVASKULÄRT ingrepp
Typ coronarangiografi. Kanske ärftlighet för sjukdom i aortaklaffen och åtgärd TAVI. Men tycker nog han hade sett till fysk fått en öppen kirurgi AVR.
Citera
2023-02-15, 01:01
Medlem
Amitriptylins avatar
Vore bra om fanskapet kunde abdikera någon gång och sen så lägger vi ner hela skiten.
Kungliga slottet blir ett perfekt museum.
Drottningholms slott blir perfekt som hotell.
Citera
2023-02-15, 01:04
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Jo tack titthål

https://www.lu.se/lucat/group/v1000991

Skulle förvåna mig om de inte avser ENDOVASKULÄRT ingrepp
Typ coronarangiografi. Kanske ärftlighet för sjukdom i aortaklaffen och åtgärd TAVI. Men tycker nog han hade sett till fysk fått en öppen kirurgi AVR.

TAVI får man när man är för dålig för konventionell kirurgi. Kungen är ändå inte så gammal och jag upplever honom inte så sjuk.
Citera
2023-02-15, 01:10
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
TAVI får man när man är för dålig för konventionell kirurgi. Kungen är ändå inte så gammal och jag upplever honom inte så sjuk.

Exakt vad jag skrev? Skulle därför ana att det är endovaskulär beh/us som avses. Dvs coronarangiografi med möjlighet till stentinläggning i koronarkärlen.
Citera
2023-02-15, 01:15
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vet vi om kungen är vaccinerad mot covid?

Inte fan kan kungens läkare vara så jävla pantad att han gav Knugen vaccin?!
Citera
2023-02-15, 01:19
Medlem
Hoppas han söker sig till Schweiz eller något annat land med bra vård. Opereras i Sverige är bara läskigt.
Citera
2023-02-15, 01:25
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
jättetråkigt faktisgt vem blir kung om han dör kan jiimy bestämma det då eftersom han vann i valet? kanske jimmy vill bli kung?
Kung Jimmie!
Citera
2023-02-15, 01:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vet vi om kungen är vaccinerad mot covid?

Tyvärr är både kungen och drottningen vaxxade.
Citera
2023-02-15, 01:33
Medlem
Hegamons avatar
Läkaren som är livmedikus är hjärtläkare och ansvarig för arytmiverksamheten. Möjligen det finns ett samband mellan arytmiverksamheten och kungen. En peacemaker skulle kunna opereras in för att förhindra att arytmier leder till döden. Någon slags ledningsbana i hjärtat kan behöva brännas för att göra hjärtat mera stabilt. Eller så rör det sig om standardoperation av kranskärlen som ballongvidgning.
Citera
2023-02-15, 01:35
Medlem
CombatMans avatar
Det kan ju röra sig om minimalinvasiv klaffkirurgi, exempelvis för att åtgärda en mitralisinsufficiens.
Citera
2023-02-15, 02:13
Medlem
Jag har dålig koll på kungligheter märker jag. Såg en bild på personen nu. Trodde han dog för länge sedan och att hans dotter (Viktoria?) tagit över.
Citera
2023-02-15, 02:19
Avslutad
Och han står i kö i flera år och väntar på sin operation som alla andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in